Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Gleder meg stort til spillet, men det er en ting som skuffer meg. Og det er hvorfor de har valgt akkurat låten Trapped Under Ice, om de så absolutt skulle velge en låt av Metallica så hvorfor akkurat den?? Irriterer meg grenseløst, når jeg tenker hvor syykt fett det hadde vært å spille for eksempel Master of Puppets eller Nothing else matters istedet :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super info marius883!

 

Jeg har virkelig ikke noe imot å få dette spillet ett par uker før jeg hadde tenkt :p

 

Gleder meg stort til spillet, men det er en ting som skuffer meg. Og det er hvorfor de har valgt akkurat låten Trapped Under Ice, om de så absolutt skulle velge en låt av Metallica så hvorfor akkurat den?? Irriterer meg grenseløst, når jeg tenker hvor syykt fett det hadde vært å spille for eksempel Master of Puppets eller Nothing else matters istedet :(

 

Helt enig. Er ingen stor fan av Trapped Under Ice :(

Endret av JV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Super info marius883!

 

Jeg har virkelig ikke noe imot å få dette spillet ett par uker før jeg hadde tenkt :p

 

Gleder meg stort til spillet, men det er en ting som skuffer meg. Og det er hvorfor de har valgt akkurat låten Trapped Under Ice, om de så absolutt skulle velge en låt av Metallica så hvorfor akkurat den?? Irriterer meg grenseløst, når jeg tenker hvor syykt fett det hadde vært å spille for eksempel Master of Puppets eller Nothing else matters istedet :(

 

Helt enig. Er ingen stor fan av Trapped Under Ice :(

 

synes det er en knall låt fra et kongealbum:) god gammel trashy tallica er ikke til å kimse av og kan fort by på en utfordring på både trommer og gitar. for ikke å snakke om vokalen:) ikke mye drop D på ride the lightning, så vokal-linja ligger en del høyere enn det hetfield kjører i dag hvertfal:) tipper forøvrig det kommer mer metallica som DLC etterhvert.

Lenke til kommentar

Dårlige nyheter:

 

Absoluttspill.no har satt leveringsdato til 21.11, mens gamezone.no opererer med datoen 5.11, som marius883 påpekte. Jeg har forhåndsbestilt fra absoluttspill og sendte derfor en mail hvor jeg opplyste om gamezone-datoen. Her er svaret:

Snakket med leverandøren her om dagen angående at blant annet GameZone har en annen dato.

 

GameZone opererer med feil dato. Riktig dato i følge Activision er 21.11.

Får håpe infoen gamezone har fått er av nyere dato enn absoluttspill sin..

Lenke til kommentar

Guitar Hero: Metallica er svært bekrefta. En liten søk fant mye rart, men her er noen få tilfeldige linker.

 

Gamer.no

http://www.gamer.no/artikler/metallica_faa...ero-spill/52505

 

Gamespot

http://www.gamespot.com/news/6191921.html

 

Kotaku

http://kotaku.com/5012393/guitar-hero-meta...oming-this-year

 

Og wikipedia, selvsagt. :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero:_Metallica

Lenke til kommentar
Dårlige nyheter:

 

Absoluttspill.no har satt leveringsdato til 21.11, mens gamezone.no opererer med datoen 5.11, som marius883 påpekte. Jeg har forhåndsbestilt fra absoluttspill og sendte derfor en mail hvor jeg opplyste om gamezone-datoen. Her er svaret:

Snakket med leverandøren her om dagen angående at blant annet GameZone har en annen dato.

 

GameZone opererer med feil dato. Riktig dato i følge Activision er 21.11.

Får håpe infoen gamezone har fått er av nyere dato enn absoluttspill sin..

Zailor.no har dette banneret på venstresida:

 

6c82c2f4da.gif

 

Men på inne på produktsiden står det 21/11. Skjønner ingenting, jeg. Kjenner jeg uflaksen min rett, så er det noen (Zailor og GameZone) som har tenkt at norsk release er det samme som UK release, mens det egentlig først kommer til Kongeriket Norge 21/11... :shrug:

Lenke til kommentar
Zailor.no har dette banneret på venstresida:

 

6c82c2f4da.gif

 

Men på inne på produktsiden står det 21/11. Skjønner ingenting, jeg. (...)

 

Dette gjelder kun for xbox-versjonen av Complete Band Game, så vidt jeg kan se. På alle de andre står 7.11 som release-dato...

 

På amazon.co.uk finner en at Game Only-versjonene kommer til UK den 7.11, mens Complete Band kommer den 14.11. Gjelder kanskje noe tilsvarende for Norge? Muligens kommer spillet til Norge den 7.11 (eller 5.11), mens hardwaren kommer den 21.11, noe som har ført til at nettbutikkene er forvirret? :hmm:

Endret av Aalst
Lenke til kommentar
Hvis england får spillet før oss IGJEN akkurat som med rock band så bestiller jeg derfra heller og selger den norske kopien når den kommer ut. Klarer nesten ikke vente lenger på at det skal komme ut.

Synes det er galt nok at amerikanerne får det flere uker før oss

 

Flere uker? Vær glad det ikke er snakk om et år, du. Husker du ikke Rock Band?

Lenke til kommentar

jo. gjør nok det. nettopp derfor jeg bestilte fra england når det kom dit. Rock Band kom jo en god stund tidligere i enkelte land i europa. Men i tillegg når det gjalt rock band så hadde jeg ps3 på den tia, så da bestilte jeg det fra usa slik at jeg fikk det i god tid før det kom til norge hvertfall:)

Endret av Makoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...