Gå til innhold

– Norges Miljøvernforbund gjorde hærverk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir for dumt, dette er å ta loven i egne hender, noe som jeg er imot. Oddekalv burde levert inn en annmeldelse til politiet, ikke på "eget" initiativ plukke ned og levere inn. "ble forsiktig demontert og levert inn" Har han teknisk innsikt til å vite hva det kommer til å koste å reparere og sette opp utstyret igjen? Eller om det har tatt skade av å bli plukket ned? Neppe.

Lenke til kommentar

Sivil ulydighet er faktisk ikke ulovlig i seg selv. Mobiloperatører har i mange sammenhenger satt opp master uten tillatelse. Jeg er enig i at dette blir satt veldig på spissen av Oddekalv, men les også uttalelsen fra MTU. Den er ikke akkurat saklig.

 

Dette er også utstyr som skal tåle hardt vær, bæsjende fugler og annet snadder. Jeg kan vanskelig forestille meg at de har skadet det ved å ta det ned. Kabelen ble jo ødelagt og er sikkert ganske dyr, men jeg tviler på om det står til 100.000,- slik som MTU grynter om.

 

Personlig synes jeg det er bra at det blir rettet fokus mot dette selv om metoden kan være i overkant voldsom. ;)

Lenke til kommentar
(...) men jeg tviler på om det står til 100.000,- slik som MTU grynter om.

 

Kabelen i seg selv koster neppe så mye, men de taper penger iogmed at deres kunder må benytte Telenor sitt nett istede for MTU sitt.

 

– Hærverket gjør at våre kunder må bruke nettet til Telenor, noe som innebærer en belastende ekstrautgift for vårt vedkommende, sier Lerheim i en pressemelding.

Endret av Fredrik-
Lenke til kommentar

Oddekalv er en kriminell og kriminell skal straffes. Oddekalv har gjort livskarriære av og være yrkeskriminell, men dekker seg bak "miljøforkjemper".

 

Nei, prøv å gjør det samme uten å tilkalle pressen først og så går du til politikammeret (om det er åpent da) og meld deg selv. Jeg garanter at du a) får en fet bot. b) blir puttet inn og stemplet som kriminell.

 

Det er virkelig på tide at Oddekalv med sine medsammensvorne blir stoppet. Er ikke uenig tankene deres, men er uenig fremgangsmåtene. Hva oppnår oddekalv med dette da? Kun mediadekning og det er det han er ute etter. Nei medmennesker, slutt og sponse oddekalvs miljøvernforbund og la han begynne og tenke seg om.

Lenke til kommentar

Hvis masten faktisk var satt opp helt lovlig så burde Oddekalv få en kraftig smekk på pungen. Og selv om den ikke var det så burde han få en bot for måten det ble gjort på.

 

Hvis motivet var strålehysteri så kan han få kraftig smekk på pungen uansett. Er lei av de som skriker om dommedag hver gang det kommer noe nytt. Ja det er fornuftig å være kritisk, men det får være grenser.

Lenke til kommentar

Tror nevnte krabat må få bukt med sitt eget avfall, før han begynner å fjerne andres.

 

Eks: Miljødronningen = "Utrolig miljøvennlig". Ligger og blokkerer utsikten til de stakkarene som var så dum å kjøpe leiligheter i sandviken av han..

Hva denne båten var tenkt til vet jeg ikke.. Men til å bekjempe miljøkriminalitet.. NEPPE

 

Mer PR kåt tulling en han her skal man nok lete lenge etter.

Skal på død og liv mene noe om alt, og stikker seg frem alle plasser der det skjer noe "miljøkriminalitet""

 

TOSK....

Endret av kjetileriksen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...