Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtanke til deg og dine -alias-

 

Det er ihvertfall helt sikkert at din innsats har bidratt positivt til kunnskap, som i større grad muliggjør en mer effektiv bekjempelse av Kreft med mer.

 

Dette er vist nok det nye håpet for en kur på diverse sykdommer. En kunstig milt som renser blodet for sykdommer. Hvem vet, kanskje er det ingeniørene som stikker av med seieren. Samme hva, vi beveger oss i riktig retning (får vi håpe).

Lenke til kommentar

Ønsker dere alt hell og lykke, -alias-.

 

Jeg flyttet til Irland i september 2013, og en uke etterpå ringte min søster og fortalte at hun hadde en kreftkul i livmorveggen. Her også hadde fastlegen vært sløv og ikke fulgt opp over en 3-års periode.

Prøver å folde det jeg kan, samt støtter kreftsaken ganske aktivt.

Har vært mange dødsfall i familien pga kreft, så håper de snart kan bekjempe alle typer uten store bivirkninger.

 

Min søster er per i dag kreftfri, men ikke uten bivirkninger. Krysser fingrene for at jeg har henne i mange tiår til.

 

Thomas

Lenke til kommentar

Alias. slike ting er trist å høre, så håpe han blir kvitt den driten. Så la oss kjøre maskinene våres og håpe på en fiks i fremtiden. Men ja jeg vurdere selv å slutte med fah, er lei av de som styre pg.

Men blir ikke enda, slike triste meldinger gjør at jeg forsetter litt til. Men når varmen kommer er det nå mye lettere for meg å skrue av mine 16 gpuer. Grunnen er de fe hodene hos PG.

Lenke til kommentar

 

Spennende konsept, håper dette kan bli virkelighet.. var faktisk et meget godt forslag.

 

Men det er litt spennende å se hvordan det kan gjennomføres i praksis. Må nesten ta med drifts situasjonen i sin helhet, samt etablering av "datasenteret" for å få et komplett "regnskap". Lurer på om det fortsatt går i pluss dersom alt det blir tatt med i regnskapet.

 

Uansett et meget aktuelt tema for fremtiden (dersom et samlet politisk flertall hadde stilt seg bak noe liknende, ville det skapt arbeidsplasser, samt ganget samfunnet på flere nivå).

Lenke til kommentar

Alle nye hus må ha ventilasjon, varme i rommet vil da gå inn i varmeveksleren og frisk innluft vil bli varmet opp før den sendes inn.

Har man 2-3-4 pcer så vil et vanlig hus fikse utnyttelsen selv.

 

Serverene mine sender 23grader varm luft ( etter å ha reist 100 meter) inn i varmeveksleren som tar inn 7 grader varm luft og blir varmet opp til 15 grader varm luft bare av serverene, men den er satt til 15 grader, så kanskje den ville ha varmet opp mer.

I tillegg er alle radiatorer slått av.

Varme opp uteluft til 15c og ingen bruk av radiatorer gjør jeg da av kostnaden for å drive viftene i ventilasjonssystmet som hadde gått uansett. 

 

Radiatorer er av og varme-elementet i vent er av , dette er kostnader man kan trekke rett av strømprisen.

Lenke til kommentar

 

 
Spennende konsept, håper dette kan bli virkelighet.. var faktisk et meget godt forslag.
 
Men det er litt spennende å se hvordan det kan gjennomføres i praksis. Må nesten ta med drifts situasjonen i sin helhet, samt etablering av "datasenteret" for å få et komplett "regnskap". Lurer på om det fortsatt går i pluss dersom alt det blir tatt med i regnskapet.
 
Uansett et meget aktuelt tema for fremtiden (dersom et samlet politisk flertall hadde stilt seg bak noe liknende, ville det skapt arbeidsplasser, samt ganget samfunnet på flere nivå).

 

Ja sant, men hvorfor så avansert? Vanlige og billigere pcer er da bra nok? Og jeg har gjort det i over 10 år.

Lenke til kommentar

Har startet 2 av de GTX660 Ti jeg kjøpte hos deg. De står i SR2-serveren hvor alle CPUer cruncher WCG, men likevel så klarer de 2 skjermkortene samlet å levere over 150K PPD med P9411 & P10469. Foldingen stjeler kun 200W ekstra fra serveren. Klikk på bildet for å forstørre!

post-53451-0-44672700-1427617578_thumb.jpg

Skal se om jeg får gjort tilsvarende med de resterende 2 i en annen server.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...