Gå til innhold

Starcraft II blir trilogi (PC)


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg forstår så er det ca 30 missions på hver av campaignene. det er de som vil bli solgt seperat, du kan spille alle rasene i multiplayer med bare en av dem. Blizzard sier at de har valgt å gjøre det slik for å ha mer tid på å lage campaings. Det betyr at du får omtrent like mange brett i en campaign som det var i originalen.

 

Vi vet ingenting om eventuell pris på de forskjellige pakkene heller.

Slik jeg ser det, så har dette ingenting å si for multiplayer only folk. Men de av oss som liker singleplayer får en 3 ganger så lang campaign for opptil 3 ganger så mye som det ellers ville kostet.

 

unnskylder for en litt rotet post, men jeg har ikke sovet på en stund :p

Lenke til kommentar
Det høres ut som en god løsning for slike som meg. Jeg tror jeg har spilt Zerg i maks et par timer sammenlagt, et par hundre ganger mindre enn Terran og Protoss vet jeg :)

 

Hehe, samma her. Greier ikke helt å identifisere eller føle med dem, og jeg får vondt i hodet av lydene enhetene og bygningene lager når man trykker på dem :p

 

Likevel tror jeg jeg må ha alle tre for å få med meg hele historien.

Lenke til kommentar
Vi vet ingenting om eventuell pris på de forskjellige pakkene heller.

Slik jeg ser det, så har dette ingenting å si for multiplayer only folk. Men de av oss som liker singleplayer får en 3 ganger så lang campaign for opptil 3 ganger så mye som det ellers ville kostet.

Som du sa, me veit ikkje om pris endå, ikkje sikkert det blir tre ganger så dyrt. Mogeleg dei lager spel med kun SP i litt billigare versjon for dei som vil ha alle tre.

Lenke til kommentar

jeg kom hit for å være sint på idioter som whiner om akkurat dette, men her er det jo ingen! imponerende!

 

dette er genialt spør du meg, og ikke så forferdelig annerledes fra hva de har gjordt tidligere med sine RTS serier. eneste forskjellen er at "expansionene" vil være stand alone

Lenke til kommentar

Klart Blizzard vil tjene penger på dette men til gjengjeld får vi god tid til å bli bedre kjent med de forskjellige rasene og utforsket deres fulle potensiale 100%.

Regner også med at det her blir mange flere våpen og enheter pr. rase å håndtere en opprinnelig planlagt ettersom det blir 30 mission pr. rase.

 

Alt i alt får både Blizzard og gamerne full uttelling for starcraft i 3 fulle episoder en om det hele skulle vært laget som ett spill.

Lenke til kommentar
før folk begynner å klage må jeg bare minne om at dette er akkurat det samme som Relic valgte å gjøre med Dawn of War. eneste forskjellen her er at Blizzard sier ifra i forkant

Ja? Jeg så en mann drepe noen, da er det greit jeg gjør det? ;)

 

Det er fortsatt ikke riktig i mine øyne, men det er jo det samme; kommer aldri til å kjøpe alle tre uansett, onlinehore som jeg er.

Lenke til kommentar
før folk begynner å klage må jeg bare minne om at dette er akkurat det samme som Relic valgte å gjøre med Dawn of War. eneste forskjellen her er at Blizzard sier ifra i forkant

Ja? Jeg så en mann drepe noen, da er det greit jeg gjør det? ;)

 

Det er fortsatt ikke riktig i mine øyne, men det er jo det samme; kommer aldri til å kjøpe alle tre uansett, onlinehore som jeg er.

jeg ser hvor du kommer fra, men jeg har vansker for å se hvordan dette er annerledes fra noe de har gjort før med sine RTS titler. Det eneste de har gjort er å annonsere 2 (stand alone) expansions lenge før de vanligvis ville ha gjort det.

Lenke til kommentar
før folk begynner å klage må jeg bare minne om at dette er akkurat det samme som Relic valgte å gjøre med Dawn of War. eneste forskjellen her er at Blizzard sier ifra i forkant

Ja? Jeg så en mann drepe noen, da er det greit jeg gjør det? ;)

 

Det er fortsatt ikke riktig i mine øyne, men det er jo det samme; kommer aldri til å kjøpe alle tre uansett, onlinehore som jeg er.

jeg ser hvor du kommer fra, men jeg har vansker for å se hvordan dette er annerledes fra noe de har gjort før med sine RTS titler. Det eneste de har gjort er å annonsere 2 (stand alone) expansions lenge før de vanligvis ville ha gjort det.

Oki.

 

Men greia da er jo at de i etterkant bestemmer seg for å legge til mer content. Her har de alt klart, og for å tjene mer (Og få plass til mer content) legger de det på tre forskjellige utgaver. Det blir ikke helt det samme, syntes jeg.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke ser dette for noe annet en pengesuging fra Blizzards side. De har visstnok utviklet dette som et spill i hva? 4år? Så nå plutselig blir det tre spill? Hvor vanskelig er det å putte alle kampanjene i samme pakke? Om spillet blir enormt, hva så? Om det blir for stort er det ikke som at jeg gidder spille mer bare fordi jeg har en annen plate i spilleren.

 

Nei de har fått blod på tann med Wow, å blizzard faller inn under samme kategori som alle andre utviklere.

 

Btw, Dawn of war har hva? 9 fraksjoner? Å verken imperial guard eller noen andre var innlemmet i første del. Så der forstår jeg det. Hadde de skulle laget et så stort spill ville balanseringen og beta-testingen alene tatt lengre tid enn utviklingen. Jeg var imponert over at de hele tatt hadde 4 fraksjoner som multiplayer i det første.

 

Her er det snakk om tre spill som skal komme nesten samtidig såvidt jeg har forstått? Å alle er ferdigutviklet når det første kommer? GRrr, jeg river meg i håret. Jeg vil ha alt! Men jeg er ikke villig å betale 399x3 for det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...