Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kastet opp etter snus.


D3m0ns0ul

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvorfor er det så kult å røyke og snuse? På skolen min tror alle på røykehjørnet at de er kule, men ingen andre synes det. Når jeg går forbi der, så tenker jeg ikke åååå de er kule! Jeg tenker Stakkars folk kaster vekk penger og helsa, mens de tror de er kule :no: Nesten jeg får lyst til å stoppe å le av dem noen ganger ass. Jævla idioter.

Her om dagen når jeg gikk forbi sto det en i 8 klasse og røyka, nå jeg og noen kompiser var noen meter unna. Tok han røyken ut av munnen å sa til kompisene sine '' Tror jeg har Kols ass''.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Tror de at de er kule? Her på skolen min er folka på "røykehjørnet" generelt sosiale utskudd og "slabbedasker". Ikke no kult med det.

 

Kan jeg anbefale OP å IKKE venne seg til nikotinen ved snusing? Man - iallefall jeg - snuser jo for effekten man får av nikotinen, venner du deg til nikotinen så dette blir borte, blir vel også vitsen med snusingen borte?

Lenke til kommentar

Selv om jeg anbefaler folk å ikke begynne fra børjane av er det nå deres valg om de vil snuse/røyke eller ikke, så de får nå bare styre på så mye de vil.

 

Personelig klarer jeg ikke lukten av snus (blir kvalm bare av den) fordi jeg i ungdomstiden på videregående satt vedisden av en som luktet noe forferdelig og samtidig snuse. Forbinder derfor snuslukt med dette og blir derfor kvalm.

 

Samt, jeg er så innmari gnien at jeg vil ikke bli avhengig av en slik pengesluk :)

Lenke til kommentar

Jeg er en egentlig ganske pengebevisst person, jeg hater lukten av snusen min (Skruf Stärk), men jeg snuser. Og det av kun en grunn. Opp igjennom tiden har jeg vært en person med mye energi jeg ikke fikk brukt. Hadde problemer med å sitte i ro i timen, og har hatt konsentrasjonsproblemer, men har greid å hatt veldig høy konsentrasjon i kort tid så har greid meg greit på skolen. Etter at jeg begynte å snuse har jeg blitt mye roligere, noe jeg og de rundt meg har satt stor pris på. Dette har nok også endel med alderen å gjøre iom jeg blir 18 om noen mnd. Hadde nok vært mye mer økonomisk å trene, men jeg liker ikke å trene. Og for min del blir dette da verdt det.

 

Jeg vil som alle andre her ikke anbefale deg å begynne med dette, og du vil merke at du har dårligere kondis i løpet av det første året. Du vil se pengene synke hele tiden og det er ikke spesielt lekkert. Når det gjelder snuse porsjon, bake og røyke, er snuse porsjon det klart sunneste og billigste. Av min erfaring er Skruf Stärk billigst, fordi denne varer lengst, for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har snuset i 3 år nå og røyket innimellom, og merker når jeg går fra snus til røyk får jeg nikkosjokk i noen tilfeller men ikke alltid og det samme omvendt! Og man finner billigere snus enn skruf sterk, men itilfelle er de betydelig svakere og da snuser man mer, så det beste er å satse på sterk snus! har hatt 3 tårn med level snus nå og i betydelige tilfeller har det gått opp i mot 4 snus omgangen når jeg sitter hjemme og spiller og vil ha snus man faktisk merker og da er det nødt med flere enn 1 level snus.,

Lenke til kommentar

Husker første gang jeg snuste ja ... Blei sinnsykt dårlig og måtte ligge i en halvtime før jeg følte meg vel. Ok, det var digg etter litt, men angra bittert når jeg kom hjem. Jeg snuser ikke nå, eller har vel aldri gjort det heller :p Er ganske fornøyd med at jeg har klart å holde meg unna røyk.

 

Å byrje med snus/røyk etter det stadiet der det er kult er ein fail for life.

Indeed

 

Edit: Leif

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...