Gå til innhold

Hvorfor spille WoW? Wotlk coming soon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du raider kun for epics forstår jeg hvorfor du ikke har lyst til å raide nå i de siste månedene før WoTLK, men om du raider fordi du liker det og fordi det er gøy så burde det ikke være noe problem å finne en guild som raider 3-4 dager i uka slik mad_arab sa.

 

Hvem i all verden raider daglig fordi det er gøy?

 

Har instancer blitt forandret til Hello Kitty siden BC kom ut?

 

Hvem sa man må raide hver dag? Holder med 2-3 dager i uka for min del, og ja. Jeg har det faktisk moro mens jeg raider, selvom jeg har vært gjennom alt content (bortsett fra SWP), så storkoser jeg meg i den nåværende guilden pga. folka som holder liv. Og fordi vi har en (svensk) dame som GM. :D

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar
Nja, noen bruker Skype/VT/TS når de kjører instancer.

 

Ja? Selvsagt obligatorisk det.

 

Kuldesjokk: Derfor man velger en helnorsk guild, selv om enkelte dialekter blir litt snodig å høre på, så man bare later som om man hører hva de sier. :wee:

Er helnorskt, den var veldig intern den vitsen der, kan prøve å forklare litt.

 

Sto føre maiden var det vel og venta på tanken (torinogut) da jeg fant det for godt at jeg som fury warrior kunne jo tanke, skjold var for pyser og her skulle det dps-tankes. To sek etterpå var jeg i gang og ropte heal som en annen tulling, Per som skulle heale hadde jeg glemt å se hvor sto så han sto langt unna gjemt bak en stolpe, innen han kom seg fram var jeg død :p

Lenke til kommentar
Nja, noen bruker Skype/VT/TS når de kjører instancer.

 

Ja? Selvsagt obligatorisk det.

 

Kuldesjokk: Derfor man velger en helnorsk guild, selv om enkelte dialekter blir litt snodig å høre på, så man bare later som om man hører hva de sier. :wee:

Er helnorskt, den var veldig intern den vitsen der, kan prøve å forklare litt.

 

Sto føre maiden var det vel og venta på tanken (torinogut) da jeg fant det for godt at jeg som fury warrior kunne jo tanke, skjold var for pyser og her skulle det dps-tankes. To sek etterpå var jeg i gang og ropte heal som en annen tulling, Per som skulle heale hadde jeg glemt å se hvor sto så han sto langt unna gjemt bak en stolpe, innen han kom seg fram var jeg død :p

 

jeg kunne tenkt å transferre til en server med et helnorskt aktivt guild.. er så lei av guilds som disbander når de minste problemer/situasjoner oppstår:s noen som tar imot min lille belf rogue?:p

Lenke til kommentar

Gjør det du synes er gøy. Spiller man ikke for fordi det er gøy er det ingen vits i å spille synes jeg.

 

Ser ikke vitsen i å planlegge og farme gull frem til WOTLK heller. Får man 200G / timen i TBC får man sikkert 400G / timen i Wrath, så ser ikke helt grunnen til å farme seg i hjel for å ha litt mer penger enn de andre når wrath kommer, sikkert latterlig enkelt å skaffe uansett.

 

Raidet før, men synes det ble for mye mas etter hvert, samtidig som man merker man har mindre og mindre lyst til å signe opp til alt annet enn progress raids. Måtte begynne å planlegge dagen utifra om man skal spille et dataspill eller ikke er litt søkt også.

 

Begynte heller med PvP sammen med IRL venner, og spiller stort sett bare arena, BG og en eller annen Karazhan sammen med venner. Vi bruker 2-3 ganger så lang tid på Kara som gamle guilden min, men det er dobbelt så gøy når man sitter på VT med IRL venner imo = )

Lenke til kommentar

Blir litt trist av alle folk (ikke bare de som har snakket slik i denne tråden) som liksom sier at de ikke orker/vil ikke raide mer, og ser ikke grunn til å fortsette siden de får nytt gear om noen måneder... Synd at noen setter gear og e-peen foran det å bare ha det gøy og spille for moro... Sier litt om hvilken vei spillet har tatt, men jaja...

