Gå til innhold

Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?

Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?  

142 stemmer

1. 1. Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?

• Order
      50
    • Destruction
      91

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endelig sier jeg bare:)

Jeg velger å lage meg karakterer på begge sidene av dammen, siden War har så mange flotte klasser å velge mellom.

Gleder meg.

Endret av Hotman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så er det egentlig ikke så farlig om det er Order eller Destruction jeg går for. Som nevnt tidligere, om det er store forskjeller så vil jeg nok velge den side som har minst folk i seg. Morro å få større utfordringer, men også sørge for mer balansering. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Får prøve å få litt liv i denne posten, nå nærmer jo headstart og release seg med stormskritt. Jeg for min del, ser ut til å ha ombestemt meg. Ser ut som det blir Order på meg istede, Bright Wizard for å være mer konkret. Etter å ha testa OB, falt rett og slett Bright Wizard i mer smak enn hva dark elf sorcerer gjorde.

Skrevet

Ja, den tendensen ser du jo fint på oversikten over OB serverne, destruction dominerer så og si alle serverne når det gjelder popularitet, dog så betyr ikke det at man blir eid om man spiller order. Jeg spillet på Karag Dron(OB serveren), og selv om destruction har høyere pop der, så har vi hatt mange fine kamper så langt, og utkommet av fightene varier fra tid til annen.

Skrevet

Skumleste igjennom denna tråden nå, og... Hva er order og hva er destruction? Spelte warhammer for lenge siden med noen kammerater, og jeg skjønner ikke helt greia. Husk at det er lenge siden jeg har vært borti Warhammer. Er det ikke samme rasene som det var i det gamle "brettspillet".

Poster den her og ser hva som skjer før jeg skriver no mer jeg.

Skrevet

Order er en alliance som består av Empire,Dwarfs og high elfs.

Destruction er en alliance som består av Orks,Dark elfs og Chaos.

Så ja rasene er her fortsatt, vet ikke hvor mange som var med i det gamle warhammer. Jeg starta for rundt 6 år siden med figurene og malinga. holder fortsatt på, derfor jeg er så gira på det her.

Skrevet (endret)

ja order har tapt 95 % av scenarioene jeg har spilt på, både dark elf vs high elf, og empire vs chaos men på greenskin vs dwarf ser ut til at det er litt mer balansert. Destruction eier også alle RvR stort sett hele tiden (de capture pointsene)i tier 1-2 områdene. Nå har jeg en del lyst på å spille order men tviler ettersom order taper nesten hele tiden og da er jo det ikke no gøyt, må nesten se hvordan det blir nå mot release

Endret av Phoenix8
Skrevet
ja order har tapt 95 % av scenarioene jeg har spilt på, både dark elf vs high elf, og empire vs chaos men på greenskin vs dwarf ser ut til at det er litt mer balansert. Destruction eier også alle RvR stort sett hele tiden (de capture pointsene)i tier 1-2 områdene. Nå har jeg en del lyst på å spille order men tviler ettersom order taper nesten hele tiden og da er jo det ikke no gøyt, må nesten se hvordan det blir nå mot release

Dette er jo et stort problem og jeg tror en cap må til, ellers blire det litt trøstesløst for alle parter.

Skrevet
Destruction! Etter over 3 år som alliance i Wow er jeg mer enn klar for forandring. No more Mr. Nice Guy! :devil:

Nå er jo uansett Alliance de slemme i Wow da.

Skal selv spille Destruction.

Skrevet

Order på meg...og det er bra at Order ser ut til å være litt i underatll. Dvs aldri server-kø for dem som vil spille Order hehe.

Og som nevnt. Destruction eller chaos er definert som onde, det er ingen tvil om det. Det er beskrevet masse i warhammer novellene også. Aldri noen tvil om at chaos=onskap. Dvs helt forskjellig fra wow. Chaos kan vel egentlig sammenlignes med the burning crusade i wow.

