Gå til innhold

Demo: Star Wars: Force Unleashed (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Utrolig skuffende. Får ikke noe lyssverd feeling når ingen kroppsdeler ramler av, føles bare som om jeg banker folk med en jernstang eller noe.

Dessuten er det helt håpløst at man ikke kan blocke mens man løper, og du blir alltid forstyrret av noe når du skal løfte ting. Jeg kom til en imperial walker, og der var det stopp, hadde ikke sjans til å få være i fred nok til å få kasta ting på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes at måten "bossen" på demoen ble presentert var latterlig. Det var en måte og ta den på og det var med sverdet, med litt lightening innimellom slik at den holdt seg i ro. Hadde vært mye fetere hvis man faktisk kunne:

 

Slå den overende med force push.

Lightning for å paralysere et par sec.

Grabbe en av tie fighterne ut av lufta og dælje den i hue på walkern.

En "trykk på knappen ettersom de vises på sjermen" tilnærming er noe jeg ikke likte.

Lenke til kommentar

Om jeg skal dømme utifra den videon fra youtube så syntes jeg det så rimelig kjedelig ut. Sikkert kulere når du spiller selv, men å løpe rundt å kaste folk opp i lufta blir veldig fort kjedelig tenker jeg. Starwars med God of War fighting hadde være noe dog.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Ren gjett, ingenting.

 

Mitt eneste problem er at det var ekkelt å få valgt det jeg ville når jeg skulle løfte/kaste noe så jeg endte opp med å kaste 3-4 ting feil før jeg fikk tak i det jeg skulle.

 

Styrken på force powers etc etc antar jeg er blåst opp for demoen sin del (som med våpen i NG2 demoen) og at det ekte vil være litt...mildere start (liker å bygge meg opp)

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Jeg satser også på den der. Regner med (og vil egentlig) at man begynner ganske basic med henhold til force-powers og bygger seg sakte opp gjennom level/points til man er der at man kan rive en Star Destroyer ned i byparken uten videre større problemer.

 

Jeg ser vel på det spillet her som en av de titlene i år jeg gleder meg mest til.

Så jeg skal stå med plastikken på Elkjøp på release-dagen og donere til Lucas iallefall :)

Lenke til kommentar

Er star wars fan langt inn i beinmargen og fikk nærmest frysninger når jeg så hvor bra Darth Vader var.. MEN demoen skuffet for min del.. Vanskelig å sette helt fingeren på hva det var.. synest kampene var kjedelig, fikk litt mer Devil may cry feeling enn feks god of war der jeg koste meg med kampene..

 

Grafikk osv var grei, men hadde håpt på mer når du spiller, bærer vel preg av at det skal ut på wii, ps2 osv.. demoen var rett og slett kjedelig :) mulig det var mine vanvittig høye forhåpninger som ødela opplevelsen..

 

edit: men som sagt er jeg alt for stor fan av star wars til å ikke gi det en sjanse til.. bestillte det på VGP for 360kroner inkl porto.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hadde ekstreme forventninger til spillet etter youtubefilmer etc, bestillt fra VGP siden det ble annonsert der... jeg ble ikke helt overbevist, men skal ikke avbestille for å si det slik.

 

Det var fortsatt gøy, at noen klager på lyssverdet er for simpelt? Bull, det er the force spillet handler om. Major dissapointment, men likevel ganske morro. Gleder meg til å få tak i hele spillet;)

Lenke til kommentar
Dessuten er det helt håpløst at man ikke kan blocke mens man løper, og du blir alltid forstyrret av noe når du skal løfte ting. Jeg kom til en imperial walker, og der var det stopp, hadde ikke sjans til å få være i fred nok til å få kasta ting på den.

 

Når du møter den så til venstre ligger et powerup som gir deg mer skade. Er ikke verre enn å hoppe opp til den og denge løs med lasersverdet. Den faller temmelig fort.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...