Snushane Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hei =) Leter etter et nytt musikkprogram/avspiller. Har Winamp nå, men kunne tenke meg et program som man kan lagre alle sangene i selve programmet. Noe allà iTunes. Noen gode forslag? Takk for svar =)
Snushane Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Takk =) Men når jeg lastet ned Mediamonkey og begynte å laste inn sanger, kom det inn sikkert 4 stk av hver eneste sang?! Er det en måte man kan slette alle man har fere av, istedenfor å slette alle manuelt? :S
Überadri Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Det var da merkelig, prøv å slette hele biblioteket og legge inn på nytt igjen kanskje? Det skal jo ikke skje, heller ikke om du legger til en mappe hvor det ligger låter du har fra før. --- Men det med å finne en bra mediaavspiller er ikke lett! Har prøvd alle jeg har funnet, men ingen har egentlig tilfredsstilt helt. Den ene mangler noe den andre hadde, det er bugs, forskjell i utseende og smak og behag. Men har landet på Media Monkey for øyeblikket. Hvis noen har et ukjent gullkorn å anbefale, så skrik ut! Riktignok, hvis du ikke trenger bibliotek, så er QCDPlayer 4.5 (ikke QMP!) tilnærmet perfekt i mine øyne!
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Kan jo sjekke ut jetaudio? http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/
db_glitch Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Hei =) Leter etter et nytt musikkprogram/avspiller. Har Winamp nå, men kunne tenke meg et program som man kan lagre alle sangene i selve programmet. Noe allà iTunes. Noen gode forslag? Takk for svar =) Har du prøvd mediabiblioteket i Winamp da? Det fungerer veldig bra synes jeg, selv om jeg foretrekker Mediamonkey pga. tag- og organiseringsmulighetene der.
Slimda Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg sverger til Winamp av flere grunner. Enkelt, pent og hurtigtaster. De andre har sikkert det og, men Winamp har jeg hatt siden barneskolen. Et lite eksempel på hvordan min Winamp ser ut. (middels stort bilde) Endret 27. august 2008 av Slimda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå