Gå til innhold

Hvem er alle sammen?


Anbefalte innlegg

Hiver meg på jeg også da:

 

18 år, vekta er rundt 80kg. Fra Stavanger!

Hakkepæil på hva jeg tar i benkpress. Skulle det bety noe? :shrug:

Er mye rundt å farter, bil er en stor lidenskap. Case modding var det mer med før, men litt holder en jo på me enda. Sykling, føler det var mange som drev med det her. Trail sykling på meg, @ DuckTrails Team. Blitt liten tid til data i det siste. Grunnet examen, russetid og dama. Skal til bergen neste år.

 

er alltid en tur innom ok.no for å få følge med i hva som er nytt og hva som skjer rundt i data verdenen!

 

Marzo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor er benkpress viktig, egentlig? i mine øyne er det like relevant som om jeg har en tomat i kjøleskapet..

 

Nja.. tomaten kan jo spises da.. det er mer enn man kan si om benkpress resultater.

 

BTW: Jeg tar nå 256kg på benken.. heiv i meg en del Anadroler og drakk et par liter proteinshake. Det var ikke mere som skulle til. I morgen tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på 270kg. Stå opp litt tidlig og få meg litt motivasjon i rumpa eller noen fantasi-piller så tenker jeg mye er gjort.

Lenke til kommentar

får vel slenge meg på jeg og:

 

navn: Kenneth

høyde: 183cm (rundt det)

alder: 18

bosted: kongsvinger

vekt: ikke helt sikker,men rundt 75kg (avhenger av mat og trening :p)

 

hobbyer:

 

jeg driver med fisking på noen stille dager:P,overklokking for fullt..that's why i'm here lixom..=) breakdance og kampsport,ute med venner osv.. og nyter en del av tiden forann pc'n min :D

 

orker ikke skrive mer..

Lenke til kommentar

Ok, så får jeg slenge meg på jeg også...

 

Lars Bjerke

21.11.79

170/70

Lillehammer

 

Har hatt ett friår etter gymnaset (les: fire) som jeg har tilbrakt på Expert, men til høsten bærer det opp til NTNU for fem år med produktutvikling. Bortsett fra den daglige halvmila til og fra jobb på sykkel holder jeg kroppslig aktivitet på et minimum, utenom en kvart dillion tastetrykk og diverse dataprosjekter. Trente en del bryting og friidrett i USA '96-'97, men ble i skremmende god form og ga meg når jeg kom hjem igjen.

 

Ellers gjør det det som faller meg inn, hører på det som står på, og bruker altfor mye tid foran maskina. Ser nesten ikke på TV heller. Det er deres skyld, alt sammen! ;-)

Lenke til kommentar

ragnvald

 

født: 21.09.85

høyde: 187

vekt: 74

 

Nett ferdi med VK1 elektro, håper på lærlingeplass til våren! Har ingen jobb viss ikkje :(

 

Spiller fotball, ser på fotball, data, musikk(høyra), venner,

alkohyl(partay), film, moped...........

 

Eg bruker dei kleda eg finn i skapet mitt.

 

8)

Lenke til kommentar

Alexander is my name.. 187@84 Er 24år :=)

 

Begynte på gk elektro, gikk videre vk1 elektro.

 

Tok så 2 år teknisk fagskole og fikk studiekompetanse. Deretter fulgte et år i marinen som 1. elektriker på KNM Sørøysund, der jeg til befalets store fortvilelse overtok verkstedet natt og dag. Fikk mye kjæft pga rotet mitt :D Endte så opp på HiB der jeg ble elkraftteknikk ingeniør.

 

Ser for tiden etter jobb, så hvis noen vet om noe, si ifra!;-)

 

Er svært teknisk interessert. Liker meg godt i verkstedet, har alltid et prosjekt eller 10 på gang. Er oppfinner. Driver for tiden med en innretning jeg venter skal ta verden med storm! Det er et vektoraggregat som kan utøve skyvkraft i hvilken som helst retning, uten bruk av propell, jet, felt eller rakettkraft. Drømmen er å lage en flygende farkost ut av dette prinsippet.

