Gå til innhold

Hvem er alle sammen?


Anbefalte innlegg

Vell, meg :

Er rundt 17 år. Liker meg på den alderen. Går på Randaberg vid. skole i Stavanger, på ØA(Økonomisk Administrative). Med tilleggsfagene matte, beddøk (bedrifts økonomi) og IKT (den kan vel alle). Har mange interesser, deriblandt : Snowboard (4 år, beste trick til nå dobbel backflip(etter mye knall og fall ;)), skateboard (snart 8 år, beste trick 4.5m grind 50:50, etter enda litt mer knall og fall, hehe.), wakeboard (4 år, beste trick 360 m/method grab (holde baksiden av brettet mens man snurrer 360 grader i lufta). Jeg spiller fotball på Vardeneset BK, der jeg spiller på juniorenes 1'erlag. Brenner ikke for spillet, men gir alikevell alt og har holdt på i 11 år nå.

Så til slutt interreserer jeg meg selvfølgelig for data. Det startet med lemmings og 486'er, før det ble mer og mer alvorlig. Og jeg var frelst da jeg fikk min 166mhz'er opp på rommet og datt ned fra himmelen i cs_assault -etter og ha prøvd det på PCloftet(den gamle lokale nett cafè-en)- i 12 fps og 250 i ping. Det fortsatte med noen intense counter-strike år fra beta 1.1 til 7.1 eller noe. Da la jeg det på hylla og begynnte og kikke litt mer på hardware.

Hardware delen starta forsåvidt med at min moder klarte og kjøpe feil pc blad (PC world i steden for den faste PC player) i 1997/98 eller når det var. Da ble jeg frelst for ram, bus, fsb og mhz.

Det fortsatte med overklokking av diverse K6'er og fortsatte med p3, t-bird, xp, p4 og nå barton. Rommet eg oppholder meg på det meste av tiden er fullt med bl.a 3 pc skjermer (pluss 5 i bruk), tastaturer over alt og vifter liggende under sofaen. Det tok helt av her en dag da jeg våknet en natt av noe vondt under puta. Og jo, det var en RAM brikke.

Jeg har også et ruvende musikk anlegg, som har sin egen lille "juke boks". Her surrer det mye rart som f.eks : Dire straits, korn, nightwish, incubus, chevelle, disturbed, ac/dc, bush, deftones, ramones osv. osv. Det er så mye, jeg er reinspikka punk/rock fan. Har vært på konsert med : Turboneger(i deres gode gamle dager, år før "fuck the world"), dead kennedys, metallica, iron maiden, uk subs, ash, lint og noen fler.

Samme "juke boks" bruker jeg på tv'en til og se filmer, serier, og noen spill på. Det er også litt kos og surfe til tider.

For ordens skyld fyrer jeg inn noe personlig info på slutten : Jeg er ca. 1.75 høy(tror jeg, relativt lav) og veier et eller annet mellom 60-65kg(ikke veid meg på evige år). Bryr meg lite om kroppen, lar den fikse seg selv. Aldri rørt noe liknende benkpress og vekter(utenom da jeg snublet i en). Jeg hadde en dame engang, men hun var ikke like interresert i pc som meg. Og da hjalp det ikke at jeg døpte serveren etter henne "Linn" i rosa sølvskrift på vinduet i casemoden.

 

Det var meg. Tviler på at noen gidder og lese den, men alikevell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, litt om meg (kan ikke være noe dårligere ;) ):

 

Navn: Edmund

Alder: runder 20 år 24. desember (Reservejesus...)

Høyde: 175cm

Vekt: 80kg

 

Kommer opprinnelig fra Harstad i Troms, men flyttet "sørover" til narvik for å studere. Har gått gk elektro, Vk1 elektronikk, og fant ut at dette var ikke min ting (for vanskelig å få jobb), så jeg hoppa av og tok et forkurs for ingeniører og studerer nå til dataingeniør ved Høgskolen i Narvik.

 

Jeg må være en av få som har hatt (den tvilsomme) gleden av å nesten ødelegge ankelen til Yummy med 500KG matvarer og 1500KG elektrisk truck. (Sorry Yummy. ;) Sitat: :evil: AU &%¤#[sensur]iHELV%¤/%¤&¤SAT/&¤&%¤!! :evil: )

 

Ellers har jeg spilt fotball i 7 år, basket i litt over 1 år, prøver å lære meg litt gitar, hører nesten bare på heavy og power metal, tar hele 50 kilo i benkpress (roll over, machoman er i huset :p ) og er generelt i elendig form. Drømmer en dag om å få "cohones" (baller) nok til å sykle downhill-sykling, men foreløpig er jeg en tanke for redd for ekstremitetene mine til å hive meg på noe slikt. Liker alt fra kjappe biler (selv om jeg hater rånere) til fete casemods. Driver på med litt webdesign (mostly html + gfx, men er ikke fremmed for jscript, php, sql mm) og håper en dag at jeg kan bruke kunnskapene mine til å leve av.

 

And that's that...

Lenke til kommentar

Navn: Per-Øivind Berg

Alder: 18

Høde: rundt 185

vekt: ca70

Skole: vgs, siste år nå...

