Gå til innhold

Hvorfor spille WoW? Wotlk coming soon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har spilt WoW en stund, spiller en resto shaman.

Var i BT guild men ble kicka fordi jeg ikke ville raide 6ganger i uka.

Jeg føler at å raide/spille blir litt "waste" siden Wrath of the.. kommer ut om et par måneder.

Noen andre som har samma problemstilling? Jeg vurderer å respecce Elemental og kose meg med litt Dmg. Men da må jeg farme gear etc..Har vel 800spell dmg bare.

 

Har også en 60 ToS i AoC. Føler mye mer for å spille AoC, men så er det det at jeg liker WoW en del bedre en AoC.

Men igjen mister jeg spill lysten av å vite at Wotlk kommer snart.

 

 

Hva ville dere gjort?

Noen oppmuntrende ord som får i gang spill lysten?

 

 

Behøver ikke kommentarer som kom deg ut og vær sosial, er sosial nok som det er om dagen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler at å raide/spille blir litt "waste" siden Wrath of the.. kommer ut om et par måneder.

Noen andre som har samma problemstilling? Jeg vurderer å respecce Elemental og kose meg med litt Dmg. Men da må jeg farme gear etc..Har vel 800spell dmg bare.

 

Blir litt det samme som å spørre hvilken klasse som er morsomst eller hva du skal lage til middag. Hvis du synes raiding er gøy, raid. Hvis du synes levling av alt er gøy, gjør det. Digger du pvp, gjør det. Forøvrig så er det ikke så rart du ble lei av guild som raider 6 ganger i uka (WTF?), det finnes mange bra guild som raider 3-4 dager og har bra progress likevel. Du kan vurdere å finne deg et slikt.

Lenke til kommentar
Hvis du raider kun for epics forstår jeg hvorfor du ikke har lyst til å raide nå i de siste månedene før WoTLK, men om du raider fordi du liker det og fordi det er gøy så burde det ikke være noe problem å finne en guild som raider 3-4 dager i uka slik mad_arab sa.

 

Hvem i all verden raider daglig fordi det er gøy?

 

Har instancer blitt forandret til Hello Kitty siden BC kom ut?

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at det var "gøy" å ta en instance man har på farmestatus(hvis det er OP sin sitasjon), greit nok når det er noe man ikke har klart som en guild. Etter vi har fått tatt instancen så er det det å få gearet som er igjen, men å raide for at det faktisk er gøy, ja noen liker vel å grinde instancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...