Gå til innhold

Hvem er alle sammen?


Anbefalte innlegg

Navn: Kristian

Alder: 18

Bosted: Ski/langhus

 

Går reklame vk2 på oppegård vgs. Trives med det.. driver med data å greier:)

Liker å diskutere på hw.no forumet. Spiller en del AO. Har en lvl 154 trader og 86 doc..

Chatter en del..møte nye venner på irc..

Hører på radio1 oslo døgnet rundt. Pop er yndlingsmusikken, selv om jeg er utrolig åpen for annen musikk også (så lenge det ikke er noice, black metal osv..).

Be it britney, christina, enja, nightwish, evanescence, justin, aqua-lene, idol-kurt/david, bertine, ja stort sett det meste..

Digger også gamle slagere fra tidlig 90 tallet, og 80 tallet generelt.

Har tenkt å kjøpe vannkjøling snart, og ny sub til anlegget mitt!

 

Skulle gjærne lagt ut bilder av rommet mitt, men home.no er nede, samme er domenet mitt strupstad.net :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Kim-Gøran

Alder: er 15, runder 16, 12 desember

Bosted: Myre i Vesterålen (Bodø væringene kjenner godt til oss, liker ikkje oss så veldi, "kjæftbruka av de andre her fra".

 

Går nå GK Almenne ØA fag på Myre. Interesser er alt fra Data, biler ting med to hjul og motor til Båt... Er vell rundt 167 Cm, begynner å bli ei stund siden æ måla mæ sist, veier sånn ca. 56kg. Hva annet er det å si enn at jeg kobler og lodder på det jeg kommer over av data og annen elektronikk!!

Lenke til kommentar

får vel nesten si litt om meg selv jeg og da...

er 18 år

ca 80 kg

ca 180 høy

jobber dagelig med å reparere, bygge maskiner, driver også å setter opp en ny server for tiden.

har ansvaret for ca 350 maskiner og ukjent antall brukere.

liker å leke meg med dataen både på jobb og fritid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Gutta Boys :!:

Jeg er helt fersking her på forumet.Delline er mitt navn her på forumet fordi jeg har en Dell.Jeg fikk linken via noen venner på et annet forum og derfor fant jeg veien hit.

Jeg er er dame 40 år slank gift og liker data i fritiden.

Jeg trener også en del i svømmehall og spinning på et helse studio.

Håper jeg ikke skremte vettet av dere gutter over at det er så "gamle " folk her inne:Jeg er ikke eldre en 19 år i hjertet :)

Ha en fin dag folkens.

 

hilsen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hmmm....18 år(6 feb 85) ca 180 og 70 kg....går nå siste året på allmenlinje på Perbraaten i Oslo. Data har jeg holdt på med siden 1991 da vi fikk vår første pc. Freslt ever since! *grin*

 

I de senere årene har jeg begynt med casemodding og generelt datamontering. Driver nå å leker med overklokking, speica kabinettdesign, hjemmelagde dingsbomser til å putte inn osv....

 

FavorittMuzik: Scooter(yeaaah! ;) ), bond(nei ikke agenten), techno genrelt sett, Offspring, Dimmu Borgir, Satyricon og seff gode frankie boy! :lol:

Lenke til kommentar

Jøsses......10 sider med info om brukerene....og jeg leste dem alle! :)

 

Får hive meg på denne posten jeg også selv om jeg egentlig liker å holde meg mest mulig anonym på nettet.....

 

Er 30 år og er utdannet avioniker. Ettersom flybransjen ikke akkurat var/er helt på topp da jeg var ferdig skolen så begynte jeg som ingeniør i Aker (meg og Røkke ;) )

Bor for tiden på Randaberg rett utenfor Stavanger og trives egentlig med det. Har en gutt på 6 år som jeg er helgepappa til og som jeg gleder meg vilt til å ha i julen :woot: Er for tiden singel og foreløpig så trives jeg med det.

 

Jobber stort sett alt for mye og får ikke tid til noe annet enn noen timer med data i uka og litt sosialt samvær med venner når sjangsen byr seg. Er av dem som har flere venner på nettet enn i RL, men ikke dermed sagt bedre da ;)

Lenke til kommentar

alder snart 16

vekt ca 70

intresser DATA, Snowboard, data, og snowboard

spill Max Payne 2, Battlefield 1942_ desert combat .5 , cs1,5 , Uplink

klokking klokka min første gang i sommer... det gikk som ******, men har enda ikke funnet helt teket på ramen... ( skjønne ikke heilt) :shrug:

 

Ti 4200 rule :mrgreen:

Lenke til kommentar

Hallais.

 

Eg e ein liten gutt fra Kopervik/Karmøy (rett på siå av haugesund norges største øy). Eg drive ein del med data altså å laga hjemmesiår, bygga og overklokka, og alt annet teknisk ved ein data, foresten så bygde eg den fyste daten min for 5mnd. ca. Navnet mitt e Mikal, eg e 13 1/2 år ca. 145 (sa eg va liten) går på Stangeland U. Skole :grumpy: veldig dårlige dataer dei så e på data rommet e på 50mh/z ca. og netverket e heilt j***. Vekta er ca. 40 kg andre interesser er BILER, SLALOM, venner osv... Går foresten med avisene.

 

Takk takk...

vett det va bra *grin*

Lenke til kommentar
Alder: 15

 

Vekt: Ca digg (hvet ikke hvor vekta er)

 

Hobby: PC, Pyroteknikk (hjemmelagd fyrverkeri, helt fra pulverform)

Fjernstyrt heli(kopter), elektronikk......

 

Klokking: Har ikke ennå, [skammer seg]

 

Scooter musikken er æsj!

 

Powerlabs.org :love:

(siden er nede nå sjekk senere!)

fyrverkeri ja.... gleder du deg til nyttår da :w00t:

 

navn : Felgen

Vekt : rundt og rundt ca 80

Lenke til kommentar

29år

 

Har bestandig trimma det jeg har hatt mellom fingra siden jeg fikk min første moped, så bare naturlig at jeg må teste hva jeg får ut av data`en :p

Vært med siden Vic 20.

 

Ellers går det mye tid på pcène og akvariehobbyen (må vel snart få koblet Eheim pumpa inn på pc`n og endelig få startet med vannkjøling har jo vannet lett tilgjenngelig :D )

På sommern er det plastikkrakett :love: som er tingen.

 

Og sist men ikke minst min store kjærlighet ØL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...