Gå til innhold

Content patch før WotLK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misery blir hit istedetfor, olol. No more might og battleshout, men det gjør mer stort sett ikke mye når jeg spiller hunter :p(selvom det er dumt for pettet da:/)

Endel rare ting ute å går nå syntes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misery: Causes spells cast at the target to have +3% spell hit.

Shadow Weaving: Buffs only self.

Improved Shadow Bolt: Buffs only self.

stor nerf for spriests, blizz gjør dette spillet tullete. Imo er det bra at noen classes er avhengi av andre for å gjøre det bra, slik at flere classes er verdt mer sammen enn hver for seg.

Skrevet

stor nerf for spriests, blizz gjør dette spillet tullete. Imo er det bra at noen classes er avhengi av andre for å gjøre det bra, slik at flere classes er verdt mer sammen enn hver for seg.

Mtp. alt det herlige skyggeprester får i utvidelsespakken er det knapt en nerf.. spillet skal jo forsøke å være balansert. Men noen blir jo aldri fornøyde, dessverre. Artig å lese de enkeltes classforums på WoW-Europe, spesielt priest sitt. Sier noen noe feil kaster alle seg over vedkommende in terrible NERD RAGE. Uff.

Skrevet

Correct me if I'm wrong, men "causes spells cast at the target to have +3% spell hit." betyr vel at den gjelder for alle som caster på target'en? Omtrent som imp. scorch og winter's chill. Hvis det er tilfellet kommer jeg til å whine på guildlederen min så han tar med priest til hvert eneste raid :) 3% hit nå er jo omtrent 50 hit rating for oss spellcastere. Hadde jo vært herlig å hatt en permanent priest i raidet som gjør at vi kan sockete hit/crit-gems istedenfor hit :)

Skrevet (endret)

Så de hadde oppdatert talent trees for druids ganske kraftig nå og... vel, det er nå gått fra å være overfylt til å være enda mer overfylt :p

For å få meg seg mesteparten av godbitene i balance-treet, så må man ut med 71 poeng, og da er det fremdeles en god del man mangler. Umulig å få brukt noe i resto-treet i det hele tatt. Men men... får se hvordan de fikser dette etter hvert.

edit:

Det er altså nye talent-trees for rogues og druids lagt ut i dag, siden det kommer ny betapatch nå.

Endret av SBS
Skrevet
Når content patch kommer er det ikke lenger mulig å få bear-mount fra ZA :(

Dette burde jo linkes til enten level (max 70 for raidet), eller account (ikke oppgradert til wotlk), så synes det er dårlig hvis ikke Blizzard klarer såpass.

Skrevet
blizz kunne likegreit endra talentet til 3% increased dmg taken istedenfor 5 slik det er nå.

forklar?

forklar?

3% dmg er 3% dmg no matter what. 3% hit er 3% dmg om du ikke er hit cappa :)

M@R7!N gjorde det for meg :-)

Skrevet
Når content patch kommer er det ikke lenger mulig å få bear-mount fra ZA :(

Godt jeg har fått min :p Men ja crap at dem fjerner den før wotlk kommer i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...