 

Ellers kjører jeg mc ( HOnda selvsagt ) og prøver å nyte den vakre naturen jeg lever i.

Lenke til kommentar
Jeg tar nå 256kg på benken..

Alle vet at benchmarks (pun very mutch intended) ikke er noen vits.

Det som gjelder er real-life-operations. Altså; hvor fort greier du å åpne en dør? Skru opp colaflasker? Skrive telefonnummeret ditt på en gammel telefon med "tall-hjul" ? Det er de tallene som teller.

 

 

 

har svart belte

Jeg har et brunt av skinn med metalspenne.

 

 

Alder: 15 år...

...Tar utdannelse i retning flyfag, flyingeniør...

Går ikke du på ungdomsskolen da?

 

 

Det var da sinnsvakt så bolete vi var i dag da!

Meg:

165?

60litt kilo?

19 om 3 uker?

Almenn VK2 (Matte, fysikk, IT)

 

For mye fotball og annen sport tidligere, som har gjort at jeg har max fucked knær, og sliten rygg.

Update: Fortsatt like høy (eller like lav?), men vekten har gått litt ned.

Er altså nå 19, og jeg må innrømme at det er ganske oppskrytt.

Ferdig med almenn, og klar for ferie.

Knærne, fingrene, håndleddene, tærne er altfor slitne, og knekker bare jeg ser på de. (knekkelyd da, ikke benbrudd)

 

Jeg driver vel egentlig ikke med så mye for tiden (bra), men før var det fotball, håndball (ganske kjipt med minihendene), golf, kickboxing (i'll kick your ass any day for a pint of cola), litt trening på SATS (som nå bytter navn til spenst...fordi det beskriver de så mye bedre). Ser store mengder film (sponset av Spaceworld ("play it your way" - PS2 til 1800,-) på det området, og DTS er kongen), så "Red Dragon" og "Changing Lanes" idag og gir de firere begge to. Det jeg venter på nå er at sommeren skal komme, og at folk skal få ferie, for så å finne på altfor mye syke ting å gjøre i sommer. (Ikke syke som "kutte opp katter" osv, men som "bli dratt på fjorden (førdesfjorden) på akebrett etter motorbåt".) Jeg er et DIY menneske, men de store superprosjektene blir det heller lite av. (Har ikke tid, har jo mye annet viktig å gjøre, som ....sove...spise... uhhh...ikke tid hvertfall). Jeg er en sau wannabe, altså jeg ønsker å følge flokken, og la noen andre bestemme akkurat hva jeg skal gjøre/mene osv, men jeg har ikke funnet noen "hyrde" som passer til meg, men den dagen jeg kan leve ut livsmottoet mitt 100% (Ignorance is bliss), er den dagen jeg er virkelig lykkelig. Jeg drikker veldig lite, og bruker ikke narkotiske stoffer, og røyker heller ikke. Jeg mener at 80% av alle jeg møter er idioter på mange måter (musikk, meninger, iq, osv), og "blondiner" (Ja dere vet hvem jeg mener... blonde som i lite iq) gir meg lyst til å spenne meg i svime. Noen ganger får jeg lyst til å ... f.eks slå til noen, knuse noe, skyte noe/noen osv, i samme stil som "the Monk" i filmen "Mean Machine", men ta det med ro... alt er under kontroll. :) Jeg kan ikke fordra drittunger som ikke har respekt for "oss eldre", og særlig online sådan. Jeg kan heller ikke fordra ALT som har med "rap, R&B, YOYOYO how's it hanging in da hooood?" (Inkluderer artister/grupper, klære, folk, smykker, de som hører på/kler seg som (AKA wannabe YOYOYO folk) og ellers alle "Tøffe i tryne rap tryner fra Oslo" (Krisiania ikkesant). Flere ting som kan legges til hatlisten min er Britneybears (ellernoe sånt), alle som har hatt noe med cd'ene "russehitts", absolutt * (wildcard), Bigbrother 200x, og alle som har kjøpt en eller flere (linær hatkurve) av disse. Alle som mener at "jeg kjøpte den fordi det er så dårlig at det er bra" ligger på både hatlisten og på listen over idioter. Haugesund er en helt grei plass å bo (altså utenfor byen da... selve byen er jo 99% ghetto/slum) og akkurat der jeg bor (Kolnes) er vi velsignet med golfbane, fullsize gressbane (fotball duh!), og kunstgressbane til 4mill. Vi har også fjorden som har rent vann, og utallige brygger med mulighet for bading/stuping. Jeg har ikke lappen enda (bil er for pyser...tøffinger som meg blir ikke flau av å bruke bussen), men planlegger å ta den om en mnd eller tre. Jeg har ikke jobb, og nå som stipendet har sluttet å komme, så blir det tynt med penger, men jeg planlegger å finne meg noe å gjøre etter ferien, men for tiden planlegger jeg ikke lengre enn to timer fremover.