 

Til alle: Play for fun! :3

Endret av Folemonken
Lenke til kommentar
Det sier vel heller at folks prioriteringer og motivasjon for videre spill er ulik din.

 

Jaja, jeg fatter jo det da. -.- Jeg synes bare det virker litt kjedelig å tenke på den måten at når når man vet det finnes bedre gear rundt neste sving gidder man liksom ikke spille lenger... Hver sin smak. ;)

Lenke til kommentar
Det sier vel heller at folks prioriteringer og motivasjon for videre spill er ulik din.

 

Jaja, jeg fatter jo det da. -.- Jeg synes bare det virker litt kjedelig å tenke på den måten at når når man vet det finnes bedre gear rundt neste sving gidder man liksom ikke spille lenger... Hver sin smak. ;)

 

Har vel litt med at en har gjort det samme nå i nesten 1år? Ikke noe mere å utforske,ikke noe spesielt gear en har lyst å bruke masse energi på å skaffe når det skiftes ut om en liten stund bare.

 

Og plus at....WAR is coming! :) Ser ut som folk kan laste ned open beta klienten den 15 neste uke. Kan bli interesant å sjekke. Og i verstefall om det suger ape baller så har en WOTLK å falle tilbake på :p

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke liker å raide selv..pga tar for mye tid..så vil jeg si at det å få nytt gear = gøy. Jeg har det sjelden gøy uten å få noe igjen for det:)

 

Hva man kan gjøre mens man venter på WOTLK er å gjøre som meg:)

 

- Chatte med venner i wow

- Litt arena og pvp for å maxe honor og arena poeng

- Starte å spille WAR når det komemr 18 sept, men ikke slette wow account....vi må støtte wow :love:

- Så pause WAR til fordel for WOTLK når det komemr rett før jul:)

Lenke til kommentar
WAR flopper till Kingdom comes.

Utviklerne er så redde WOTLK at de kuttet ut flere raser og innhold for å rekke tidsfrist, er det ikke slik at 4 av 6 capital cities ikke står klare ved launch? Roflcopter.

 

Om WAR flopper vet ikke du noe om..men OM det gjør det er egentlig uten omfattende betydning. For vi vet at WOTLK kommer til å bli det beste som treffer vår verden uansett:)

 

WAR er bare noe å gjøre mens vi venter...samtidig noe å gjøre på når WOTLK er utspilt om 1-2 år.

Lenke til kommentar

vell... regner med at de som raider har 1 mål og nå Slutten , eller bruke andre ord Cleare det som kan cleares. har da ikke noe om at folk som raider skal stoppe og raide pga WOTLK kommer om noen måneder.

guilder som raider har et simpelt og greit mål "Cleare Alt"

 

før tbc kom så cleare vi alt som kunne cleare's World Bosses inkludert.

Lenke til kommentar

Hva med bare rett å slett å ta deg en pause? Var selv borte fra wow i to måneder og da jeg begynte å spille igjen føltes det på flere måter ut som et nytt spill. Er man vandt med å logge inn og ut av wow hver dag gjør en pause underverk. Starter du samtidig med en alt føles det enda bedre.

 

Hvertfall mitt tips.

Lenke til kommentar

Ja personlig tror jeg at vi vel se en strøm av spillere som er DK's fremover. Klassen har mange kule egenskaper. Armor og våpen til DK er vel etter det jeg har sett noe av det mest "sexye" som wow har laget...Kommer nok selv til å levle opp en DK, selv om jeg fortsatt tror at min vanlige dps kriger forblir min main.

 

Til sammenligning med dranei og BE som kom med TBC, tror jeg DK har mye større potensiale til å ville spilles av massene:) Man får egentlig bare en tøffere utgave av den rasen man liker ved å spille med en DK:)

 

Dette gjelder jo selvsagt ikke for cloth-fanbois :tease:

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...