Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skal reise Tromsø-Bangkok/r i August/september. Norwegian er ca 2000kr billigere enn konkurrentene, men da er det ikke inkludert bagasje. Noen som har erfaring med Norwegian på denne ruten? Er det inkludert mat? Alternativet er SAS/Qatar via Doha.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Ikke noe mat eller slikt inkludert hos Norwegian.

Jeg personlig hadde nok ikke valgt dem pga risiko for forsinkelse og slikt, de utnytter 787 flåten sin altfor hardt. Hadde lett valgt via Doha med Qatar istedenfor Norwegian, om ikke transfertid er for ille. Bare meg personlig da

Lenke til kommentar

Skal reise Tromsø-Bangkok/r i August/september. Norwegian er ca 2000kr billigere enn konkurrentene, men da er det ikke inkludert bagasje. Noen som har erfaring med Norwegian på denne ruten?

http://lmgtfy.com/?q=norwegian+forsinkelser+bangkok

 

Jeg synes Dreamlineren er en skuffelse, også med Qatar. I økonomi har man dårligere plass enn i andre fly og den elektroniske rullegardinen funker ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjæresten min og jeg kunne tenkt oss en tur til Tokyo på nyåret en gang. Ser at SAS reklamerer med priser fra 3999 tur/retur nå, men de må bestilles innen en uke, og i og med at vi er midt i en flytteprosess passer det liiitt dårlig sånn økonomisk. Bør vi bestille nå, eller er det null stress å vente en måned eller to?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

"I økonomi har man dårligere plass enn i andre fly og den elektroniske rullegardinen funker ikke"

 

Fløy til NY med Dliner , så trangt var det da ikke men "romslig" var det jo ikke....og rullegardinen fungerte utmerket.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte meg til USA i starten av mai neste år, og vil selvfølgelig ha så billige billetter som mulig. Foreløbig er det ikke mulig å bestille billetter hos norwegian senere enn 28. mars, enveisbillett til New York ligger på 1500,-.

Kan jeg få denne prisen på mai også hvis jeg er ute i god tid? Og har norwegian en slags varsling på pris på billettene sine?

Lenke til kommentar

Tenkte meg til USA i starten av mai neste år, og vil selvfølgelig ha så billige billetter som mulig. Foreløbig er det ikke mulig å bestille billetter hos norwegian senere enn 28. mars, enveisbillett til New York ligger på 1500,-.

Kan jeg få denne prisen på mai også hvis jeg er ute i god tid? Og har norwegian en slags varsling på pris på billettene sine?

Du får akkurat nå billetter til New York til rundt 3k med united. Det er da inkludert setereservasjon, underholding, mat og drikke, innsjekket bagasje og pledd om du trenger det ... som alt koster ekstra hos Norwegian.

 

Skal du til New York i mai bør du slå til der nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...