olegunnaro Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Vel, noen må jo ei formening om hvordan de foretrekker akkurat nå, selv om det endres etter hvert. Tror nok jeg levler priesten først, da det er den karakteren jeg har likt best hit til i allefall.
Matsemann Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Fra en blå post: Shadowpriests in WotLKWe test single target DPS with blue, epic and green gear. In all trials the Shadow Priest was doing more than expected DPS, I believe it was around ~2500 in epics. This was solo in a 5-minute trial (without raid buffs). In a raid setting, your DPS would probably be significantly higher. In a nutshell, we feel we've made a lot of progress in our goal of bumping the Shadow Priest DPS numbers/scaling to where we want it to be. Unfortunately players won't really be able to see these numbers on their characters because you are using low tier PvP gear. (Referring to the pre-mades we have on Murmur) Shadow Priests raid buffs are Misery and Replenishment. We removed a lot of +% spell damage modifiers throughout all classes. Those that do exist are exclusive with similar debuffs. This is all part of our goal to simplify the requirements of a raid group building/composition. In return, we significantly scaled Shadow Priests damage up. If you have a Moonkin or Shadow Priest present in your raid group regularly, your raid can nix 3% hit off their itemization budget. As for the talent not being always useful for the Priest (say, everyone is already hit capped) it now provides a selfish boost to the Priest (15% coefficient scaling on three spells). Shadow Word: Death was initially created as a finisher spell. While the glyph may not be amazing in a raid setting, it's quite useful soloing to finish off mobs or in PvP where you want to finish off foes.There's something for everyone in the new glyphs, it's very difficult to please every flavor of Priest (PvE Holy, PvP Holy, PvE Shadow, etc.). The nice thing about glyphs is that we can add new ones whenever we want, so expect new ones throughout the patch cycles. Without Dispersion, Shadow Priests would not be PvP viable. Our goals were to 1] Lower the Shadow Priests raid utility but increase their personal DPS, 2] Give the Shadow Priest more PvP mobility and survivability, and 3] Give them a new niche/gameplay (AOE damage with Mind Sear). I think we accomplished all of those goals. Its quite possible we may of not went far enough (or even too far), but we'll find that out soon enough and do changes where necessary. While Dispersion might not drastically increase your raid damage, not all talents are designed as such. We experimented with giving it some added DPS to it, but we had to take it off because the Shadow Priest was exceeding our bench mark for DPS. It was also strange gameplay (what if you got hit while it was channeling? You'd feel really bad. Also its supposed to be your defense mechanism in PvP, but yet now you want to use it for DPS?)
Matsemann Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Hva skal det bety? (Koraa som skrev det jeg siterte). REDIGERT: Shadow priests are probably doing the most damage at the moment. With all the changes right now, class balance is something like an avalanche rolling down a mountain. It's hard to look out at another class or spec and figure out who is ahead of your or behind. Wait until things stabilize a little more, and everything should look a little flatter. Fra Ghostcrawler. Så hva mente du egentlig? At du vet bedre enn Blizzardfolka? Endret 26. september 2008 av Matsemann
ahpadt Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Orker ikke forklare. Essensen er at Koraa ikke har peiling i det hele tatt på hva shadow priests trenger. Les her: http://shadowpriest.com/viewforum.php?f=54...e5bf36f0f1cbd00
Matsemann Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Det er da flott å komme med en påstand og så ikke gidde å backe den opp, annet enn én lenke til et annet forum. Kunne vel kommet med noe litt mer konkret? Jeg siterte dessuten Ghostcrawler i min forrige post, og han sa også at spriest gjør mest skade for øyeblikket. Endret 26. september 2008 av Matsemann
ahpadt Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) PvE er uansett ikke det viktigeste for meg. Mtp PvP har ikke shadow priests fått noe nytt som kommer til å utgjøre noen særlig forskjell (nei, dispersion er ikke så mye å klappe for). Endret 26. september 2008 av ahpadt
henrik_s Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Her er litt anbefalt lesestoff. http://code.google.com/p/simulationcraft/w...atch_3_0_2_8982 http://shadowpriest.com/viewtopic.php?f=54&t=16384 http://premtest.x10hosting.com/sws-patchwe...2871/index.html Endret 26. september 2008 av henrik_s
wise™ Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 PvE er uansett ikke det viktigeste for meg. Mtp PvP har ikke shadow priests fått noe nytt som kommer til å utgjøre noen særlig forskjell (nei, dispersion er ikke så mye å klappe for). Hvor er warrior? Griner hvis arms eller fury warrior er UNDER Holy Priest på DPS.
mad_arab Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Igjen, ingenting er ferdig.................................................................................... ......
wise™ Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Fortsatt, det er 2 måneder til WotLK release, hvis holy priest er over fury/arms warrior på dps allerede nå, har blizzard gjort noe feil, imo. Endret 26. september 2008 av GuQQa
Matsemann Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Warrior er ikke en del av den testen der. Henrik-S lenket til hele testen.
Dynejonas Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Det er caster dps. Litt rart at det ikke er noen melee classes HÆ?
wise™ Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Enhancement Shaman... HÆ? Jada, de bruker spells. Men er fortsatt en melee-classe (/spec) vil jeg og sikkert veldig mange andre si. Endret 26. september 2008 av GuQQa
henrik_s Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 SimulationCraft støtter kun Druid (Balance), Mage, Priest, Shaman og Warlock for øyeblikket.
ahpadt Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hvor er warrior? Griner hvis arms eller fury warrior er UNDER Holy Priest på DPS. Sist jeg sjekka var ikke warriors klassifisert som casters.
olegunnaro Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Igjen, ingenting er ferdig.......................................................................................... Ingenting er ferdig, men det virker ikke helt som Blizzard skjønner problemet med shadow priests, noe som gjør ting vanskligere for dem når det gjelder å fikse problemet.
Dragen Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hvor er warrior? Griner hvis arms eller fury warrior er UNDER Holy Priest på DPS. Sist jeg sjekka var ikke warriors klassifisert som casters. Paladin?
faldmo Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 DPS treet til paladin er Ret som igjen er melee DPS så er vel ikke der den heller : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå