Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gleder meg stort til dette spillet, men har hørt at combat er veldig langsom, og det med grafikken bekymrer meg litt, er liksom så mye gøyere og utforske verdenene hvis den ser litt pen ut, lotro så jo bare helt perfekt ut!

Du kan velge om du hvil slåss fort å bruke opp Action pointsa dine på null komma null. eller du kan ta det med ro, og la de komme seg igjen litt før du trykker på neste abilety/spell. det er my mere strargisk, no jeg liker.

men også at du ikke tar så my skade når du har my AP. men det kan jo være en bug

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Authentication Failed"

Får man denne meldingen når serverne er nede? Hadde håpet på "Servers are offline" :)

Patcher nå, ikke begynn å krige enda! Jeg kommer snart! :)

Skrevet

Spørsmål her fordi jeg er lat - har de RP-servere, og kommer de til å ta dem alvorlig?

Vil helst ikke ha ødelagt opplevelsen av Apefisker og liknende, siden jeg ikke er videre godt kjent med Warhammer-universet til å begynne med.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Da fikk jeg mail fra CDON at spillet er sendt i dag :)

Heldig du er. Venter fortsatt på Absolutt Spill. :(

Skrevet
Spørsmål her fordi jeg er lat - har de RP-servere, og kommer de til å ta dem alvorlig?

Vil helst ikke ha ødelagt opplevelsen av Apefisker og liknende, siden jeg ikke er videre godt kjent med Warhammer-universet til å begynne med.

Ja, er rp servere, og de blir tatt alvorlige :D

Skrevet

Vel jeg har prøvd så godt jeg kunne, jeg har tvunget meg selv til å spille og virkelig gi warhammer online en fair sjanse. Men jeg feilet, jeg klarer ikke like spillet samme hvor mye jeg prøver, så da er ce edition avbestilt. Det er rett og slett ikke verdt nærmere 800kr, det er jo alltid en sjanse for jeg plukker opp standard versjon om en stund. Dette er vel det eneste mmorpg jeg har spilt som jeg ikke klarer å like, skuffelsen er stor, dette er warhammer og det kuleste jeg vet om jo. Setter også spørsmålstegn ved loren, men har jo selfølgelig ikke sett alt, men det jeg har sett imponerer ikke.

Hjertet mitt gråter :( Egentlig en unøvendig post, jeg er ikke sur på spillet, heller meg selv som ikke klarer å like et så bra spill :<

Skrevet (endret)
Vel jeg har prøvd så godt jeg kunne, jeg har tvunget meg selv til å spille og virkelig gi warhammer online en fair sjanse. Men jeg feilet, jeg klarer ikke like spillet samme hvor mye jeg prøver, så da er ce edition avbestilt. Det er rett og slett ikke verdt nærmere 800kr, det er jo alltid en sjanse for jeg plukker opp standard versjon om en stund. Dette er vel det eneste mmorpg jeg har spilt som jeg ikke klarer å like, skuffelsen er stor, dette er warhammer og det kuleste jeg vet om jo. Setter også spørsmålstegn ved loren, men har jo selfølgelig ikke sett alt, men det jeg har sett imponerer ikke.

Hjertet mitt gråter :( Egentlig en unøvendig post, jeg er ikke sur på spillet, heller meg selv som ikke klarer å like et så bra spill :<

Det er synd da, siden warhammer er e fantastisk spill :O

Hva med spillet er det du ikke liker? hvilket lvl ble du?

Fresh prince: Mener og huske at absolutt spill rotet alt til med CE og at de ikke får det alikevell, du skal ha fått mail om det (om det var collectors edition du mente)

Mener og huske det var absolutt spill som gjorde det

Endret av Sjokoladefisk
Gjest medlem-105082
Skrevet

Mener den vanlige versjonen, jeg. :)

Skrevet

Ser på prisguiden at det kun er spaceworld som har spillet på lager nå. Jeg har bestilt fra absoluttspill og ordren min har status "Venter på varer". Antar at jeg ikke er den eneste som ikke får spillet til release da

Skrevet
Gleder meg stort til dette spillet, men har hørt at combat er veldig langsom, og det med grafikken bekymrer meg litt, er liksom så mye gøyere og utforske verdenene hvis den ser litt pen ut, lotro så jo bare helt perfekt ut!

