Bytex Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Titan Quest er bra, men ekstremt repetitivt, etterhvert blir du så trøtt på å slakte like monstre i like omgivelser at du spiller i søvne nesten. Diablo 2 ble aldri den følelsen, merkelig nok. Det kuleste med Titan Quest i starten er jo fysikken, at monstre du dreper flyr over halve skjermen. Føler seg mektig da. Men bosses er liksom bare "kjør på med alt du har til de dør", hver eneste gang. Også får man etterhvert den klassiske "springe rundt i ring med boss etter seg og drikke potions" innprenta i DNA'et sitt, da blir ingenting vanskelig. De kopierte Diablo 2 gameplay, men av en eller annen fanget de ikke essensen. Akkurat som alle de andre klonene. Sacred gjør sin egen greie med alle skillene man finner som drops, heldigvis. Endret 16. august 2008 av Bytex
Bulletus Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Titan Quest er bra, men ekstremt repetitivt, etterhvert blir du så trøtt på å slakte like monstre i like omgivelser at du spiller i søvne nesten. Diablo 2 ble aldri den følelsen, merkelig nok. Det kuleste med Titan Quest i starten er jo fysikken, at monstre du dreper flyr over halve skjermen. Føler seg mektig da. Men bosses er liksom bare "kjør på med alt du har til de dør", hver eneste gang. Også får man etterhvert den klassiske "springe rundt i ring med boss etter seg og drikke potions" innprenta i DNA'et sitt, da blir ingenting vanskelig. De kopierte Diablo 2 gameplay, men av en eller annen fanget de ikke essensen. Akkurat som alle de andre klonene. Sacred gjør sin egen greie med alle skillene man finner som drops, heldigvis. Jeg har Titan Quest også , men spillet er jo direkte kjedlig i forhold til Sacred ja . Jeg liker å knote med items , lage noen nye skills og enchanter - det kan man ikke i TQ .
Cotul Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Noen som vil forklare hvordan comboer fungerer ? Har lagd noen der jeg legger 4 forskjellige vanlige skills i de 4 rutene og lager comboen. Men ser ikke ut til å få noen merkbar effekt ut av det.
Neppe Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Combo er ganske enkelt en skill der du setter sammen flere skill. F.eks 4 x Hardhit, da tar han Hardhit 4 ganger, uten å gjøre effekt på alle andre skillene dine. Vis du bruker hardhit, mens multihit har cooldown, så vil multihit få lengre cooldown. Det gjelder ikke for komboer, de er uavhengig. Det er også den eneste skillen som vil ta effekt av Potion of concentration (de gule). Dvs at du kan ta f.eks 8x hardhit på en boss, uten cooldown. Det er viktig for alle klasser.
Licht Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Husker jeg spilte Sacred mye mer enn jeg hadde godt av da det var nytt... Men expansionen prøvde jeg aldri. Blir visst steamshopping igjen nå.
Bulletus Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 (endret) Husker jeg spilte Sacred mye mer enn jeg hadde godt av da det var nytt... Men expansionen prøvde jeg aldri. Blir visst steamshopping igjen nå. Sacred er altfor lett på bronze , så jeg hoppa som sagt til silver - der får man vriklig brukt for healing portions istedet for at de hoper seg opp i inventory .Når man går tom ute i ødemarken må man virklig passe stega sine Er det mange dungeons utover i spillet ? jeg er lvl 17 nå og har vært igjennom endel stemningsfulle grotter og fasaliteter under jorda , håper dette fortsetter fremover i spillet også . Hvordan er det med monster variasjonen utover i spillet ? Endret 17. august 2008 av Bulletus
Neppe Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Det er veldig mange dungeons. Ikke så mange av dem er store, men de fleste har veldig god xp. Det varierer like mye hele spillet, som det gjør i starten. Eneste forskjellen er at du må være på samme sted lengre, så da vil vel ting føle mer repetetivt.
Korialstraz Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Viste ikke at folk fra norge fortsatt spiller dette! Har selv en account jeg bruker på closed med en 95 battle mage, 68 eller no vampiress, lvl 40 dwarf (trader) lvl 4 dwarf (trader), en 28 dark elf og planer om flere vampiress i fremtiden. Eneste nedturen er jeg skjenner ingen som kan hjelpe med å flytte items og runer fra 1 karakter til en annen. Om andre spiller online burde vi treffes en gang og spille sammen!
Wartom Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kjøte faktisk akkurat Sacred Gold, men da som CD hos en forhandler. Jeg har altid likt Sacred og har spilt det ekstremt mye. Mer en kan være sundt. Brukte en hel sommerfeire bare på å spille det en gang. Skal bli fett med spilling nå :!: Vil bare minne alle på at Sacred II også er i produksjon.
Bocoraton Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kan du forandre vanskelighetsgrad mitt i ett spill og fortsette derifra, eller må du starte på nytt når du går opp til Silver?
Korialstraz Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Så vidt jeg vet må du eksportere en character (i singleplayer) for så å starte i en høyere vanskelighets grad. I multiplayer er det lvl restriksjoner på vanskelighets gradene, men med flere personer i 1 game blir det også vanskeligere monstre.
Bulletus Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Så vidt jeg vet må du eksportere en character (i singleplayer) for så å starte i en høyere vanskelighets grad. I multiplayer er det lvl restriksjoner på vanskelighets gradene, men med flere personer i 1 game blir det også vanskeligere monstre. Dette er korrekt ! Man begynner da på nytt igjen på startstedet MEN med alle items og skills intakt ! Monstrene man møter er gjerne 2-3 levels høyere og gir deg en fin utfordring og bedre items , jeg ekporterte min karakter ved lvl 12 og begynte igjen defra.
Korialstraz Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg liker nå online spill bedre enn sp. Men er vel mer fordi jeg er vandt til D2 multiplayer. Men har fortsatt lyst til å møte noen på MP. Send melding eller no, så kan vi jo kanskje avtale en tid. For de som har lyst til å samle masse runes kjapt, få builds er bedre enn en perma vamp^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå