Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høy eller lav dame ?


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

jeg trenger råd fra dere ang. valg av damer ut fra høyde. Jeg liker høye damer, men treffer lave damer, og lurer på om har det noe å si om en dame er høy eller lav. Helt siden jeg var liten har jeg likt høye damer, og syns de er sexy, men desverre så treffer jeg lave damer.

 

Kunne dere gi meg noen råd.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Gå på volleyball/basketballkamper for jenter :)

 

 

Men fra kruttlappistol til gevær, hvorfor bry seg så mye om høyden? Sålenge det er kjemi og connection mellom dere er det vel ikke noe galt? Såfremt du ikke greier å kysse henne grunnet høyden, men fortsatt, hvorfor bry seg?

 

Greit nok, jeg deler nok litt ditt syn, men jeg bryr meg ikke stort om jenta er høy eller lav sålenge kjemien og connectionen er der, det er det som teller, ikke om jenta er 184 eller 164 cm høy :p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg liker jenter som er lavere^^ Jeg har en god venninne som er veldig pen og grei og sånn, men jeg har ingen seksuell tiltrekning til henne. Jeg har spurt meg selv hvorfor, og foreløpig er konklusjonen at hun er 10cm høyere enn meg :O

 

Jeg bryr meg pent lite om høyden ellers, er personlighet som teller for meg, men jeg synes at det er best om gutten i forholdet (altså meg) er litt høyere enn jenten.

 

Er enig i at høye jenter er "sexy", mens lave jenter er mer "søte", og da foretrekker jeg søt anyday ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...