Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Vi er to kompiser som søker etter folk å spille sammen med. Vi spiller på west (silver 5 og gold 5). Vi er relativt nye i gamet og ønsker å samle en gjeng hvor det er lov til å lære av sine feil. Ta kontakt om det er interessant og add Grovlex :D

Endret av leløk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen med teknisk innsikt som kan forklare meg hvorfor kommentarfeltet på fremsiden flere ganger ikke kommer frem uavhengig av hvilken browser man bruker?

 

F.eks. denne:

http://eune.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/refer-friend-update-now-live

^ det var mulig å skrive kommentarer tidligere idag, men nå kommer ikke kommentarfeltet frem på noen av nyhetssidene hverken i Chrome, Ff eller IE.

 

Og er det noen som vet hvilke cookies som må hvitelistes for at Firefox skal huske på innloggingen? Jeg måtte legge inn Chrome bare fordi Firefox sluttet å virke (jeg måtte plutselig begynne å logge inn på nytt etter hver browser restart) som det skulle, samt at "post"-knappen i kommentarfeltet også sluttet å virke (jeg kan trykke på knappen, men ingenting skjer).

Chrome gjør fonten enten veldig liten eller forferdelig å se på (endre zoom/fontinnstillingene i Chrome forandrer tilsynelatende ingenting), så Ff er klart å foretrekke (se vedlegg - Firefox v.35.0.1 øverst/Chrome v.anerikke_nyeste nederst).

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir mann matchet mot forskjellige nivå av spillere om man spiller ranked og normal? Normal kamper er nesten alltid en større utfordring.

Kan selvfølgelig ha med at jeg prøver nye champs der da riktignok, men nivået har en tendens til å være hakket høyere.

 

Ideelt sett blir man matchet mot likt nivå i ranked og normal, men det forutsetter at du har spilt omtrent like mye i hver queue. Det er MMR i normals også, men denne er fullstendig skjult. Denne brukes til å matche deg mot motstandere som det er meningen skal være omtrent like gode som deg. I ranked er det også skjult MMR, men denne er separat fra normals. Har du spilt få ranked matcher, så har du antakeligvis en dårligere MMR der enn i normals, og møter dermed lettere motstand. Dess mer du spiller i en queue, dess mer nøyaktig blir din MMR, og da er det meningen at det skal være jevnere matcher og større utfordringer. Dette fungerer ikke alltid perfekt, spesielt hvis du har spilt få matcher.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff, nå begynner jeg å bli mektig lei ranked.. Jeg vinner slik ca halvparten av matchene, noe som er helt OK for min del, problemet er at jeg mister mye mer LP enn jeg får :s De siste 15-20 ranked matchene så har jeg mistet 20-30LP hver match jeg har tapt, og kun fått 10-18LP de matchene jeg har vunnet, hva skjer med det? Noen som har merket det samme? Var aldri sånn før.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Silver og Bronze er strengt tatt samme ulla, for å være ærlig :p 

Tror man må et stykke opp i Gold (ihvertfall) for å se mindre trolls. 

 

Sjekka fyren på lol nexus, og han spiller visstnok i silver et eller annet. Det skal sies at etter han kom til 7-8 deaths, så feeda han med vilje. Trolls er det nok av, så det er jeg vant med, men det jeg ikke klarte å nedlegge var at han hadde litt over 30 farm på nesten like mange minutter :p

Lenke til kommentar

Silver og Bronze er strengt tatt samme ulla, for å være ærlig :p

Tror man må et stykke opp i Gold (ihvertfall) for å se mindre trolls. 

 

Sjekka fyren på lol nexus, og han spiller visstnok i silver et eller annet. Det skal sies at etter han kom til 7-8 deaths, så feeda han med vilje. Trolls er det nok av, så det er jeg vant med, men det jeg ikke klarte å nedlegge var at han hadde litt over 30 farm på nesten like mange minutter :p

Kom meg endelig til gold i forrige uke, og jeg kan fortelle deg at det ikke blir noe bedre i det hele tatt.

 

Jeg spiller i gold 5, men blir matcha mot stortsett gold 1-3, og det er ingen forskjell på mengde trolls. I tillegg er det nå trolls med et svært ego fordi de tror de er pro. Men skal sies at jeg ikke har opplevd veldig mye trolls uansett. 

 

Men, at han ble slått av en support i cs var ganske imponerende. 

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke spill ranked, enkelt og greit :) 

Har selv gått gradene fra 700ELO i S2 til Plat5 i S4 .

Det ble ikke på noe stadie færre trolls, selv om spillerne jevnt over ble bedre (i samme tempo som jeg forbedret meg selv).

 

Spillet er så fantastisk mye bedre om du spiller med 5 venner. 

Lenke til kommentar

Ikke spill ranked, enkelt og greit :)

Har selv gått gradene fra 700ELO i S2 til Plat5 i S4 .

Det ble ikke på noe stadie færre trolls, selv om spillerne jevnt over ble bedre (i samme tempo som jeg forbedret meg selv).

 

Spillet er så fantastisk mye bedre om du spiller med 5 venner. 

 

Selvfølgelig, det er det jeg foretrekker. Men jeg spiller en del ranked solo eller duo også. 

Ranked er gøy når man får gode spillere på laget sitt, men det kan fort gå til helvete pga trolls etc^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...