 

Jeg vil gå litt tilbake til hvordan type menneske jeg er:

Jeg er et "whatever" menneske. Jeg bryr meg lite og ingenting om ting om ting som hender lengre borte enn busskortet kan ta meg. Jeg leser ikke aviser/ser på nyhetene på TV/leser online nyhetssider, og vet enda ikke hvor fæl plass verden egentlig er (bliss?). Dersom noen krasjer på E18 - Whatever. Dersom brøskiven detter fra talerkenen og lander oppned på gulvet - Whatever.

 

Kansje noen mener at jeg er veldig egoistisk osv, så har jeg to svar.

Det ene er "Whatever", men jeg kan heller bry meg litt, og si:

Det er jeg bare til en viss grad. Jeg er lite egoistisk når det angår de personene jeg kjenner, og de som befinner seg innenfor landegrensene våre, men hvor mye jeg bryr meg er negativt linært for hver kilometer du går fra der jeg har plantet nebbet mitt. Jeg vil tro jeg kan regnes som en hardwaregeek, men det blir bare feil å stemple noen til noe slikt, fordi alle er så mye mer enn bare en ting. Ellers så har (hadde) CS en stor del av livet mitt, men så lenge jeg har dialup gidder jeg ikke å bli hektet på nytt, fordi det vil koste meg skjorten. Cola går det også en del av, og jeg kjenner på kroppen når jeg ikke har smakt cola på en stund. (Antall liter skal jeg ikke gå inn på) Jeg tror ikke jeg er fanboy av noe som helst, og holder meg så saklig som mulig når det gjelder pros & cons av div produkter. Og å "frelse"/overbevise alle omkring meg at produkt A ruler, og produkt B suger, det gidder jeg ikke. Dersom noen har lyst til å kjøpe seg en conpaq til 26 000, så skal de få lov til det. Dersom en kar fra ekspert kommer bort til meg og sier "denne blablabla kjemperask, 800MHz FSB imot AMD sin 200 MHz", så sier jeg "OK", fordi hverken jeg eller han har lyst at en av oss skal begynne på en lang lekse om hvor fucked han er når han sier slikt til kunde sine, og det samme med f.eks telebutikken. Dersom de har lyst til å selge 64MB SD-RAM til 400,- så skal de få lov til det. Jeg går ikke inn til den uskyldige salgsmannen som får 100,- timen for å servere sure kunder, og begynner å skjelle ut butikken han jobber i.

 

Men det var nok hissige ting. Hva gjør Lars blid? (det er meg)

Jeg blir glad når sola skinner. (Da greier jeg ikke å få av meg smilet)

Jeg blir glad når fatter'n har handlet cola akkurat i det jeg trenger det mest. Jeg blir glad når jeg gjør kjekke ting med venner.

 

Jeg håper at jeg greier å holde meg "barnslig" hele livet (Hvertfall så lenge som mulig), og at jeg aldri ender opp som de som stresser hele dagen og bare er triste og leie.

