Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

noen som har releasedate? evt føre det opp på førstesida

 

Ifølge så og si alle norske nettbutikker som selger spillet er realease 21.november ;)

 

Edit:

Btw tenkte på en ting nå, min ps3 har jo kun 2 usb.

Micen bruker 1 usb, trommene må sikkert ha en sender? gitaren må sikkert ha en sender?

og min gamle les paul trenger en sender!

 

Hvordan får jeg koblet til alt? følger det med en usb hub?

Endret av marius883
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har releasedate? evt føre det opp på førstesida

 

Ifølge så og si alle norske nettbutikker som selger spillet er realease 21.november ;)

 

Edit:

Btw tenkte på en ting nå, min ps3 har jo kun 2 usb.

Micen bruker 1 usb, trommene må sikkert ha en sender? gitaren må sikkert ha en sender?

og min gamle les paul trenger en sender!

 

Hvordan får jeg koblet til alt? følger det med en usb hub?

 

Sansynligvis må du kjøpe dette selv. men kan jo være at det følger med en usb hub, men har ikke lest noe om det

 

fra: http://futureshopforums.com/futureshop/boa...message.id=5879

 

ok if you actually bought gh4 you would know that the guitar usb has two slots so you can plug in like another guitar and your micropphone. you can than use your other usb port on the ps3 for the drums....problem solved you have all 4 connected.

Endret av Makoman
Lenke til kommentar
Release for hele pakken er 21. november, men i følge engelske amazon kommer selve spillet 7. november. ;)

 

Da vet jeg hva jeg skal ønske meg til bursdagen min som er 21. november. :)

 

Satser på at det er mindretallet som har problemer med hardware, og at eventuelle problemer kan fikses med et skrujern og litt fikling (som f.eks whammybaren på GH2 gitaren, som sluttet å virke etter en stund).

Lenke til kommentar
Release for hele pakken er 21. november, men i følge engelske amazon kommer selve spillet 7. november. ;)

 

Da vet jeg hva jeg skal ønske meg til bursdagen min som er 21. november. :)

 

Satser på at det er mindretallet som har problemer med hardware, og at eventuelle problemer kan fikses med et skrujern og litt fikling (som f.eks whammybaren på GH2 gitaren, som sluttet å virke etter en stund).

 

De påstår i en pressemelding at det var de første produserte trommene som hadde sensitivitetsproblemer, så da slipper man forhåpentligvis dette i Europa..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Release for hele pakken er 21. november, men i følge engelske amazon kommer selve spillet 7. november. ;)

 

Da vet jeg hva jeg skal ønske meg til bursdagen min som er 21. november. :)

 

Satser på at det er mindretallet som har problemer med hardware, og at eventuelle problemer kan fikses med et skrujern og litt fikling (som f.eks whammybaren på GH2 gitaren, som sluttet å virke etter en stund).

 

De påstår i en pressemelding at det var de første produserte trommene som hadde sensitivitetsproblemer, så da slipper man forhåpentligvis dette i Europa..

 

jeg tipper også at de verste probleme med hardware blir løst før europeisk release..har jo sine fordeler at vi får spill en stund etter usa.

Lenke til kommentar

Nå har Activision gitt ut datoer i Europa. Spillet (alene) har release 7. november, mens super bundle (spill, mic, gitar og trommer) kommer 14. november. Super bundle på PS2 kommer 21. november. Men det står ingenting om pakka med spill og gitar. (Kilde)

 

Så får vi bare håpe at disse datoene gjelder for Kongeriket Norge også. 14. november hadde passa meg veldig bra. :)

Lenke til kommentar
De har det vel ikke så travelt med å oppdatere datoene sine da. Denne annonseringen kom vel etter 16.00, da. Får håpe det er det ihvertfall, og ikke at Gnore blir nedprioritert...

Nja, men du skjønner mange av de hadde 7.11 for noen dager siden, og nå har de alle endret til 21. Jeg har sjekket alle jeg kan komme på :p

Lenke til kommentar
Er det dyrt å importere spillet? Eventuelt noe linker til nettsteder jeg kan bestille det på? (PS3)

Er det ikke sånne sonesperringer da? sånn at man ikke kan spille spill kjøpt i andre land liksom?

 

Som jeg skrev tidligere i denne tråden, så er alltså dette spille region free på 360

 

Hvis du finner et sted jeg kan stole på hvor det står det, så kjøper jeg det med en gang ;)

Endret av Jozan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...