Gå til innhold

Min frustrasjon over nye spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat? Tror ordets mening har gått deg forbi.

Problemet ditt er ikke at dagens spilltibud er dårlig, men at du må utvide horisonten litt. Se litt på indi fronten, du vil nok finne noe der om grafikk ikke er et mål.

Skrevet

Det er en fryd å se spill som Bionic Command, og det nyeste Megaman spillet som kommer nå, helt utrolig. Det var en temmelig stor overaskelse at capcom turde å satse såpass mye på å gå tilbake til 8bits grafikk i nådagens grafikkhoreri.

Men det sakt, så er det ikke slik at det ikke blir lagd underholdene spill i dag heller, Okami som ble nevnt, Shadow of the Colossus, Ico, Hotel Dusk: Room 215, for litt mindre kjente spill. Men også mange gode høyprofil spill som er bra gjennomført, Team Fortress 2, Bioshock, Call of Duty 4 ect. Om man .. spiller ihjel spillene sine, så får man heller prøve å se tilbake i tid etter spill som har fått gode kritikker, fremfor å være utolmodig med bransjen.

Skrevet (endret)

Gode spill denne generasjonen?

Portal, Uncharted, Super Mario Galaxy, Okami (jada, jeg veit det kom til PS2, men Wii-versjonen eier) og muligens MGS4, men jeg har ikke bestemt meg om det fortjener å være på listen enda.

Endret av GETINTHEVAN
Skrevet (endret)
Gode spill denne generasjonen?

Portal, Uncharted, Super Mario Galaxy, Okami (jada, jeg veit det kom til PS2, men Wii-versjonen eier) og muligens MGS4, men jeg har ikke bestemt meg om det fortjener å være på listen enda.

Hadde en diskusjon om favoritt 5 spill denne generasjonen, på spillegal for litt siden, min liste består av Condemned, Team Fortress 2, Hotel Dusk: Room 215, Dead Rising og Uncharted eller SMB på 5. Plass.

Enig om at det ikke nødvendigvis har kåmt så utrolig mange spill som har infridd forventningene denne generasjonen, men det er fremdeles en god del gode spill der ute.

Anngående Portal, så ble jeg altfor hektet på TF2 til at jeg fikk prøve det. (Kjøpte faktisk pc for første gang bare for å kunne spille TF2 slik det er meningen man skal spille det :p) Men Portal er for all del ett veldig bra spill, har bare ikke spillt det nok til å skjønne det skikkelig enda. Det virket litt for enkelt og for kort til dit jeg kom (brett 5 eller 6) Er det lengre baner, vanskeligere baner og .. litt mer engasjement enn _kun_ puzzle solvingen?

Endret av oma
Skrevet

Får anskaffe det på pcen om ikke så lenge.

Hva med fremtidens spill da? Spill som ligger og venter på å bli lansert. Left 4 Dead har jeg store forventninger til på gøy faktoren, om de greier å gjøre "Director" motoren deres skikkelig, så tror jeg det faktisk kan bli ett temmelig solid spill også.

Skrevet

Fremtidens spill?

Expect nothing, så blir man heller positivt overasket :)

Men jeg må si jeg gleder meg til Little Big Planet kommer. Håper bare det lever opp til forventningene mine.

Skrevet

Spore, Diablo III, Darkfall, Starcraft 2 og Fable. Det er bare spill jeg kommer på i farta. Spill jeg har tro på og gleder meg til. Ellers er jeg fan av wii, jo lengre tid som går jo flinkere blir de til å bruke wiimoten, jeg tro vi kan vente oss mye bra der.

Skrevet
Neste spill bak teamet som lagde Ico og Shadow of the Colossus blir nok også stas ^^

Ja, det skal bli spennende å se hva de har å by på denne gang :)

Team Ico er jo meget dyktige folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...