Interesser: Data, data og data :D Hva er å trene?

Bor: Fredrikstad,

Ellers:

Holdt på med data siden min gamle amiga 500 som jeg fikk i min 6års bursdag (trur mamma og pappa angrer ennå :)) Elsker å mekke pc, oc og til dels casemodde. Ellers litt programering, photoshop og spilling (ikke cs, som jeg gikk lei av på ungdomsskolen) kan ikke skade. Inniblandt tar jeg og noen kompiser en runde D&D.

Hadde en fin sierra, men gadd ikke å ta lappen iår, dermed ble det vannavkjøling og en liten oppgradering :) bajbaj bil. En gang i historien har jeg spilt fotball, men gikk lei etter 2-3år.

Lenke til kommentar
hvorfor er benkpress viktig, egentlig? i mine øyne er det like relevant som om jeg har en tomat i kjøleskapet..
Du skal ikke ha tomatene i kjøleskapet!

 

Litt om meg:

16år

175cm høy

63kg

32cm rundt overarmen min

heter Harald

Begynner snart i 1. kl allmen fag.

Bor på nøtterøy utenfor tønsberg i vestfold.

Utenom skolen jobber jeg på meny, seiler E-jolle (NOR-815) surrer rundt sammen med venner etter det blir det jo en del data....

 

Og til uka får jeg ny PC!!! :D

Lenke til kommentar

Er 16år, 192cm høy og 73kg. Skal begynne på mekanisk på gand vgs. neste mandag, vil da bli bil mekaniker eller bil lakkerer..

 

Er interisert i pc, musikk og anlegg. Liker nesten all musikk, bare den er dynamisk. Hater å høre på musikk som blir spillt av fra en liten bærbar cd spiller, no bass og dynamikk, no fun! Men min aller største interesse er biler, motorsport, trimming og styling... Var nettopp i oslo på offshore racet, det var konge..

 

Hater folk som maser(mora mi), som ikke følger med og som ikke forstå en dritt what so evah! Hater oxo folk som er uber kristne og som tyter om de høyere makter hele tida! Etter min mening finnes det ingen Gud, allah eller budda.. alt bare er sånn som det er, orker ikke tenke på hvordan alt ble til, blir skrullete da..

 

Er i fysisk grei nok form, vil begynne å trene( har hatt lyst i 1år nå men har ikke orka, det er så forbanna stress!)..

 

Jaja go natt folkenz! skal opp kl 7.. for å gå på jobb..

Lenke til kommentar

Siden vi var så godt i gang...

 

Eirik Bjerknes Kolstad

Født: 25.10.1985

Ganske så nøyaktig 180.5cm

vekt for dagen: 68,55KG (målt i dyrebutikken) :p

 

Begynner om en snau uke på VK2 Allmenn, hvor jeg vil kose meg med fag som engelsk, samfunns kunnskap og alt annet hvor man kan diskutere politikk og etikk ;) Jeg tilber Adam Smith og Niccolo Machiavelli, og av nå levende politikerer er det liten tvil om hvem som er den største - en liten dame ved navn, "Maggy" Tatcher :)

Er også sjarmert av Mafia'en...

 

Ettersom trening er blitt et hyppigt emne her kan jeg ta med at jeg på en god uke har 12-15 trenings økter. Nå i ferien har det begrenset seg til en 8-9 :( Trener ca 50/50 styrke og løping, men kan nok ikke matche bole-gjengens benkpress resultater. Men jeg kan slå hardt engang og løpe fra dere ;)

Er forsåvidt også trener for en en gjeng 11-12-åring i Alpin, og skal ikke legge skjul på at Alpin er min store lidenskap. Kaster bort mer eller mindre hele vinteren i bakken, dvs: 5-7dager i uken :)

 

Såklart også en stor interesse for PC og Overklokking(.no) ;) Har ikke så mange drap på samvittigheten, men et par AMD'er og 2 P4'er har jeg da tatt kverken på ;) (samt noen hovedkort, og et skjermkort, og litt annet....)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er 16 år og rundt 180 høy (tror jeg).

Til vanlig er jeg ganske rastistisk av meg, og ler når andre er i smerte. Kan være litt små nazstisk... men, Hei! det er meg.

Ellers så er det PC-en (dah) som er det jeg driver med. Akkurat nå er den ødelagt, men... Sitter på skolens nettverk å gjør dette. Må roe abstinensene skjønner dere.

(For de som er glad i å ødelegge PC'er, så er det et forum her i nærheten hvor man kan poste slike opplevelser, og dele dem med andre)

Lenke til kommentar

Får vel svare jeg og da, selv om forumet er som sirup i dag!

 

Name: Rolf Åge

Født: 20.02.84

By: nope, bor over moldefjorden, på rættsiå.

Skole: GK Mek, Vk1 IKT-Drift, nå lærling.

Høyde: Ca 1.77

Vekt: Er vel ca 62

Areal: Hmm... 177høy*80lang?*tja..20 ell 30 brei?

