Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt morsomt å se hvordan Blizzard har valgt å la DK's være skapninger som har vendt seg fra onskap og Arthas, til å bli god og kjempe mot sin tidligere sjef. Etter hva jeg forstår kan man ikke spille på Arthas sin side som DK. DK er nå en som "angrer sine synder" og kjemper mot onskap:)

Men sånn jeg ser det så kunne dem ikke gjort det på noen annen måte, da jeg i utganspunktet er imot å la spillere spille en rase som uten diskusjon er ren ondskap, og amerikanere er ihvertfall redd for å la folk gjøre dette.

Skrevet

Ja, ble overrasket over twisten på slutten der, men det må jo være sånn for å få dem skvisa inn i loren ellers.

Arthas bor jo på et fjell i Northrend, han henger ikke i Ebon Hold til vanlig, tross alt. Noe forviste ham jo dit. Og det at alle DK'er var blitt lurt til å slåss mot en umulig fiende av Arthas passer bra med hans onde personlighet hvertfall.

Skrevet

Og det ble også nevnt at i noen av questene du får fra Arthas selv, så må du som DK slakte ned uskyldige....og Arthas sin stemme driver deg videre til å gjøre dette...selv om spillet hele tiden forteller deg (med forskjellige metoder) at dette er en gal ting å gjøre. Så at du til slutt "ser lyset" er vel egentlig bare vel og bra.

Skrevet (endret)
Siden man får en 55 dk av å ha en 70 så trur jeg 99% av de dårlige spillerene (dårlig på lvl 70, bare i kara guild, lei klassen sin pga dem ikke kan den) Osv kommer til å velge DK pga OMG FRee lvlz!!1

Og ikke like mange andre bytter bort sin t6 main de har hatt i mage år, men kanskje starter en som alt for å lære klassen.

Ser allerede nå at folk bevisst ikke vil ha med DK i fremtidige grupper pga det.

Ja WoW er så himla vanskelig i 5mans, så dette blir nok et meget stort problem.

Endret av jvik
Skrevet
NDA (Non-Disclosure Agreement) du tenker på? Eller er DND en ny og kreativ forkortelse for det samme? Uansett er han ikke bundet av den, de har åpnet opp info om WoTLK nå som closed beta har begynt (slik som de gjorde med både vanilla WoW og TBC).

For øvrig har jeg allerede gitt opp håpet om ikke å begynne med WoW igjen når WoTLK kommer. Håpløst å i det hele tatt prøve å styre unna. :p

Samme her, og har allerede begynt å stacke opp både penger, og litt stash til eventuelle alter. Og når jeg da fikk betakeyen på søndag var alt bra. Så hvis noen har noe spørsmål om feral druids, BM hunters og mage så er det bare å kjøre på etterhvert som jeg får levlet. Blir primært hunteren min jeg spiller på i første omgang.

Problemet nå, er jo at mye folk har hatt ferie, serveren står i USA, og det har vært tildels jævlig med loot lag de siste dagene. Nesten så jeg må ta meg fri fra jobben for å spille litt på dagtid nå som skolene og sånt er "back in session".

Men, inntrykket mitt sålangt er at WotLK ser langt bedre ut på de fleste måter, enn TBC gjorde. Forandringene i gamemechanics, ekstra skygger, og masse sånt smådill (som mer kupert terreng, større soner) gjør faktisk sitt til at jeg gleder meg.

Skrevet (endret)

Liten boe drop som droppet igår

post-169260-1219145245_thumb.jpg

Som resto druid så må jeg si at endringene virker veldig bra, vanlig ress som alle andre klasser endelig tilgjengelig. Aoe healing (flurish) som funket veldig bra.

Og å heale i disse første instancene i mest t4 gear var no probs..

En liten ting, kan en kun komme til Dalaran via portal/fly ? Har ikke fått tid til å sjekke beta'en så mye bare tatt 2 instanser

Endret av Akwa
Skrevet (endret)

jo i outland blir det ingen forandring.

men i northrend kan du ikkje før rundt level 77 eller 78.

da må du gjøre en liten quest line, og så kan du fly der du vill :p

Endret av Skogslik
Skrevet

Hm jaha, trodde det var gitt at man kunne fortsette å bruke den gamle flying mounten, jeg. Men de vil vel hindre at folk drar plasser de ikke skal dra eller noe..

Skrevet

ja..var vel en eller annen som nevnte at man måtte lære seg "cold flying"..altså fly i kaldt vær:)

Så dere linken til den motorsykkelen? Jeg håper for guds skyld at dem ikke legger det til i spillet. En ren motorsykkel har ikke noe i et fantasy-spill å gjøre.

Skrevet

Joda, den blir implementert. Besides, den går på linje med helikopter, oljeplattformer og bomber, akkurat som all annen både gnome og goblin engineering.

Flyvende teppe og kosteskaft går vel på samme linje.

Skrevet (endret)

Flyvende teppe og kosteskaft er magi og helt i henhold til fantasy.

Helikopteret ser ut som det ikke kan fly osv...altså...steinalderhelikopter..

Mens motorsykkelen ser ut som en motersykkel gjør i dag omtrent. DETTE er hårreisende...

HER har Blizzard gjort en sjelden feil av dem riktig store...

klarer man å lage en motorsykkel klarer man også å lage maskingæver og slikt....dvs...dette henger ikke på greip. Skal like å se dem klare å forsvare den motorsykkeltingen i lore-noveller som helt sikekrt kommer ut.

Hva er grunnen til at Arthas da ikek skal kunne kjøre rundt i en bil?

Skjønner dere hvor dette bærer henne?

Endret av gamer73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...