Gå til innhold

Hvorfor spille WoW? Wotlk coming soon


Anbefalte innlegg

WAR flopper till Kingdom comes.

Utviklerne er så redde WOTLK at de kuttet ut flere raser og innhold for å rekke tidsfrist, er det ikke slik at 4 av 6 capital cities ikke står klare ved launch? Roflcopter.

 

 

Folk har så snålt syn på ting .

Det er IKKE bra at WoW er det eneste MMOet som går bra for tiden , Blizzard trenger konkurranse for det er bra for oss spillere ; effekten er at de gir ut content ved kjappere intervall osv osv .l Det er lov å tenke litt lengre enn nesen rekker .

La oss håpe at warhammer blir et fantastisk spill og gir WoW litt konkurranse , noe jeg tror det gjør da man kan levle til maks level med pvp uten den kjedlige pve dritten som man har i WoW .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jawohl.

Den kjedelige PvE-dritten. ^_^

 

 

Når folk gjør seg styrtrike på å selge glidere og botter , og folk ser på levlingen KUN som en transportetappe til maks level , så må noe være i veien .

Raid og bosser er også kjedlige , statiske npc botter .

Det er PVP som er grunnen til at det er morsomt å spille online .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Jawohl.

Den kjedelige PvE-dritten. ^_^

 

 

Når folk gjør seg styrtrike på å selge glidere og botter , og folk ser på levlingen KUN som en transportetappe til maks level , så må noe være i veien .

Raid og bosser er også kjedlige , statiske npc botter .

Det er PVP som er grunnen til at det er morsomt å spille online .

 

spiller man kun for pvp spiller man CS :p så ta ikke den! :)

 

Saken er at wow har noe for enhver smak min gode mann:)

Lenke til kommentar

Jeg vil si at muligheten til å velge pve eller pvp ettersom det passer deg er det beste.

Jeg vil også påstå at om du KUN kjører pve eller pvp, så går du faktisk glipp av mye av spillet.

Heldigvis kan man velge selv.

 

Alfaomega for meg, pvp eller pve er at jeg spiller med bra folk som vet hva de driver med. Da har jeg det gøy uansett.

Lenke til kommentar

Uhm.. dette med PvP, jeg synes det er latterlig at folk kan botte seg til "full epic" og virke som bra spillere, kan stå midt i SW og inspecte en kar med full merciless o.l og tro han er "r0xx0rz b0xx0rz" uten og vite at jeg inspecter en 10 år gammal svenske som ikke har peiling på hva han driver med. samme med arena, du kan være så dårlig du vil, til slutt vil du ende opp med 4/5 vengeful minst. inspecter jeg en d00d med t5 t6 ish gear, så vet jeg at han har slitt litt å må være såppass skilla får å få sine feite fingre på gearet. så IMO (legg merke til IMO) så mener jeg at PvP er den lette vei til "gode" items. mange er sikkert uenige, men det tar jeg rennafart og driter i.

 

Når det er sagt. når jeg kjeder meg på wow, det eneste som er å gjøre er å dasse gjennom dailys og daffe rundt i shatt. så flekker jeg opp min gamle 60 warr, slenger på litt ordentelige epixx. og flyr rundt i WPL/EPL og gjør quests eller hjelper andre, det er UTROLIG mye bra historie rundt WPL/EPL som jeg anbefaler at alle leser, bøker som ligger rundt om kring, lese quest logger, reppe med Argent dawn, jeg finner Warcraft historien meget interresant. og synes derfor dette er ålreit og gjøre hvis jeg ikke har no annet og finne på, evt silithus er også et morsomt sted. og har du av en eller annen mongo grunn IKKE gjort questen "Defend Darrowshire" så har du virkelig gått glipp av noe, den mest morsomme og omtrent eneste 40 manns questen som befinner seg utenfor en grønn/blå portal.

