Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den mest sexy dialekten!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stavangersk. Funker fett på både gutter og jenter og hadde gjort meg klam i hakket hadde jeg vært jente, gir meg for øyeblikket bare gåsehud og gøy følelse i kroppen. Det være seg det er stemmen til Kristoffer Joner, eller ei random dame.

fikk jeg stygge tanker om deg og Kristoffer Joner :whistle:

^^

Han er deilig :D

Samme går for Janove (Ottesen), vet ikke helt hvem jeg hadde valgt av de to.

Janove kan synge, mens Kristoffer er en god skuespiller. Valgets kval.

Blir nok Kristoffer, siden Janove er jærbu :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Kristoffer Joner er nasty, hold deg unna!

Skrevet (endret)

Liker best min egen dialekt (Østfoldsdialekt), med unntak av dialekten til folk fra Fredrikstad. Tråkker vel noen på tærne her, men hele min familie er fra Fredrikstad og Sarpsborg, og liker den ikke.

Endret av Vertical^
Skrevet

Ålesunddialekt for the win. Men lyden på stemmen er aller viktigst. Alt for nasal sunnmøringsdialekt er f.eks. jævlig slitsomt. Går man utenlands, så er jeg enig i at svensk er ganske sexy.

Skrevet

Bergen <3

Det er helt garantert fordi Bergen er musikkby nummer én (for meg), og musikere er som kjent vilt tiltrekkende.

Ellers blir jeg veldig sjarmert av dialekter fra Sogn og Fjordane, Stord og noen fra midt-Norge.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ålesund må være værste dialekten på en kjæreste. Iverfall i min erfaring.

Den mest sexy dialekten derimot, bergensk er jo en slager da,litt sansen for småsøte toner fra kr.sand også jeg.

Skrevet
Jeg har blitt fysisk tiltrukket av jenter fra bergen, riktignok FØR jeg visste de var fra bergen. Min største turn-off er bergensk. Huff.

Det er fordi det ikke funker for jenter. Gutter fra bergen, derimot. :love:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...