 

HW.no forumet er for tiden det eneste jeg er aktivt på (aktiv?....tja...skriver vel et par 10-20 hver natt), og bra er det. (Reff. til tidligere forklaring om lite tid) Jeg er nå på det umulige oppdraget å prøve å øke kvaliteten på det nevnte forumet. Jeg svarer på minst mulig useriøse tråder, og så seriøst som mulig på de seriøse trådene. (Når jeg finner noen) Thumbs up til HW som fjærnet søppel fra "siste 24 timer", men enda er det alfor mange dumme tråder som blir opprettet uten at det blir søkt først. Men ikke la meg begynne å snakke om forumet, da kommer jeg til å skrive hele natten (ups, to late).

 

Ellers så ser jeg <1 time TV aktivt hver dag (passivt inkluderer mens jeg spiser, og når jeg sover), fordi jeg mener at kvaliteten på de norske TV-kanalene nærmer seg bunnpunktet i "syv søstre" tiden. At hele formidagen er full av "morsomme" (gåsetegn gestur med fingrene) serier som "full house", "radio active", "boy meets world" osv, trekker meg ikke akkurat til skjermen, og det eneste som er igjen som jeg greier å se på er buffy (yeah, whatever. Jeg bryr meg ikke om hva du mener), Frasier og Startrek Voyager. (Kan laste ned, men gidder ikke... ikke tid fungerte å bruke som unskyldning lengre oppe, så jeg drar en lignende nå også) Jeg har ikke greid å fått med meg en eppisode ST siden nr. 3, men jeg prøver hver søndag. (glemmer, forsover meg, finner på noe bedre å gjøre)

Ellers så kan jeg ikke skrive norsk lenger, og mine minskende norsk kunskaper (både innen ordforåd, rettskriving, regler, settnignsoppbygging) blir dårligere for hver dag som går. Men det gjør egentlig ingenting, fordi jeg kan englandsk, og der er det fem ord for hvert på norsk og mye lettere å formulere deg bra.

 

Ellers så har jeg store problemer med å huske navn.

Det hender at jeg ikke husker navnet til personer jeg har kjent i 12-13 år (ganske ofte faktisk), og jeg bruker vel i gjennomsnitt 3 sekund å komme på navnet til personer jeg kjenner når jeg møter de. Og erstattninger som "brille", "han høye" og "han som kaster nøklene ut vinduet, fordi det er så langt å gå ned" er ting jeg kaller folk når jeg ikke husker navnet deres.

Denne "hjerneskaden" (handikapet, dette feltet hjernen min ikke strekker til) gjelder ikke bare navn på personer, men også navn på ting. Ostehøvvel husker jeg aldri hva heter når jeg trenger, og fjernkontroll, blanko, linjal er andre ord jeg aldri greier å huske. Det går gjerne 4-6 mnd og opp til 2-3 år før jeg husker navnet til personer som jeg "nettopp" har møtt. Igår grillet jeg med tre personer som jeg aldri har møtt før, og nå husker jeg ikke hva de het. Ikke en bokstav engang...helt blankt. I klassen min (vk1 + vk2) så kunne jeg navnet til 20-25 % (muligens 40-50% med en pistol mot tinningen) og de gikk jeg i klasse med i minst to år. Det er flere jeg snakket med daglig på skolen i 1-3 år som jeg ikke kan navnet til også.

 

 

 

Men det holder vel for i natt. Jeg regner med at jeg kommer til å sove 6-8 timer, og ergo bryte den (onde) sirkelen som ligger over meg angående døgnrytmen min. Jeg håper at det blir sol i morgen, og at noe kjekt kommer til å skje da. (baseball?)

 

This is Lars signing off, and wishing you a careless morning and a dull day.

(Det hadde vært kjekt om andre også hadde giddet å dissekrert psyken sin. Helst kjente brukere, og alle under 1000 posts trenger ikke bry seg. :) )

Lenke til kommentar

Hurra, sov til kl 14.30.

Ble vekket av en telefon fra en som prøvde å organisere baseball, og jeg var gem som aldri før. Det blr ringt rundt, og 60% svarte ikke telefonen, mens resten sa: "dersom det blir mange, så blir jeg med".... ergo, hele opplegget ble lagt på is, og jeg sier "fuck them all, I'm playing FFx today".

