Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer nå på hva i helheimen slags WU det er som gir meg 2-3k poeng?

 

Jeg folder utelukkende på GTX 970, ingen av maskinene mine har aktiv CPU-slot i FAHControl. Jeg foldet en stund NACL på linuxboksen, men har sluttet med det. Eller, når jeg bruker remote desktop forsvinner åpne vinduer neste gang jeg logger meg på, men programmet kjører fremdeles. Altså: jeg starter chrome, setter i gang NACL, avslutter økten, starter en ny økt, chrome vises ikke lenger på skjermbildet (men i top), og jeg får fremdeles poeng. Jeg har kuttet dette ut, og restartet maskinen et par ganger siden sist, så jeg er rimelig sikker på at NACL ikke ligger og lurker i bakgrunnen. Skjønt, NACL gir vel betydelig mindre enn 2-3k poeng per WU igjen, så dette ser jeg liksom heller ikke for meg at det kan være.

 

Er det virkelig GPU-WU som gir så lite poeng, eller har jeg en aktiv CPU en eller annen plass som jeg ikke vet om?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Wow. Ser ut som det går mot månedsrekord nå i november, attpåtil en mnd med "bare" 30 dager. Hvis vi produserer like mye de siste tre dagene som vi har gjort i snitt denne måneden ligger vi og snuser på 1,2 mrd. Med mindre Stanford kødder til statsen igjen da, men da har de alltids mandagen til å fikse det på.

 

I tillegg er nesten samtlige på topp 20 over en halv mill PPD, og vi er opp 12 aktive brukere. Tydelig at kulden har satt inn og at folk trenger å varme opp de mange hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...