Gå til innhold

Clas Ohlson - bare billig dr*t?


Anbefalte innlegg

Hvis underlaget er dårlig (fett, skitt o.l.) så vil ikke limet feste seg uansett kvalitet ;)

Vet det :) Men jeg tok en ubrukt del (som jeg ikke hadde forsøkt å feste) og kjente med fingeren. Var så vidt man kjente at det var noe klebrig der.

 

Da får man trøste seg med at proff limelister er like håpløse. Tidligere ble en del kabler limt med limepistol, dette er ikke lovlig lengre innen elektroinstallasjon, på grunn av at limet lett kan svikte.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en pakke med digitale tidsur igår. Var to stykker i pakka og det ene tidsuret funker ikke mens på det andre så sitter tallene "fast" i displayet. For min del så er det ikke sånn at jeg handler så veldig mye på CO men det er jo litt surt at ting ikke fungerer som det skal. Ellers så må jeg få sagt at jeg har kjøpt litt diverse der som har fungert bra.

Lenke til kommentar

Jeg har en Clas Ohlson-butikk innenfor gangavstand, og går rimeligvis dit ganske ofte. Det finnes ingen steder hvor det er lettere å svi av litt (men bare litt) penger på ett eller annet kjøp jeg kan forsvare på sparket. Når jeg handler hos Clas Ohlson får jeg enten som forventet (superbillig ræl som holder til et par gangers bruk) eller gode produkter som gjør samme nytten som langt dyrere alternativer. Det er også eksempler på varer CO har som er noname-varianter av produkter som påklistres en merkelapp og selges tre ganger så dyrt andre steder. Men sånne ting kreves det jo en del innsats for å følge med i.

Kjøpte nylig et TENS-apparat (muskelstimulator bl.a. til smertelindring og restitusjon) der, og det fungerer over all forventning. Særlig tatt i betraktning at neste alternativ koster minst fire ganger så mye.

Når erfaringene mine er såpass gode er det nok mye fordi jeg unngår å kjøpe de store mengdene med skrap man jo faktisk finner der. Vinylplatespiller til 500 spenn, veier en halv kilo? Please. Dessuten går jeg som regel opp ett hakk fra det aller billigste. Det har aldri slått feil.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

og hvem tvinger deg å svare på emne når du vil ikke kommntere butikkerfaringen ?sef meningen med å åpne en butikk er at folk skal dra dit å handle og hvis de selger dritt,da bør man gi tips om det til andre sånt som han som har skriva emne har prøvt å gjøre men sjønner ikke hva er ditt problem her

? eier du clahs olsenen eller?

Hvem tvinger deg til å gå på Clas Ohlson?
Lenke til kommentar

Handler ofte på clas, har kun gode erfaringer så langt. Men, man må jo tenke seg om ved kjøp av billigg elektronikk osv. Har kjøpt en bosch boremaskin til 2998 på clas, men de har også boremaskiner fra co-tech til 198 hvis jeg ikke tar feil. Kjøper en god del verktøy til hobbyvirksomhet, og kan ikke klage så langt :).

 

Som noen andre sier så forlater man ikke ofte clas tomhendt. :) Man kan ofte bedømme kvaliteten av produktene i butikken, det pleier heller ikke være noe problem å bytte. Men dette er såklart bare min erfaring.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Handler ofte på clas, har kun gode erfaringer så langt. Men, man må jo tenke seg om ved kjøp av billigg elektronikk osv. Har kjøpt en bosch boremaskin til 2998 på clas, men de har også boremaskiner fra co-tech til 198 hvis jeg ikke tar feil. Kjøper en god del verktøy til hobbyvirksomhet, og kan ikke klage så langt :).

 

Som noen andre sier så forlater man ikke ofte clas tomhendt. :) Man kan ofte bedømme kvaliteten av produktene i butikken, det pleier heller ikke være noe problem å bytte. Men dette er såklart bare min erfaring.

 

Hva sa jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Clas Ohlson er en fin-fin butikk. Jeg kjøpte en hårklippermaskin der for åtte år siden, og det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Den fungerer like fint i dag som da jeg kjøpte den, og har spart meg for mange kroner som ellers ville ha gått til frisøren. Billig var den også.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

De selger tilleggsurstyr til sykkler under sitt eget merke 'tesz'. STYR UNNA ! Er kansje verdt pengene hvis du får det for 50% av opprinnelig pris.

Kjøpte et sett med fram- og bak-lys til 99,- . Kostet opprinnelig 149,- kr. Holdt i ca 3 månder. Er totalt ubrukelig i norge da de ikke tåler temperatursvingninger, kulde, eller særlig med fuktighet. Og det finnes faktisk lyktesett med bedre kvalitet til prisen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Gjennåpning av gammel tråd virker inn for tiden.

 

Kjøpte noen svømmebriller for 5-600 kr på en sportsforetning. Snakk om dritt. Brøt lyset feil, og antidugg-belegget holdt i noen få uker. Kjøpte svømmebriller hos CO for 50 kr. Beste brillene jeg noen gang har kjøpt. Selv etter 6 mnd bruk er antidugg-belegget fortsatt der. Skal innom CO for å kjøpe meg noen par til slik at jeg har når antidugg-belegget forsvinner på de jeg bruker nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som andre også påpeker, kundeservicen hos Clas Ohlson er upåklagelig. Blide, hyggelige og imøtekommende. Dette gjelder ihvertfall i de 3 forskjellige butikkene jeg har vært innom.

 

Kvalitet på verktøy? Tja, er man håndtverker så kjøper man kanskje ikke utstyret på clas Ohlson, men til hobbybruk så er kvaliteten mer enn god nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...