 

 

Som person er jeg vel det man kan kalle lite sosial, da jeg har hatt data siden jeg var 9, og mener at en stor venneflokk er for tidskrevende.

Men har da dame, til og med etter at ho hadde sett rommet mitt :D

 

Ellers er jeg interressert i data-er ingen spesialist på noen deler av det men kan derimot litt av mest mulig-, vore borti bueskyting noen år, dykking og ... tja ... å ja, snåwbård seff! helt siden i fjor da jeg tvingte dama og meg sjøl til å lære det ved å kjøpe et sett til begge:)

Trening, hva er det?

 

Tja, det er vel alt jeg kan komme på...

Lenke til kommentar

Navn: Stian

Alder: 19

Bor: Valderøya (like utenfor Ålesund)

passe høy og tung

Trente en del før, gidder sjelden nå

GK almen, VK1 IKT, Forkurs til ingeniør utdanning, begynte i dag på Bygg-ing. v/ Høgskolen i Ålesund

 

Spiller ellers litt foppal på fritid å sitter forann internetten en del... men bare vettige ting.. (overklokking.no og vg.no pluss epost)

Lenke til kommentar

Fikk fint lite lyst til å svare på denne tråden da ting begynte og ta av med treningsprogram, benkpressrekorder etc., men what the hell:

 

 

Olav

20 år

184/80

Bor utenfor Trondheim

Studerer ved HIST, AiTel - datateknikk

 

Benkpressrekord (x10 rep): 100.000 millioner tonn. Trener 29 ganger om dagen (kun benkpress), og står opp annenhver time om natten for å trene mer benk. I storefri på skolen kjører jeg til 3T og pusher enda mer benk. Jeg liker også turer i Skog og Mark (les: S&M), og skriver inn til dagbladets kontakannonser hver dag. Du finner meg med signatur "Benken".

 

 

Lidenskap: Motor. Kjører for tiden en Mazda RX-7, og det er meget, meget gøy.

 

Andre ting jeg liker er South Park, katter(!), solskinn, tørr asfalt, iskald øl, og av aktiviteter er paintball og squash høyt oppe på listen.

 

Ting jeg ikke liker innebefatter: Usaklighet, irrelevanse, bedrevitere, edderkopper, fluer, biller, klovner, lærere med talefeil, telefonselgere (med eller uten talefeil), skrivefeil, "ord deling", slurv, stormannsgalskap og generell idioti.

 

Foruten alt dette er jeg en gladgutt som gruer seg til han blir gammel. (No pun, Skrue!) :lol:

Lenke til kommentar

Dere som egentlig driter i meg kan bare slutte og lese nå.

 

 

Navn : Vegard

Alder : 21

Høyde : 1.93m

Vekt : ca 70 kg (kjeften,jeg spiste i sist uke)(er den typen som må stokke bena riktig i det jeg skal over en så stålrist som ligger godt gjemt i gatene)

Bosted : Stavanger (kommer fra en bygd du garantert ikke har hørt om)

Skole :Stavnger offshore tekn.

Jobb :I oljå

 

psilocybe skrev:

hvorfor er benkpress viktig, egentlig? i mine øyne er det like relevant som om jeg har en tomat i kjøleskapet..

 

Har du en Tomat inni der?

 

Ja ble litt litt sur på han fyren som allerede hadde spurt om der var tomat i kjøleskapet!

Trener vekter? Hvorfor i alle svarteste mørkeste £$€€@{[]} løfte på noe som gir en 90 graders knekk i ryggen,og bremse spor i bokseren akkurat i det du prøver og røske det opp fra gulvet? hver sin lyst...!

Det nærmstejeg kommer vektløfting er når en Halvliter cola eller feks en 0,33l ølflaske går farefult fort mot gapet mitt som har svelgt utallige grandiser,for dereter skylle nedover hasen med null flimmerhår left ,for å til slutt lande i den avskyllige magesekken min.

 

Går på teknisk fagskole,studerer petroleum når jeg har fri(skjønt da har jeg vell ikke fri?),og slapper av når jeg kommer ut i nordsjøen på jobb.

 

Etter skolen pleier jeg og rakke ned på de som rakker ned på andre på hw.no,spiller litt B.F og Ghost.Hender jeg ser på disse skolebøkene også da.

 

Kjører en 200sx,som er en ok bil.(har lyst på en 300ZX som er en mye mere ok bil)

 

Prøver å overbevise alle data intereserte jeg kjenner om å kjøpe cola,grandis,NF7-s V2.0 og 2500+.Da for å klokke og dele felleserfaringer.

 

Det jeg liker best er når vi er en 4-5 kammerater som setter seg ned for å linke Total Annhilation,tidenes beste strategi spill.

 

Har et ønske om at det blir fred i nord irland og at TA2 kommer snart.(fred der pga at voksene folk som kaster kampe-stein på små barn som er på vei til skolen,definetivt ikke har min respekt)

 

Kunne sikkert skrevet mye mer crap,men tror det holder nå :yes:

 

Edit:Måtte inn og fikse litt da jeg leste at en av Moderatorene ikke likte skriveleifer.

 

Edit:det var ingen som påpekte dette,jeg bare leste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...