Lenke til kommentar
Uhm.. dette med PvP, jeg synes det er latterlig at folk kan botte seg til "full epic" og virke som bra spillere, kan stå midt i SW og inspecte en kar med full merciless o.l og tro han er "r0xx0rz b0xx0rz" uten og vite at jeg inspecter en 10 år gammal svenske som ikke har peiling på hva han driver med. samme med arena, du kan være så dårlig du vil, til slutt vil du ende opp med 4/5 vengeful minst. inspecter jeg en d00d med t5 t6 ish gear, så vet jeg at han har slitt litt å må være såppass skilla får å få sine feite fingre på gearet. så IMO (legg merke til IMO) så mener jeg at PvP er den lette vei til "gode" items. mange er sikkert uenige, men det tar jeg rennafart og driter i.

 

Når det er sagt. når jeg kjeder meg på wow, det eneste som er å gjøre er å dasse gjennom dailys og daffe rundt i shatt. så flekker jeg opp min gamle 60 warr, slenger på litt ordentelige epixx. og flyr rundt i WPL/EPL og gjør quests eller hjelper andre, det er UTROLIG mye bra historie rundt WPL/EPL som jeg anbefaler at alle leser, bøker som ligger rundt om kring, lese quest logger, reppe med Argent dawn, jeg finner Warcraft historien meget interresant. og synes derfor dette er ålreit og gjøre hvis jeg ikke har no annet og finne på, evt silithus er også et morsomt sted. og har du av en eller annen mongo grunn IKKE gjort questen "Defend Darrowshire" så har du virkelig gått glipp av noe, den mest morsomme og omtrent eneste 40 manns questen som befinner seg utenfor en grønn/blå portal.

 

Så din PvP er å stå å inspecte folk og iritere seg grønn ? :p Hver sin smak .

 

PvP er det beste med WoW , å hakke på statiske npcer er møkk kjedlig .

Lenke til kommentar
Uhm.. dette med PvP, jeg synes det er latterlig at folk kan botte seg til "full epic" og virke som bra spillere, kan stå midt i SW og inspecte en kar med full merciless o.l og tro han er "r0xx0rz b0xx0rz" uten og vite at jeg inspecter en 10 år gammal svenske som ikke har peiling på hva han driver med. samme med arena, du kan være så dårlig du vil, til slutt vil du ende opp med 4/5 vengeful minst. inspecter jeg en d00d med t5 t6 ish gear, så vet jeg at han har slitt litt å må være såppass skilla får å få sine feite fingre på gearet. så IMO (legg merke til IMO) så mener jeg at PvP er den lette vei til "gode" items. mange er sikkert uenige, men det tar jeg rennafart og driter i.

 

Når det er sagt. når jeg kjeder meg på wow, det eneste som er å gjøre er å dasse gjennom dailys og daffe rundt i shatt. så flekker jeg opp min gamle 60 warr, slenger på litt ordentelige epixx. og flyr rundt i WPL/EPL og gjør quests eller hjelper andre, det er UTROLIG mye bra historie rundt WPL/EPL som jeg anbefaler at alle leser, bøker som ligger rundt om kring, lese quest logger, reppe med Argent dawn, jeg finner Warcraft historien meget interresant. og synes derfor dette er ålreit og gjøre hvis jeg ikke har no annet og finne på, evt silithus er også et morsomt sted. og har du av en eller annen mongo grunn IKKE gjort questen "Defend Darrowshire" så har du virkelig gått glipp av noe, den mest morsomme og omtrent eneste 40 manns questen som befinner seg utenfor en grønn/blå portal.

 

Du har helt rett i at du ikke trenger å være skilla for å få bra pvp gear, men du behøver ikke så veldig mange hjerneceller for PVE eller. Spør du meg så er PVE enda lettere enn PVP, da du i PVE alltid vet hva som kommer til å skje eller hvordan en boss oppfører seg.

