Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Påstand: gutter klarer ikke å være trofast når de er ute på byen


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei?

 

Ja, helt klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg si at jeg aldri har vært utro, og kommer ikke til å være det heller, og det vet jeg! begynner jeg sammen med ei jente så er det fordi jeg virkelig er glad i henne.

Når det er sagt vil jeg bare si at dere jenter IKKE er hakket bedre når det kommer til det å være trofast ute på byen!

som oss gutter: vi er forskjellige, det er dere og!

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Hørte nettopp om en amerikansk psykiatrer som har kommet med en bok. Der står det at kvinner er skyldige for alle sidesprang mannen gjør. Hvorfor? Fordi hun ikke gir han sex når han vil, hun ikke støtter hans valg av hobbier, og lignende saker.

 

Smilte godt når jeg hørte det, men det har et snev av sannhet. Menn er menn, og hvis man ikke får være mann, så vil man søke etter en plass hvor man får være mann.

 

syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Smilte godt når jeg hørte det, men det har et snev av sannhet. Menn er menn, og hvis man ikke får være mann, så vil man søke etter en plass hvor man får være mann.

 

syns nå jeg.

 

Hmm... mener du at man absolutt må tømme seg i et hull for å føle seg som mann, eller må man forteta en erobring for å pleie mannsfølelsene??

 

Javisst, noen kjøper seg store biler, og andre drar til afrika for å pælme ned elefanter for å føle seg mandige, og hjemme sitter takraset å slurper rødvin.

 

:fun:

Lenke til kommentar

Neinei, trenger ikke å "tømme seg i et hull", men når man er i et fast forhold, bygger man opp visse forventninger. Og med dagens samfunn og fokus på sex, er det rart at man vil ha noe?

 

Selvsagt, noen skyter ut på andre måter. Store biler, båter, annlegg, etc. Det er i grunn og bunn det samme. Å være en mann. :p

Lenke til kommentar

Ekte menn må altså få lov til å være utro, når de ikke har baller til å gjøre det slutt?

 

Folk bentytter seg av unnskyldningen "Jeg har behov som ikke kan tilfredstilles hjemme". Men i realiteten er dette bare å vise frem en utvalgt flik av sannheten for å kunne fremstå mer sympatisk overfor sin egen samvittighet. Kvinner benytter seg av den samme rettferdigjøringen. I likestillingens navn synes jeg man bør forvente det samme av dem. Det handler ikke bare om å ha baller, men også om å bry seg om partneren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Å være en mann. :p

 

Hehe, har en venn som hadde sin egen lille unike ekteskapskontrakt. Den gikk ut på at han skulle ha sex minimum en gang pr. dag. Jobbet endel sammen med dette ekteparet (neida, ikke på den måten noen måtte tro...?), og det var endel ganger at jeg forsøkte å fortelle kroppen at å forlange sex etter en arbeidsdag på la oss si 12 heftige timer, var i overkant.

 

Etter en stund så sluttet han å forlange tjenesten etter arbeidstid. Da begynte han heller å ta det midt i arbeidstiden... :p

Nei, de er ikke sammen nå. :whistle:

Lenke til kommentar

Har man unger (og barn?), så krever det at du er mer ansvarlig enn hvis du ikke har barn. Samlivsbrudd gjøres av mer eller mindre ansvarlige folk hele tiden. Forskjellen er gjerne at de mindre ansvarlige blir tvunget inn i det etter å ha blitt avslørt. Noe som gjør hele situasjonen utrolig mye værre for alle involverte. Særlig for barn kan dette få konsekvenser som varer og preger resten av livet.

 

Det er ikke en menneskerett å ha sex. Ikke hver dag, ikke en gang i uka, ikke noensinne.

 

Jeg har full forståelse for dem som bruker sex som et argument, men ikke som unnskyldning.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Så om jeg mener jeg får for lite sex i et forhold og velger være utro, kan jeg bare bruke argumentet "Jeg trenger å føle meg som en KVINNE, du lar meg ikke gjøre det når du ikke vil ha sex!" også skal alt liksom være greit? Eller gjelder det bare menn? Kvinner har vel kanskje ikke noe seksualitet de?

 

Om jeg en gang i fremtiden blir gift, kan jeg da rettferdiggjøre det å være utro med at mannen min ikke støttet mine interesse for å fikle med diverse koder, eller leike meg med et eller anna spill, i steden for å lære meg å lage flere middagsretter til han?

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Men om de har så store problemer, burde de vel strengt tatt bare ende det. Du nevnte i sta at det ikke er bare-bare om det er kids i bildet. Vel, jeg ville heller at mammaen og pappaen min sku flytta fra hverandre fordi de ikke trives sammen lenger, enn at mamma/pappa skulle bli kasta ut pga utroskap. Tror du dét er lite koselig for kidsa eller?

 

 

Jeg støtter ikke utroskap - jeg skjønner at det kan skje, men jeg skjønner aldri i verden at det skulle være noen unnskyldning for det. Det er ingen andres skyld enn mennesket som er utro sin skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...