Men totalt ødelagt av utrolig dårlig kvalitet på måten NPC'ene var laget på, med hjelmer som så ut som dem var malt på hodet dems, og totalt og øyeskjærende dårlig animasjon av så enkle ting som å gå en vaktrunde....så ut som dem hadde skitt i buksen og gikk med bena langt fra hverandre...

Snakker du om Lotro nå?

Syntes at Lotro har en fantastisk grafikk, selv om den føles litt "statisk" til tider, den er uten tvil bedre når det kommer til omgivelsene enn WAR er, men det blir litt vanskelig å sammenligne da Lotro fokuserer mye mer på realistisk grafikk og WAR mer på stylized grafikk, ikke så lett å sammenligne egentlig, kommer jo veldig mye på smak og behag.

Men det var kjedelig gameplay i Lotro, det spillet har jeg ennå (fryst konto) spiller det kun for å oppleve Tolkiens verden på egenhånd, og grafikken i spillet er såpass god på omgivelsene at det virkelig er en ren nytelse og bare spasere rundt, husker første gang jeg så weathertop, bare det i seg selv var jo fantastisk! Men selve spillet liker jeg ikke noe større, skal nok hoppe inn i Mines of Moria bare for selve opplevlsen av det, men ikke på grunn av gameplayet :p

Ser på prisguiden at det kun er spaceworld som har spillet på lager nå. Jeg har bestilt fra absoluttspill og ordren min har status "Venter på varer". Antar at jeg ikke er den eneste som ikke får spillet til release da

Oida, der sier du noe?

Kanskje jeg må slenge inn min egne ordre snart?

Tenkte å plukke opp et eksemplar på Platekompaniet da de har samme webpris som butikk pris og den var veldig lav!

Men kanskje de ikke får noen i butikk hyllene på torsdag siden webshoppen tydeligvis er utsolgt?

Skrevet

Takk RamGuy, var egentlig det svaret jeg ventet på... kommer til og kjøpe WAR på torsdag.. får bare håpe jeg liker det, får enda vondt når jeg tenker på alle pengen jeg kastet i dass på AOC, så jeg får virkelig håpe at dette er et spill jeg kan holde på med en stund, personelig likte jeg Lotro veldig godt, siden jeg er veldig glad i PvE, men håper dette spillet også faller i smak, selv om det er mest PvP.

Skrevet

Haha, lasted ned 6 av 7 (mangler 2b) Open beta client deler, så fjerner de den siste før jeg får lasta den ned. Lol?

Noen som veit om mirror til WAREuropeanOpenBeta-2b.bin? (:

Skrevet

HEr snakker man ut i fra egen erfaring :

Hvis jeg sammenligner starten i WoW og Warhammer :

WoW ; HAHA ! Barrens ? WTF !!! Hvor er morsomheten og gameplay ?

Warhammer ; Krig med en gang ! Gameplaye er utrolig morro, masse humor og kule quester, PvP kan gjjøres fra første åndedrag ! LØP OG KJØØØØP !!!!

Skrevet

soo, ingen som har bestillt i fra gamezone.no her? spurte litt tidligere, men ble liten tilbakemelding, bare lurte på om dere som hadde bestillt av dem har fått pakken tilsendt ennå, spessielt CE pakka.

Skrevet
soo, ingen som har bestillt i fra gamezone.no her? spurte litt tidligere, men ble liten tilbakemelding, bare lurte på om dere som hadde bestillt av dem har fått pakken tilsendt ennå, spessielt CE pakka.

Jeg har bestilt CE fra gamezone, jeg lever fremdeles på headstart koden , har IKKE fått CE enda, ordren min står fremdeles på vent, selv om jeg fikk mail den 1. om at ordren var i orden. Tror ikke det er mange andre som har fått CE enda heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...