Gå til innhold

Anmeldelse: Golden Axe: Beast Rider (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sega har dessverre tapt seg noe enormt de senere årene.

 

Enig, tror det er på tide Sega går seg selv litt i sømmene og finner ut hvordan de kan endre seg. Dem gir ut endeløse titler basert på klassikere, men som er totalt råtne....jeg vil ikke engang tenke hvor mye dem har hora ut Sonic de siste årene i den ene 3D fadesen etter den andre. Skjerpings Sega!

Lenke til kommentar
Sega har dessverre tapt seg noe enormt de senere årene.

 

Enig, tror det er på tide Sega går seg selv litt i sømmene og finner ut hvordan de kan endre seg. Dem gir ut endeløse titler basert på klassikere, men som er totalt råtne....jeg vil ikke engang tenke hvor mye dem har hora ut Sonic de siste årene i den ene 3D fadesen etter den andre. Skjerpings Sega!

 

Det skal sies at dette spillet høres helt forferdlig ut. Likevel syns jeg at SEGA har bedret seg i det siste. De skal jo gi ut to av de mest spennende tittlene på Wii neste år: MadWorld og The Conduit.

 

Dessuten slapp de jo nettopp ut Valkyria Chronicles på ps3 som jeg synes er en perle.

 

Men tilbake til topic. Jeg kommer ikke til å ta borti dette spillet med en tang engang.

Lenke til kommentar

Jeg husker da dette spillet ble annonsert og jeg hentet frem minner fra da jeg var en liten gamer på gutterommet hos en kompis og vi spilte Golden Axe og samarbeidet!

 

Det var så nydelig grafikk, lyd og gameplay. Ri drager? WOW, hvor rått er ikke det? Husker også de søte små "dvergene" (?) man sparket mellom levlene for å få ekstra stæsj. Hele spillet var så utrolig stilig og da jeg spilte det på nytt for noen mnder siden, var det like gøy som før.

 

Derfor hadde jeg store forhåpninger til dette spillet. Men en etter en forsvant de. Plutselig kunne man ikke velge mellom tre modige krigere lenger. Så var de søte små dvergene gjort creepy. Vitsen med å la dragen miste liv for angrepene, vil nok gameren i gata aldri skjønne. Og i tillegg så alt trist ut. Og jeg gledet meg ikke lenger.

 

Så kom det en anmeldelse hos Gametrailers for en stund siden og spillet fristet ikke mye etterpå. Så kommer denne anmeldelsen og bekrefter mine mistanker.

 

Det er trist. Trist at en "remake" skal fjerne og/eller ødelegge alt det originalen var kjent for og som vi likte med den.

 

Unødvendig er kanskje et bedre ord..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

herming etter IGN anmeldelsen fra 16. October.

Står akkuratt det samme her.

 

Spillet høres ut som søppel, bra anmeldelse forøvrig.

Selv om det neppe var ment som herming.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Dette spillet er skikkelig undervurdert. Akkurat som Conan ble fjor. Har rundet dette på 360 og spilt masse av bonus modusene og ville gitt dette en soleklar 7'er. Nei, det ser ikke altfor bra ut og der en del irritasjons momenter men det er et bra spill for de som liker hack and slash. Mer enig med Play tror jeg det var som ga dette en 9'er. Selv om det er for mye.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...