Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Far Cry 4

 

Dette storspillet fortjener utvilsomt en egen tråd, og her er den. Etter det herlige Far Cry 3 vender vi i november pistolen vekk fra strender og krokodiller, til snødekte fjelltopper og sinte elefanter.

 

Datoen er nemlig satt til 18. november, og spillet vil lanseres til PC, Xbox One og PS4, så vel som Xbox 360 og PS3. Settingen denne gangen er noe så uvanlig som Himalaya, som betyr en helt ny kultur og nytt dyreliv.

 

Denne gangen spiller vi som Ajay Ghale, som er født og oppvokst i området spillet er satt til, nemlig det fiksjonelle landet Kyrat, hvor Pegan Min regjerer som selvutnevnt konge. Det er foreløpig ukjent hva relasjonen mellom Ghale og Min er, men det fremgår av åpningsminuttene at de er bekjente. Etter en periode et annet sted vender Ghale tilbake til hjemlandet i Far Cry 4, hovedsakelig for å fullføre et oppdrag av sin nå døde mor.

 

Alt om spillet kan diskuteres her, og det settes pris på om nye trailere, bilder, etc. blir lagt ut her så fort det er utgitt. Det er vel ingen hemmelighet at 2014 har vært et noe tørt spillår til nå, så her kan vi fort ha med en GOTY-kandidat å gjøre.

 

La diskusjonen rulle!

 

Far-Cry-4-Elephants.jpg

Farcry3.jpg

Far-Cry-4-six1.jpg

Endret av Seal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til dette selv om jeg mistenker FarCry 3 i ny drakt med litt extras. Det i seg selv plagere ikke meg så mye da jeg elsker 3`ern :)

 

Slenger med den offisielle trailern:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6d60v1OErEY

Ser det er mange som bekymrer seg for det, men som du sier, når grunnpilarene i 3ern var så gode som jeg mener de var, holder det kanskje med en helt ny setting, historie, karakterer, våpen, kjøretøy osv...? Far Cry 3 var så bra fordi det ga oss en veldig gjennomført lekearena, og når den fornyes som her, så mener i alle fall jeg det burde være nok. Men vi får se!

Lenke til kommentar

Gleder meg til å regjere fjellene med elefanten Babar og et massivt arsenal, og muligheten til å dra med en kompanjong med på toktene gjør at jeg har en knapp på at denne tittelen blir favoritt i år, det er i skyt og spør senere kategorien.

 

Det er tallrikt med spill som kommer ut i høst, det er virkelig deilig å være spillentusiast.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Gleder meg til å regjere fjellene med elefanten Babar og et massivt arsenal, og muligheten til å dra med en kompanjong med på toktene gjør at jeg har en knapp på at denne tittelen blir favoritt i år, det er i skyt og spør senere kategorien.

 

Spent på hvordan coop-delen egentlig kommer til å fungere. I og med at hovedoppdragene forsvinner, er det bare de mindre sideoppdragene og outposts igjen å ta. Får håpe de fokuserer mer på sideoppdragene denne gangen, og at det kanskje er egne oppdrag som er skapt for coop.

Lenke til kommentar

 

Gleder meg til å regjere fjellene med elefanten Babar og et massivt arsenal, og muligheten til å dra med en kompanjong med på toktene gjør at jeg har en knapp på at denne tittelen blir favoritt i år, det er i skyt og spør senere kategorien.

 

Spent på hvordan coop-delen egentlig kommer til å fungere. I og med at hovedoppdragene forsvinner, er det bare de mindre sideoppdragene og outposts igjen å ta. Får håpe de fokuserer mer på sideoppdragene denne gangen, og at det kanskje er egne oppdrag som er skapt for coop.

 

Likte ikke CO-OP delen i 3ern, hvor det meste virket "scriptet" og ikke designet for at spilleren skal få velge hvordan oppdragene spilles ut.

Slik jeg har forstått 4ern så kan 2(eller flere?) free roame rundt om, men hvordan det er med oppdrag har jeg ikke satt meg noe særlig innpå, håper det er sånn du sier at det er oppdrag skreddersydd for samarbeid.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått 4ern så kan 2(eller flere?) free roame rundt om, men hvordan det er med oppdrag har jeg ikke satt meg noe særlig innpå, håper det er sånn du sier at det er oppdrag skreddersydd for samarbeid.

 

 

Slik utvikleren forklarer det, så kan en kompis joine deg i singleplayer, og dere er da fri til å gjøre hva dere vil i verdenen, utenom hovedoppdragene, altså kan du ikke fortsette i historien så lenge du spiller med en venn.

Lenke til kommentar

 

Slik jeg har forstått 4ern så kan 2(eller flere?) free roame rundt om, men hvordan det er med oppdrag har jeg ikke satt meg noe særlig innpå, håper det er sånn du sier at det er oppdrag skreddersydd for samarbeid.

 

 

Slik utvikleren forklarer det, så kan en kompis joine deg i singleplayer, og dere er da fri til å gjøre hva dere vil i verdenen, utenom hovedoppdragene, altså kan du ikke fortsette i historien så lenge du spiller med en venn.

 

stemmer, men du kan ta ut alle hovedbasene med en venn, så man kan hjelpe hverandre med alt utenom selve sp oppdraga

Lenke til kommentar

Hvorvidt Far Cry 4 vil være mye Far Cry 3 med et nytt utseende bryr jeg meg ikke stort om.

 

Tror Ubisoft med Far Cry klarer å gjøre et ganske underholdningsrikt produkt bare med å bruke det beste fra Far Cry 3 og noe nytt. Bedre og morsommere enn mesteparten av hva jeg trolig kommer opp til å ende opp å si om de fleste multiplattform-spilla i år.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...