Gå til innhold

Clas Ohlson - bare billig dr*t?


Anbefalte innlegg

Kjøpte Cotech slagboremaskin til 599,- kr

 

Umiddelbart etter henting av vare ble jeg klar over følgende mangler:

 

1. Slagborefunksjonen fungerte ikke i det hele tatt.

 

2. Reverse - venstregange fungerte ikke.

 

3. Strømbryter, lås for konstant gange fungerte ikke, men en konstant murring fra maskin.

 

Kundeservice hittil har vært upåklagelig - selv om det er irriterende å få tilsendt en C-vare.

 

I stress og rot med å få returen av sted før helga glemte jeg å vedlegge returnota og kopi av garanti.

 

Har dog kopiert dette og sendt filene til Clas Ohlsons kundesenter med mitt kundenummer.

 

Håper dette er i orden slik at ikke mere rot produseres med dette.

 

Det som IKKE er bra - er at det er umulig å legge inn negative omtaler av produkter hos Clas Ohlson.

 

De kommer ikke på nett - blir forhandskontrollert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mi erfaring er at ein kan vere heldig eller uheldig, men at det er mykje av det som Clas Ohlson sel som er av dårleg kvalitet. Det beste vil vere å sjå etter merkevarer, og å skygge unna eigne merkevarer slik det er nemnt tidlegare i tråden. Å kjøpe varer som går sund etter kort tid skaper berre irritasjon, difor ynskjer eg heller å betale for noko som varer.

 

Clas Ohlson skal derimot ha poeng for god kundesørvis. Eg har aldri vore ute for at det er noko problem å få byte defekte varer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

 

Har selv masse varer fra Clas Ohlson, verktøy inkludert.

 

Når det gjelder kvaliteten på varene så følger den naturlig nok ofte prisen. MEN til normal til lite bruk (hjemmebruk) fungerer selv de billigste utmerket. Hvertfall til mitt bruk. 70kvm terrasse var intet problem for CoCraft og CoTech verktøyet.

Merket CoCraft har vel også 10-års garanti, så da er jo bare å bytte om de går i stykker.

 

La også merke til at utvalget fra Bosch hos Clas har blitt mye større. Og jeg kan ikke huske å noengang hatt problemer med Bosch...

 

Går normalt for en billig utgave fra Kina... Og disse har jeg ytterst sjelden problemer med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...