Og endelig...jeg likte aldri at horde-siden i wow ikke var onde...likte ikke helt vendingen loren tok der kan man si..men jeg skjønner at blizzard gjorde det slik.

Nå i warhammer kan jeg endelig kjempe mot ren onskap i form av en witchhunter. Uten å få den litt rare følelsen som i wow, der man egentlig lurer på om man gjør det rette når man smadrer orkehoder i pvp.

Skrevet

Har prøvd de fleste klassene nå, og de jeg har hatt mest gøy med er Magus og Squig Herder - så heller mot destruction her ... - Men det virker som mange nå skal spille order fordi "alle" skal spille destruction :o

Skrevet (endret)

Som nevnt, slik det ser ut nå, så er det nok garantert at destruction blir overfylt på de fleste serverne i starten værtfall, med unntak av noe muligens. Og ja dette vil i hovedsak bety at det vil bli litt vanskelig for order på serverne, men dette betyr ikke at man er helt fortapt. Som nevnt spiller på Karag Dron i OB, hvor fordelingen av realmene er slik jeg har nevnt, men selv om det, har jeg sett noen veldig gode kamper mellom sidene. Som regel har destruction overtaket, men når vi på order bestemmer oss for å slå tilbake, ja da slo vi hardt tilbake også.

På onsdagen, var jeg i et fult warband, så og si store deler av dagen, og du skulle sett hvordan vi eide destruction, det var konge. Ikke hatt det så gøy i et spill på lenge.

Endret av Nitrius
Skrevet
Som nevnt, slik det ser ut nå, så er det nok garantert at destruction blir overfylt på de fleste serverne i starten værtfall, med unntak av noe muligens. Og ja dette vil i hovedsak bety at det vil bli litt vanskelig for order på serverne, men dette betyr ikke at man er helt fortapt. Som nevnt spiller på Karag Dron i OB, hvor fordelingen av realmene er slik jeg har nevnt, men selv om det, har jeg sett noen veldig gode kamper mellom sidene. Som regel har destruction overtaket, men når vi på order bestemmer oss for å slå tilbake, ja da slo vi hardt tilbake også.

På onsdagen, var jeg i et fult warband, så og si store deler av dagen, og du skulle sett hvordan vi eide destruction, det var konge. Ikke hatt det så gøy i et spill på lenge.

Jeg foretrekker å ha en utfordring. Og i DAoC var ofte det realmet som hadde mist folk som gjorde det best.

Skrevet (endret)
Destruction! Etter over 3 år som alliance i Wow er jeg mer enn klar for forandring. No more Mr. Nice Guy! :devil:

Nå er jo uansett Alliance de slemme i Wow da.

Horde er mer slemme, de har Undead og Blood Elfs som allierte, to raser som kun er ute etter ødeleggelse. :thumbdown:

Jeg skal spille Order!

Endret av BonoU2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Personlig tror jeg at årsaken til at "alle" ønsker å spille destruction ikke bare skyldes at klassene der er så veldig mye kulere ... Derimot tror jeg at forfengelighet godt kan ha en finger med i spillet. Vanligvis er de "gode" alvene, i dette tilfellet høy alver, vakre å se til, men ikke i warhammer, for her er det svartalvene som er i besittelse av forførerisk skjønnet og som derfor trekker til seg spillere som enten de innrømmer det eller ikke velger karakter etter hvordan de ser ut ... Selv spiller jeg archmage og runepriest, noe uviss på hva jeg foretrekker ennå ...

Skrevet

Personlig synes jeg destruction rett og slett har et mye tøffere utseende. Order sine klasser blir veldig "vanilla", med få unike trekk og mye av det samme en tidligere har hatt tilgjengelig i andre MMORPG-spill. Dessverre hadde en god kamerat allerede startet seg en Order-figur da jeg begynte, så det ble en high elf shadow warrior i første omgang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...