Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Påstand: gutter klarer ikke å være trofast når de er ute på byen


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mad Wolf Magnux: Jeg vil tro at det kommer mer an på hva slags verdier en sjøl har, hvor lettpåvirkelig en sjøl er som menneske og ikke minst hvilke erfaringer og feil en har tidligere har gjort (og lært av). Ikke på om man har noe hengende mellom beina eller ikke.

Selvsagt, det trenger ikke å ha noe å si, men mine erfaringer tilsier noe annet. Når jeg tenker meg om, har forresten de fleste jentene jeg har kjent godt vært i en litt annen miljø-type enn mine fleste mannlige, gode venner.... og da vi inne på verdier igjen (ettersom miljøet ditt gjerne gjenspeiler verdine dine i en viss grad). Men én ting er iallefall sikkert: at det stort sett bare er mannfolka som utro, er helt feil.

Lenke til kommentar

Tull å si at du ikke har kontroll på HVA du gjør i fylla. Om du er aldri så full, om du ikke husker hva du har gjort dagen før, så vet du det uansett MENS du gjør det. Jeg kan våkne med god samvittighet og si at "jeg gjorde ingenting galt i går", selv om jeg ikke husker en dritt.

 

At fylla har skylda er bare en idiotisk unnskyldning, og om ikke annet. Hvem har skylda for fylla?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

 

Er singel eg. Men subsidiært:

 

Eg hadde LETT sagt ja til ALT dersom ei superdeilig jente kom og prøvde seg. Umoralsk ja vel, drit eg i.

Lenke til kommentar
Omtrent alle kompisa mine ville vært utro om de fikk sjansen ( flere av dem har vært det flere ganger ) om de er edru eller fulle spiller ingen rolle, de knuller alt de kmr over, ( selv om de har dame )

Det står tydeligvis fryktelig dårlig til med moralen i omgangskretsen din? Desverre kan dette fort bli litt kjedereaksjon, og "ødelegge" andre i samme krets.

 

Personlig hadde jeg kjeftet huden full på mine kamerater om de hadde funnet på å være utro.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Har knulla rundt som bare det, inntil jeg fikk meg dame for en tid tilbake. Nå har jeg ingen problemer med å avvise damer, og bare ut og ha det gøy. Trodde det skulle bli vanskelig, men når man er såpass glad i en annen, orker man ikke fucke det opp med å være utro.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i din påstand.

 

Jeg ser ikke bort fra at det er noe som ofte skjer, og at mange blir såret på grunn av alkohol, men samtidig mener jeg det at man selv er ansvarlig for ens handlinger, uavhengig om man har drukket eller ikke. Jeg mener alkohol ikke er en unnskyldning for noe som helst.

 

Når det kommer til meg selv, så kan jeg med sikkerhet si at jeg klarer å være trofast. Dette fordi kjæresten min er en så stor del av meg selv(Og nei, jeg snakker verken om høyre eller venstre hånd :p ), hun betyr alt for meg.

 

Det er forskjellige årsaker til at det ender slik det gjør, men i bunn og grunn så vil jeg tro at utroskap er et resulat av manglende følelser for partneren, mangel på respekt. Hvorvidt det forårsakes av at den ene parten tar den andre for gitt, eller at man rett og slett ikke er så glad i partneren som man trodde, det vet jeg ikke. Jeg vet at min kjæreste er den personen jeg er er glad i, og jeg elsker, og jeg vet også det at hun er glad i meg. Jeg ville ikke ikke taklet å få vite at hun har vært utro mot meg, eller at jeg får vite at jeg har vært utro mot henne.(siste; at jeg hadde vært utro mot henne med vilje, er ikke en gang et alternativ) Utroskap er det jeg ser på som det mest forferdelige man kan gjøre mot en annen person, og er noe jeg aldri vil oppleve, verken med partner eller i nær vennegjeng.

 

Opplever jeg at en venn er utro mot partner, ser jeg ikke på personen som en venn lengre.

 

Og når det er snakk om fest, så ville jeg ikke valgt å dra på fest uten kjæresten hver helg. Nå har jeg aldri vært en stor festløve, men det er nå så. Å dra ut med gutta på byen, for å drikke et par øl er noe man kan gjøre en gang i månden, men jeg føler at det er noe galt dersom man velger å feste hver kveld. Det virker som man tar sin kjære for gitt, men dette vil jo være individuelt. Det finnes nok de som går ut sammen og hver for seg og som får det til uten problemer.

 

Jenta mi er fantastisk. Jeg ville ikke byttet henne for noe eller noen. Jeg vil heller ikke miste henne for noe eller noen.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

 

100% sikker! Dette (full på byen, jente prøver seg) har faktisk skjedd, bare med to jenter samtidig. Og jeg sa nei :) Selv om kjæresten min hadde vært utro med meg bare 2 måneder før dette!

Lenke til kommentar
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

Det kommer an på definisjonen. Hvis jeg i løpet av kvelden fant ut at jeg heller ville rote med jenten, superdeilig eller ei, framfor å bli i forholdet, så skal jeg innrømme at jeg er kjip nok til å rote først og slå opp etterpå. Å rote med en jente og bli i forholdet er derimot ikke noe jeg kunne gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...