Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ble det med den ekstra gitaren de som bestillte full pakke skulle få? Blir det noe av dette for oss i europa/norge også?

Jeg har ikke sett det annonsert noe sted.. Jeg tror tilbudet kun gjelder UK.

 

Jeg har hørt at det er en X-plorer de får med, så ikke allverdens altså.

Lenke til kommentar
Hvordan ble det med den ekstra gitaren de som bestillte full pakke skulle få? Blir det noe av dette for oss i europa/norge også?

Jeg har ikke sett det annonsert noe sted.. Jeg tror tilbudet kun gjelder UK.

 

Jeg har hørt at det er en X-plorer de får med, så ikke allverdens altså.

 

Referanser:

http://www.mcvuk.com/news/31815/Activision...ay-free-guitars

http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.p...f05ddc0ed0ed60d

Lenke til kommentar

Da ligger Guitar hero world tour ute på nettet, ser ut til at spillet ikke er regionlåst. Så blir mulig og importere.

 

Edit: :) bekrefter at spillet funker på pal konsoll og at det er utrolig kult å spille metallica albumet på trommer:)

Endret av Ekorre
Lenke til kommentar
Nå har gamezone byttet "På lager"-datoen til Superbundle (PS3) til "Ubekreftet 05.12"! På Game Only og gitarpakken står det fortsatt "Bekreftet 05.11". Det samme gjelder X360-versjonen av superbundle, så kanskje det bare er en skrivefeil?

 

Det betyr at førstepartiet er utsolgt, og at andrepartiet har en ubekreftet dato litt frem i tid (forhåpentligvis før desember, men det vet vi ikke enda). :)

Lenke til kommentar
Nå har gamezone byttet "På lager"-datoen til Superbundle (PS3) til "Ubekreftet 05.12"! På Game Only og gitarpakken står det fortsatt "Bekreftet 05.11". Det samme gjelder X360-versjonen av superbundle, så kanskje det bare er en skrivefeil?

 

Det betyr at førstepartiet er utsolgt, og at andrepartiet har en ubekreftet dato litt frem i tid (forhåpentligvis før desember, men det vet vi ikke enda). :)

 

 

Ok. Takk for info! Forresten, er dere helt sikre på å få inn første parti den 5.11? Jeg vet det står "Bekreftet", men det er litt rart i og med at absoluttspill virker så sikre på å ikke få spillet før 21.11..

Lenke til kommentar
Nå har gamezone byttet "På lager"-datoen til Superbundle (PS3) til "Ubekreftet 05.12"! På Game Only og gitarpakken står det fortsatt "Bekreftet 05.11". Det samme gjelder X360-versjonen av superbundle, så kanskje det bare er en skrivefeil?

 

Det betyr at førstepartiet er utsolgt, og at andrepartiet har en ubekreftet dato litt frem i tid (forhåpentligvis før desember, men det vet vi ikke enda). :)

 

 

Ok. Takk for info! Forresten, er dere helt sikre på å få inn første parti den 5.11? Jeg vet det står "Bekreftet", men det er litt rart i og med at absoluttspill virker så sikre på å ikke få spillet før 21.11..

jeg er ikke helt sikker på det, men på min oppdaterte (13. oktober) ordrebekreftelse fra gamezone står det:

Bekreftet levering: 05.11.08

Lenke til kommentar
Nå har gamezone byttet "På lager"-datoen til Superbundle (PS3) til "Ubekreftet 05.12"! På Game Only og gitarpakken står det fortsatt "Bekreftet 05.11". Det samme gjelder X360-versjonen av superbundle, så kanskje det bare er en skrivefeil?

 

Det betyr at førstepartiet er utsolgt, og at andrepartiet har en ubekreftet dato litt frem i tid (forhåpentligvis før desember, men det vet vi ikke enda). :)

 

 

Ok. Takk for info! Forresten, er dere helt sikre på å få inn første parti den 5.11? Jeg vet det står "Bekreftet", men det er litt rart i og med at absoluttspill virker så sikre på å ikke få spillet før 21.11..

 

Vi forholder oss til informasjon direkte fra distributører, og det er dette som er bekreftet akkurat nå. Det kan så klart komme endringer, men vi håper de klarer å få spillet ut til denne datoen. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...