Gå til innhold

Hyttetur med guttevenner


Wrykk

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg skal kanskje på hyttetur i helgen med "squaden", eller vurderer det sterkt. Altså i gjengen er det meg og 2 andre jenter, og 3 andre gutter..

To av de jentene og den ene gutten kan ikke komme.. Så da blir det bare meg, (en jente) og to gutter som kan komme.. Greia er om jeg i det hele tatt burde være med da? Liker ikke helt tanken æ være alene jente lissom.. Blir merkelig. Det blir jo seff litt drikking og sånt, så alt kan jo skje :O

Såå.. Hva tror dere?? Burde jeg dra eller ikke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det! Bare tull å gå rundt å vente på en voldtekt, slik folk her inne ser ut til å gjøre. Hva faen?

 

Vente på voldtekt? At vi sier til TS at det er ikke er dumt å hoppe over dette siden hun mener alt kan skje pga alkohol? Det handler om å være selvbevisst, noe TS ser ut til å være ;)

Lenke til kommentar

Jeg (gutt) skal på hyttetur der bare to andre (jenter) kan komme. Bør jeg dra? Kan ikke det bli farlig?

Kan jeg stole på at de to jentene oppfører seg?

 

Jeg mener; slik dere snakker over, så kan man jo ikke stole på noen mennesker!

Eller er det bare gutter dere automatisk mistenker at alle er kriminelle uten noen bevis?

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Er du tulling ozone? Jeg har teknisk sett blitt voldtatt før, var bevisstløs (husker ikke noe og var visst helt "død"), og ble fortalt dagen derpå. Utrolig at hun fikk stakan opp.

 

Saken stiller seg da akkurat likt hvis det er to jenter. Igjen så går det på selvbevissthet og hvor godt man kjenner jentene. Vet man at damene er "ville", at man mister all kontroll og ikke vil at noe skal skje så dropper man det.

 

Edit; Man kan vel også bruke uttrykket, "bedre føre var" :)

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Kanskje fordi det ikke finnes mange gutter som bryr seg nevneverdig hvis de blir voldtatt og at det heller ville vært "kult"....

 

Edit; Som en gutt som har opplevd det så kan jeg bare fortelle at det ikke er noe særlig og jeg tenkte tanken på å anmelde, men jeg ble isteden sur på henne og gav henne en skyllebøtte :p Følte meg skikkelig brukt og "skitten".

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Eller tre ødelagte liv...

 

Det er mulig, men en viss sannsynlighet for at den ene parten får enorm mediaoppmerksomhet, og går en trygg økonomisk fremtid i møte som mediahore. Dette har blitt en karrierevei i dagens samfunn, dessverre.

 

Ehm... Trur min mor ikke er så begeistret for det..

 

Nei, og det står selvfølgelig tindrende klart for deg hvorfor. Risikoen er overhengende for at det kommer til å skje noe du vil angre på resten av livet.

 

Hvis du ikke har tenkt å gjøre karriere av dette, da ...

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvordan har utsagnet "Ehm... Trur ikke min mor er så begeistret for det..." blitt knyttet til meg? Jeg har ikke sagt det, er det noen som har snublet i sitatfunksjonen?

Lenke til kommentar

Hvor ligger denne hytta, forresten? Regner med at historien dukker opp i nyhetene etterhvert: Ung pike dopet ned og gjengvoldtatt på hyttetur. Guttene hevder det var hun som la opp til det, og at hun ble sur da de ikke orket mer etter en lang natt. Bildebevis støtter guttenes versjon, men tingretten har valgt å se bort fra dette, da det er åpenbart at de burde ha skjønt at hun kom til å angre i etterkant. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...