Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er rimelig klar for Destiny også. Er noe av det mest spennende innen fps sjangeren jeg har spilt på lang lang tid.

Kan du forklare hvorfor? Fikk ikke spilt betaen, bare sett en del klipp og det ser veldig kult ut. Men ikke helt bestemt meg for kjøp enda så hvis du har tid så hadde jeg satt pris på mer info :D

Lenke til kommentar

 

Du sa det selv... Du har ikke spilt beta

 

Hva har det med saken å gjøre? Jeg vil gjerne vite hva som gjør det til det mest spennende innen fps sjangeren på lang tid. Vurderer å kjøpe det så jeg bare spør ...

 

 

Det er litt vanskelig å forklare... Går du inn på youtube å ser de walktroug filmene som er lagt ut fra betaen, får du rimelig klart inntrykk av hva spillet går ut på og hvordan det er bygget opp....

 

Jeg hadde ikke troen på Destiny i det hele tatt, helt til jeg så de filmene. Fikk ikke prøvd betaen selv, var på ferie i perioden. Men herregud så bra det ser ut! Skal det sies at jeg elsket Mass Effect å den type spill

Lenke til kommentar

Er som Lordshaft V sier, vanskelig å forklare hva som gjør det så spesielt. For min del var det strike missions og public events som var det mest spennende innholdet. Strike missions er oppdrag der man blir matchet med 2 andre slik at man får et fire team, synes det var artig å bli paret opp med 2 vilt fremmede for å nå et felles må, feks å komme seg til en boss og drepe den.

 

Public events er missions som plutselig dukker opp på kartet der du befinner deg, du kan selv velge å delta eller å la være. Synes det også var litt stilig da det bidrar til å gjøre spillet variert :)

 

Det er i allefall noen av mine erfaringer. Synes også at PvP i "The Crucible" var gøy :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Du sa det selv... Du har ikke spilt beta

Hva har det med saken å gjøre? Jeg vil gjerne vite hva som gjør det til det mest spennende innen fps sjangeren på lang tid. Vurderer å kjøpe det så jeg bare spør ...

Ganske mye, jeg var null interresert av hva jeg leste og så til jeg faktisk spilte det

Lenke til kommentar

 

 

Du sa det selv... Du har ikke spilt beta

Hva har det med saken å gjøre? Jeg vil gjerne vite hva som gjør det til det mest spennende innen fps sjangeren på lang tid. Vurderer å kjøpe det så jeg bare spør ...

Ganske mye, jeg var null interresert av hva jeg leste og så til jeg faktisk spilte det

 

 

Jo men jeg har jo ingen muligheter for å spille det, betaen er over :o

Lenke til kommentar

 

Er rimelig klar for Destiny også. Er noe av det mest spennende innen fps sjangeren jeg har spilt på lang lang tid.

Kan du forklare hvorfor? Fikk ikke spilt betaen, bare sett en del klipp og det ser veldig kult ut. Men ikke helt bestemt meg for kjøp enda så hvis du har tid så hadde jeg satt pris på mer info :D

 

 

Jeg kan prøve...

 

Er jo en kombinasjon av flere ting. Og hva jeg synes gjør det spennende er ikke nødvendigvis hva andre synes er så spennende osv...

 

Hoved triggerene for min del er en kombinasjon av utforskning,utstyr jakt,faction grinding og mestring.

Som en tidligere mmo junkie så kjenner jeg veldig for på det å skaffe bedre utstyr for å bli bedre og for å vise andre spillere at jeg er en rå jævel som har gjort mye krevende i spill universet.

 

Igjen så kommer en til gear jaget med faction reputation. Bruke tid å å jobbe opp mot et mål er noe jeg alltid har likt i mmo spill. Igjen for å stå ut å vise hva jeg har for noe.

 

Mestring følelsen jeg fikk mens jeg spilte og låste opp nye ferdigheter og egenskaper var veldig tilfredsstillende. Det å bruke egenskapene din og landskapet til din fordel var noe jeg virkelig likte. Det kombinert med en spennende historie og landskaper som bare skriker "her er det hemmeligheter! Finn oss!". Musikk og lyd var som resten av spillet på topp nivå.

 

Det gjenstår selvfølgelig å se hvor bra det blir utover men min alpha/beta opplevelse var ihvertfall veldig positiv.

 

Er vanskelig å sette alt til ord. Men jeg prøvde da ihvertfall.... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er rimelig klar for Destiny også. Er noe av det mest spennende innen fps sjangeren jeg har spilt på lang lang tid.

Kan du forklare hvorfor? Fikk ikke spilt betaen, bare sett en del klipp og det ser veldig kult ut. Men ikke helt bestemt meg for kjøp enda så hvis du har tid så hadde jeg satt pris på mer info :D

 

 

Jeg kan prøve...

 

Er jo en kombinasjon av flere ting. Og hva jeg synes gjør det spennende er ikke nødvendigvis hva andre synes er så spennende osv...

 

Hoved triggerene for min del er en kombinasjon av utforskning,utstyr jakt,faction grinding og mestring.

Som en tidligere mmo junkie så kjenner jeg veldig for på det å skaffe bedre utstyr for å bli bedre og for å vise andre spillere at jeg er en rå jævel som har gjort mye krevende i spill universet.

 

Igjen så kommer en til gear jaget med faction reputation. Bruke tid å å jobbe opp mot et mål er noe jeg alltid har likt i mmo spill. Igjen for å stå ut å vise hva jeg har for noe.

 

Mestring følelsen jeg fikk mens jeg spilte og låste opp nye ferdigheter og egenskaper var veldig tilfredsstillende. Det å bruke egenskapene din og landskapet til din fordel var noe jeg virkelig likte. Det kombinert med en spennende historie og landskaper som bare skriker "her er det hemmeligheter! Finn oss!". Musikk og lyd var som resten av spillet på topp nivå.

 

Det gjenstår selvfølgelig å se hvor bra det blir utover men min alpha/beta opplevelse var ihvertfall veldig positiv.

 

Er vanskelig å sette alt til ord. Men jeg prøvde da ihvertfall.... :p

 

 

Var akkurat det jeg håpet på :D Får vel kjøpe da!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva tenker jeg?

Jeg tenker at det bare under 1 uke til jeg får Destiny i hus!

Jeg tenker at Destiny kommer ut på samboeren min sin bursdag og at det blir null gaming den dagen :omg:

Sikkert like greit da serverne kommer til å knele samt DDoS angrep fra øst og vest ;)

 

Men ellers så gleder jeg meg til å komme igang :new_woot:

Haha så vondt ønsker jeg ikke dere andre som får spilt det da :p

 

Men ja, gleder meg jeg også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...