Lenke til kommentar

jeg synes PvP er latterlig. jeg finner det mer spennende og downe f.eks RoS for første gang, enn å kline/ bli klint ner av en eller annen sopp i en liten sirkel. det betyr ikke at dere synes det. jeg finner ikke PvP spennende. men det blir feil og si at man kan være tilstedeværende i full epic i høyre raid instancer som BT/MH/SWP. en kineser har akkurat soloa 11/11 bosser i kara med 10x multiboxing. kara er møkk lett. gruul og maghteridon er så enkle etter 25,3 nerfs at det ikke er morsomt en gang, du kan pugge det uten problemer. SSC og TK har blitt lett hvis du ser bort i fra kael'thas. jeg synes også det er feil og si at PvP er det beste med wow, fordi PvE og PvP er 2 forskjellige aspekter. det finnes PvP og PvE. hadde jeg hatt kil'jaeden på farm. hadde jeg kovertert til PvP med en gang. hadde jeg i det hele tatt LIKT PvP, hadde jeg spilt på PvP server. en statisk npc står stille (inn keeper o.l) en boss encounter beveger seg og har forskjellige angrep. så en boss er ikke en statisk npc. Vi har alle forskjellige syn på hva som er best. så kom ikke her og si at PvP er det "Beste" med wow. hadde det vært det, hadde det ikke finnes noen form for PvE. hadde PvE vært "best" hadde det ikke funnes et PvP system i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Når det er sagt. når jeg kjeder meg på wow, det eneste som er å gjøre er å dasse gjennom dailys og daffe rundt i shatt. så flekker jeg opp min gamle 60 warr, slenger på litt ordentelige epixx. og flyr rundt i WPL/EPL og gjør quests eller hjelper andre, det er UTROLIG mye bra historie rundt WPL/EPL som jeg anbefaler at alle leser, bøker som ligger rundt om kring, lese quest logger, reppe med Argent dawn, jeg finner Warcraft historien meget interresant. og synes derfor dette er ålreit og gjøre hvis jeg ikke har no annet og finne på, evt silithus er også et morsomt sted. og har du av en eller annen mongo grunn IKKE gjort questen "Defend Darrowshire" så har du virkelig gått glipp av noe, den mest morsomme og omtrent eneste 40 manns questen som befinner seg utenfor en grønn/blå portal.

 

Du har gått glipp av altfor mye selv om du mener den questen (som forøvrig er helt grei) er den mest morsomme og omtrent eneste 40 manns questen som befinner seg utenfor en grønn/blå portal. Har du aldri drept Twilight Corrupter, Lord Lakmaeran, Doctor Weavil eller Maws? Alle disse questene er quester jeg -veldig- gjerne kunne tenkt meg å gjøre igjen, men tviler på jeg får anledning til.

 

Questen du referrerer til heter forresten ''The Battle of Darrowshire'', ikke ''Defend Darrowshire''.

Lenke til kommentar

jeg har gjort de fleste av de questene du snakker om der, drepte ikke dr. weavil for den blåe krystallen i sammenheng med scepteret til ahn qiraj. men de fleste andre har jeg drept. men jeg mer fortsatt av The battle of darrowshire var morsomst. beklager hvis du ikke mener det samme. mye i og med at jeg finner loarderon historien meget spennende :> og synes historien bak darrowshire er sørgelig men samtidig meget spennende.

Lenke til kommentar

PVE = statisk og forutsigbart , en NPC kan bare oppføre seg slik Blizzard har programmert den til å gjøre .

 

PvP = Spennende og uforutsigbart , man vet aldri hva som kan hende. Hatt flere nervebitende og spennende kamper i battlegrounds , senest i går vant vi 2000/1960 etter 30 min spill - INGEN bosser kan matche dette .

PvP gir meg en glede .

Dette er hva JEG synes er bra med WoW og som får meg til å spille SELV om WOTLK kommer til jul. Mulig jeg har endel mer morro enn PVE folka siden de har raidet alt som er og det er begrenset hvor morro det er å drepe en statisk mob x antall ganger .

Lenke til kommentar

Jeg boikotter OL i andre land. Ser bare på det når det er i Norge.

