Gå til innhold

Tour de France 2009


kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tour-arrangørene ville nok ikke ha med Astana siden de var med å ødelegge hele touren i 2007. De klarte å nekte en invitasjon til Astana fordi de var så linket til dopingsaker. Blant annet gjennom Operasjon Puerto og alle sakene i 2007.

 

Det er selvsagt et bevis på at de kan nekte invitasjoner til lag, men ikke at de kan nekte hviklet som helst lag å bli med.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar
Boonen-saken hadde jeg helt glemt, og er vel svar nok. Så lenge de har en legitim grunn kan de nekte noen å delta (ikke veldig overraskende forsåvidt).

 

Spørs om vi ikke ser Astana i neste års tour da, så lenge det ikke blir noen store saker derfra i det kommende året.

Vino tilbake = epic fail. De har jo sagt at de vil bygge opp laget lignende slik det var i Liberty-Seguros, uheldigvis. Håper absolutt Contador og Paulinho forsvinner til Garmin, med Zubeldia eventuelt (anser det som realistisk, mtp Contadors utsagn før touren). Contador + Paulinho + Zubeldia + Wiggins + Vandevelde = Tour seier '10

Endret av Rukk
Lenke til kommentar

Boonen stillte til start i år, eller er jeg på bærtur?

 

 

Jeg har mine tvil til om Contador går til Garmin, da tror jeg heller det er sannsynlig at han starter eget lag i sammarbeid med noen andre. Var det ikke et rykte om at Alonso (formel-1 sjåføren) skulle starte et lag?

Lenke til kommentar

Misliker han pga oppførselen hans jeg.

Han er en egoist som tenker kun på seg selv. Noe som også vistes etter TdF i år, når han rakket ned på The Boss til media.

 

Satser på at Team Radio Shack og Lance knuser han neste år :D

Antar iallefall at Lance får med seg Horner, Leipheimer, Kloden og kanskje noen til fra Astana, Håper også Hincapie tar et år til å kjører sammen og for Lance.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Contador går til Caisse neste år. De trenger en leder nå og har et sterkt lag med Úran, Pereiro Sio og Sanchez blant andre. Evt. at han går til Alonso's nystartede lag. Han kommer ihvertfall aldri til å bli i Astana. (Hvis han vil kjøre touren hvertfall ... )

Lenke til kommentar

Nå må det sies at Armstrong var vel litt høy i hatten han og da, han kommer jo inn til Astana og prøvde jo å ta over leder plassen fra Contador. Jeg skjønner godt at Contador ble hissig på hva som skjedde der. Alle hadde vel blitt litt sure hvis man hadde blitt garantert at man skal være kaptein, så ansetter de en tidiligere mester som kommer og prøver å bli kaptein.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Contador hadde rett til å bli sur. Han vant jo Touren, noe han helt sikkert hadde planer om før Armstrong kom inn. Contador er verdens beste sammenlagrytter og han har garantert høye nok tanker om seg selv at han anser seg selv som bedre enn Armstrong (uansett årsutgave).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Akkurat der synes jeg Armstrong er litt smålig. Contador pisset på ham i Touren.

 

"Hey, Lance, try to follow me up this mountain."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...