Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill? :)

 

 

 

Rock Band 2

Rock Band: Beatles

Guitar Hero 5

Final Fantasy 13

Heavy Rain

Red Dead Redemption

Burnout

Overlord II

BioShock 2

God of War

God of War 2

God of War 3

Resident Evil 5

Fallout 3

Ratchet & Clank

Batman : Arkham Asylum

Assassin Creed II

Borderlands

Alone in the Dark

CoD:MW 2

Buzz!

Brutal Legend

Uncharted 1

Uncharted 2

InFamous

 

Nærmer meg platinum på Little Big Planet og Dead Space.

 

Var lei av spill i en periode, men trophiene gjør alt mye mer utfordrende og morsomt.Det ga meg ganske enkelt spillgleden tilbake. :)

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Slikstår det til her i garden... Manglar 3 troféer før eg får platinum på AC2. Men spørsmålet er vel om eg orkar å hente alle fjørene :(

 

http://www.videogamesblogger.com/2009/06/03/assassins-creed-2-cheats-guide.htm

 

Jeg skrev ut de bildene der også bare huket jeg av for hver gang jeg tok en fjær. Tok noen timer men det gikk til slutt...

 

Jeg var så dritt lei AC2 når jeg var ferdig så jeg brukte ikke mange dagene før det var byttet inn når platinum var i boks :)

 

Har tenkt på det. Men får sjå om eg gidd :p Manglar "berre" 48, så det er jo ikkje så lenge igjen.

 

Ellers manglar eg slå ned 5 stk på ein gong med langt våpen, og auditore-kappa i alle byar

Lenke til kommentar

Har tenkt på det. Men får sjå om eg gidd :p Manglar "berre" 48, så det er jo ikkje så lenge igjen.

 

Ellers manglar eg slå ned 5 stk på ein gong med langt våpen, og auditore-kappa i alle byar

 

Viss du mangler 48 så må du stort sett innom alle punktene uansett, reiner med at du ikke husker eksakt hvilken og hvor de 52 fjærene du har tatt er :)

 

Jeg hadde bare tatt ni stykker, men jeg måtte leite godt på de stedene hvor jeg hadde vært før for ikke å gå på en smell og måtte gå igjennom enda en gang.

 

Å ta fem mann med et langt våpen er egentlig rimelig greit, bare å få lurt med deg en haug av folk inn i en av de trange gangene nede med havnen i Venezia. Der går det en kar og patruljerer nede med vannet med et spyd, så det er bare å ta spydet hans og få lurt med deg folket inn i gangen og slå løs :)

Lenke til kommentar

Har tenkt på det. Men får sjå om eg gidd :p Manglar "berre" 48, så det er jo ikkje så lenge igjen.

 

Ellers manglar eg slå ned 5 stk på ein gong med langt våpen, og auditore-kappa i alle byar

 

Viss du mangler 48 så må du stort sett innom alle punktene uansett, reiner med at du ikke husker eksakt hvilken og hvor de 52 fjærene du har tatt er :)

 

Å ta fem mann med et langt våpen er egentlig rimelig greit, bare å få lurt med deg en haug av folk inn i en av de trange gangene nede med havnen i Venezia. Der går det en kar og patruljerer nede med vannet med et spyd, så det er bare å ta spydet hans og få lurt med deg folket inn i gangen og slå løs :)

 

Hugsar ikkje alle nei, men laga ei liste som er ca. riktig for ei stund sidan. Så tenkte å gå gjennom den.

Håpar for guds skyld att lista er rett. Ellers kan det bli svært mykje springing for ingenting :p

 

Når det gjeld dei 5, så har eg prøvd på det. Men får jo fader meg aldri inn ein som treff 5 stykk, alltid 4 :p Men det er jo berre å prøve om att og om att heilt til det går ;)

Endret av Isklar
Lenke til kommentar

Heh... Platina på Uncharted 2. Hadde egentlig ikke forventet at jeg skulle komme meg gjennom på Crushing. Da jeg prøde det på eneren føltes det som om jeg ble spist levende, og gav opp temmelig tidlig i kapittel 4. Føler meg litt fristet til å prøve igjen, selv som toeren har vel en del ekstra elementer som gjør den enklere å komme igjennom.

Lenke til kommentar

Nei, har bare såvidt fått startet på 2'ern :p Kan legge deg til på PSN vettu :)

 

Nydelig. 2ern er MYE lettere enn Nr 1. Men Challenge of the Titans er litt.. ekstrem, vertfall den siste. Gjelder bare å finne riktig taktikk.

 

Nr 3 derimot, er enda lettere. Blir 2 enkle platinums på deg her da ja :)

Vil ikke si Platinum på GOW II er lett, eller allt er lett utenom Challenge of the Titans: Er på challenge 6 og den er ekstrem. Kommer til å klikke for meg vis jeg ikke greier det snart :p

Lenke til kommentar

Nei, har bare såvidt fått startet på 2'ern :p Kan legge deg til på PSN vettu :)

 

Nydelig. 2ern er MYE lettere enn Nr 1. Men Challenge of the Titans er litt.. ekstrem, vertfall den siste. Gjelder bare å finne riktig taktikk.

 

Nr 3 derimot, er enda lettere. Blir 2 enkle platinums på deg her da ja :)

Vil ikke si Platinum på GOW II er lett, eller allt er lett utenom Challenge of the Titans: Er på challenge 6 og den er ekstrem. Kommer til å klikke for meg vis jeg ikke greier det snart :p

Lol, og alt det der gjorde jeg på PS2-versjonene, uten andre trophy enn noen tilleggsfunksjoner eller hva det nå var. Men den siste i GoW1 var nok den verste.

Lenke til kommentar

Allerede... :ohmy:

 

 

:p

 

:p

 

Har ikke hatt PS3 lenge, og syntes det egentlig er like greit å fokusere på "klassikere" som kan kjøpes på salg eller lånes av venner, enn å betale full pris for det siste nye. Og uansett om spillet er god over ett år gammelt syntes jeg fortsatt jeg har rett til å være litt stolt over å ha slått det på Crushing.

 

:tease:

Lenke til kommentar

Gratulerer! :)

 

Edit: Forgotten Sands eller det første som kom til PS3? :)

2008-versjonen. Så vidt jeg har fått med meg er Forgotten Sands bare en billig cash-in som de slapp samtidig som filmen.

 

Prince of Persia 08 er et spill jeg anbefaler alle å spille, btw. Meget undervurdert, ikke av anmeldere, men av gamere. Dessuten er det lett og ta platinum i, hvis man gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...