/offtopic /irony.

 

Lag en alt! Levling er gøy. Gjør instances/raid som du ikke har gjort før. Viss du er en av de nye spillerne så kan du prøve å finne group til MC osv. Et Naxx raid hadde vært noe.

 

Har du lyst til å PvP'e så kan du lage en Duel tournament utenfor en major city. 1g for å delta. Vinneren får alt.

Lenke til kommentar
PVE = statisk og forutsigbart , en NPC kan bare oppføre seg slik Blizzard har programmert den til å gjøre .

 

PvP = Spennende og uforutsigbart , man vet aldri hva som kan hende. Hatt flere nervebitende og spennende kamper i battlegrounds , senest i går vant vi 2000/1960 etter 30 min spill - INGEN bosser kan matche dette .

OH yeah? Snakker du om AB som du har spillt 600 ganger før? Du kan umulig sitte med hjertet i halsen fordi du vinner 2000/1960 i en jævla BG, det er helt vanlig, opplevd det mange ganger sjæl. Derimot den gangen i oldschool tida da jeg wipa på Ragnaros med gamleguilden min på 1% og man har spillt i 5-6 timer for å klare å cleare MC og kanskje få no sinnsykt bra loot. Damn da ble det skriking i VT :)

 

Tviler sterkt på at du har nådd langt i noen PvE instances, eller i det hele tatt noen gang vært med i en seriøs PvE guild.

 

Dessuten har WoW blitt så saks pose stein spill at det er veldig lett å vite hva andre spillere i PvP skal gjøre. I tillegg må man spille så sykt mye PvP på forhånd for å prøve seg i arena da alle sitter med fullt PvP epics (noe som jeg vil si tar nokså lang tid å skaffe) så om man bare har ett par epics er man dømt til å dø så og si uansett hva man gjør. Except warlocks ;p

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
PVE = statisk og forutsigbart , en NPC kan bare oppføre seg slik Blizzard har programmert den til å gjøre .

 

PvP = Spennende og uforutsigbart , man vet aldri hva som kan hende. Hatt flere nervebitende og spennende kamper i battlegrounds , senest i går vant vi 2000/1960 etter 30 min spill - INGEN bosser kan matche dette .

OH yeah? Snakker du om AB som du har spillt 600 ganger før? Du kan umulig sitte med hjertet i halsen fordi du vinner 2000/1960 i en jævla BG, det er helt vanlig, opplevd det mange ganger sjæl. Derimot den gangen i oldschool tida da jeg wipa på Ragnaros med gamleguilden min på 1% og man har spillt i 5-6 timer for å klare å cleare MC og kanskje få no sinnsykt bra loot. Damn da ble det skriking i VT :)

 

Tviler sterkt på at du har nådd langt i noen PvE instances, eller i det hele tatt noen gang vært med i en seriøs PvE guild.

 

Dessuten har WoW blitt så saks pose stein spill at det er veldig lett å vite hva andre spillere i PvP skal gjøre. I tillegg må man spille så sykt mye PvP på forhånd for å prøve seg i arena da alle sitter med fullt PvP epics (noe som jeg vil si tar nokså lang tid å skaffe) så om man bare har ett par epics er man dømt til å dø så og si uansett hva man gjør. Except warlocks ;p

Eksemplet var i første omgang tatt fra Eye Of The Storm , men

å angripe andres meninger og hva de synes er morsomt bør du spare deg for.

 

Jeg har spilt WoW siden det kom ut og må si at det var morsomt å ta ned Ragnaros første gangen ja , skal innrømme det . Mektigste bossen i AQ40 var også fett , også første gangen man tok endbossen i AQ20, samt diverse bosser i BC , så jeg har fått min dose PVE og finner det - statisk og kjedlig .

 

Jeg har 45.000 PvP kills på huntern min og synes FREMDELES at en hard og tett BG kamp er morsomt .

Hvorfor spiller folk CS ? Hvorfor spiller folk COD4 ?

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...