Dagen så ganske trist ut helt til søsteren min ringte og sa "du, jeg fikk aldri bakt kake til deg på bursdagen din jeg, så om to timer er det kake på deg." Nice, nice,nice,nice. :)

 

Skal egentlig ta turen til posten og tømme & stenge to kontoer der, men jeg kan gjøre det imorgen. Postbanken er det værste siden makrell i tomat, men det skal jeg ikke gå innpå her.

 

Det blåser endel idag, og det er for kaldt å sitte halvnaken på terassen.

Skal lage meg noe å spise snart, og kansje flytte PS2'en opp fra kjellerstua. (For trist å sitte der nede når det er sol ute) Fikk lagt inn en bestilling på to P4 barebones og annet kos fra tyskland til 500? igår, (bona-computech.de) og jeg betalte porto for å få sendt høytalere til meg. (Fra avimport.net), så nå er jeg ganske fattig. Regner med at jeg må handle cola før natten kommer over meg, og jeg ender sikkert med å ta turen til byen for å besøke et par kompiser. (risøy... skummelt)

 

Igjen, Lars som logger av og ønsker dere god mental helse.

 

EDIT: 26/6 (Orker ikke å lage nye poster, det blir sikkert bare bråk av det som vanlig)

Kongevær!

Jeg fikk pisket sammen 11-12 stk til baseball/frisbee idag, og det var ganske kjekt. Kolnesgutta vant 16-4 mot "alle andre". Eid.

Ellers skjedde det lite. Og jeg fant nettop ut at jeg har ikke spist i hele dag.

Fant ut en kjekk ting på mobilen i går. Det er en option som heter "Automatisk av" som sto på kl 2300 hver dag. :)

Den var gjemt på meny/innstillinger/telefon/klokke/

Jeg har altså eid denne telefonen i 9-10 måneder, og først nå fant jeg ut hvorfor den noen ganger slo seg av. Gikk i postbanken for å stenge kontoene, men de ville ha den lille kode-kalkulatoren samtidig, så jeg må gå tilbake imorgen med den også. Fant ut hva en darkaeon er også idag... 99999 damage er litt for mye for meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må bare kommentere til alle benkpressløfterne her:

 

Skjønner at det ble en del useriøsitet på slutten, men de i starten skrøyt flere meget av tallene sine, og virket seriøse. De tallene dere refererte til er langt over det de hadde i Norgesmesterskapet ifjor. Så fremt dere ikke oppgir vekta, er tallene deres uinteressante. 65kilo og 150 i benken er i verdensklassen. om det i hele tatt er mulig..

 

Så jeg tror noen har vært ute å slengt litt med leppa nå gitt ;)

 

Finnes det ingen vektløftingstråd? virker som det er en del som driver med det her.

Lenke til kommentar

ok geir her

født 10.05.70

høyde 178

vekt 81

 

 

liker bil,båt data.snekring og lage ting.

har en kjæreste på 35 år som har 2 kjekke

unger en jente på6 og gutt på 14 (burde kansje få han til å kunne mere

om overklokking)

 

xp2500barton@3200 3200mhz

asus a7n8x deluxe nforce2

2x512 pc 3200 twinmos m/winbond

western 120

mx420

Lenke til kommentar

Navn: Kevin

Bosted: Sola

Er: 50% Norsk, 40% Fillipinsk, 10% Kinesisk

 

Alder: 14

Høyde: 175 cm

Vekt: 54 Kg (Mange synes dette er lite)

 

Hår farge: Svart

øye farge: grå/grønn/brun

 

Trener: Vektløftning, Ju Jitsu

Interesser: Elektronikk, Data, Piano, Musikk

 

Selv om jeg trener vekter og sånt så er jeg ganske svak..(Tar ca. 37.5 kg max i benken)

Men det handler jo bare ikke om styke da ^_^

 

Skal begynne i 9.klasse på Sola Ungdomsskole, pleier å få best karakterer i matte, natur og musikk, og jeg har fransk som tilvalgsfag.

Er den beste i klassen når det gjeller data, men desverre går jeg i en av de klassene som får dårligst resultat i karakterer og konkuranser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...