Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Påstand: gutter klarer ikke å være trofast når de er ute på byen


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært fristet når jeg har vært i ferske forhold. Men, da har det vært fordi jeg har datet flere på en gang (i forkant av forholdet), og har hatt følelser for begge jentene. Men, jeg valgte å la være. Det hadde ikke vært verdt å fortsette forholdet hvis jeg hadde vært utro.

 

Jeg kunne derimot aldri vært utro hvis jeg var dritings og møtte ei tilfeldig dame på byen. Er ikke så desp.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente88_*

Jeg er jente i fast forhold, og kunne aldri vært utro mot kjæresten min. Det er en helt forferdelig ting å gjøre, og jeg hadde blitt helt knust om han hadde vært det mot meg. Men jeg stoler såpass på han :)

Meen, det er utrolig mange av jentevenninnene mine som har vært utro! Blir helt kvalm av å tenke på det. Av guttevenner vet jeg kun om en, og det var "bare" roting tidlig i et forhold. Men jentene jeg vet om har hatt sex/gjort andre sexting/rota med andre flere ganger, også flere ganger med samme person. Både i fylla og i edru tilstand - når de har vært/er i fast forhold. Dette misliker jeg sterkt, og frister ikke i det hele tatt å være utro selv. Skjønner ikke at noen klarer å gjøre det mot en annen person, og så fortsette i forholdet uten å fortelle en dritt. :ermm::nei:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg føler meg stalket.

Heisann Dorian! Landsbyidioten glemte å føye til  :p i forrige post ... jaja, du tåler vel det ...  :thumbup:

 

 

Når det gjelder påstanden så minnes jeg med en viss porsjon skrekk og ikke så lite gru en slags "dame" som la an på meg ved siste firmafesten. Hun var bygd som en liten traktor, og var sannsynligvis like sjarmerende å håndtere!?

 

Vi snakker om en trulte som ikke automatisk får en til å tenke "plug and play"!

 

Hva er det som får godt voksne damer med omvendte normale proposjoner som kan kalles vanlig til å kle seg i "ungdomsklær."

 

Hun hadde på seg en slik lavtskåret jeans, så utsikten til (å helvete for et nitrist syn!) stringtrusen ikke var til å unngå. Legg så til at den trusen skulle være hvit, men hadde i løpet av siste uke fått et mere fløtefarget preg.

 

Aner slett ikke hvor mange pils jeg drakk den kvelden for å fjerne det vemmelige bildet fra egen nepe ...?

 

Jeg tror faktisk jeg heller hadde kappet av kuken, fremfor å begi meg inn på den slagmarken ... 

 

Kjære Gud. Kan ikke du heller luke ut slike sinnsvake eksperimenter før de manifisterer seg i all sin fryktelige velde?

 

Ellers har jeg det bra her jeg sitter på taket og stimulerer mine brystvorter.

 

:cool:

Lenke til kommentar
"gutter klarer ikke være trofaste når de er fulle og ute på byen"
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

 

Fylla har da ingenting med saken å gjøre, snarere tvert imot. Personlig er jeg konsekvent trofast i fylla, siden sjansen for å bli oppdaget når man er påvirket er alt for stor. Utroskap krever at man tenker klart.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

Ja, og Nei!

Jeg møtte typen min i fylla, mens jeg hadde samboer. For snart to år siden.

Ikke det at jeg ble med han hjem og var superutro. Men vi ble sammen veldig kort tid etter vi traff hverandre.

 

Og jeg har ikke så mye som sett på et mannfolk siden. Se gjør vel alle, men røre? Niks. Har ikke falt meg inn heller.

Jeg har mange kompiser som jeg kan finne på å herje med, noen har prøvd på noe mer, men da har jeg sagt klart ifra. Pinlig for de ;)

 

Ekte mannfolk med dame styrer unna billige tøser i baren :!:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...