Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Heisann! Tenkte jeg skulle gi litt kjapp input med min erfaring av Guitar Hero World tour så langt, bare spilt en dag ca så blir kort.

 

Bruker RB1 settet til trommene og det funker helt greit, eneste som er litt dumt er at star power activation blir på gul og blå pad siden det ikke er cymbaler. Dette er en smule kinkig i enkelte sanger men tipper dette hadde vært mye bedre med GH settet.

Ellers føler jeg trommene er endel enklere chartet her enn i rockband. Må en god del ut i expert career før det i det hele tatt begynner bli vanskelig.

Noe annet som er annerledes er timing vinduet, det er også såpass vidt at du kan risikere å falle ut av rytmen utenat du misser noter.

Det er veldig fint på rolls men litt dumt ellers.

Den eneste andre modusen jeg har testet noe særlig er bass career, dette var faktisk overraskende morsomt. artig med long sustains og den "6" noten når du strummer uten å holde noen frets. Merket at hjernen måtte jobbe litt der.

 

Si ifra om dere lurer på noe;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si ifra om dere lurer på noe;)

Takk for tilbakemelding. Høres bra ut. Noen ting jeg lurer på.

1. Jubel fra publikum, kommer det i sånne trinn som i GH3, som når man beveger seg fra "gult" til "grønt", eller er det trinnløst som i RB (hvor de til slutt synger med på refrenget)?

2. Kan man customize utseendet på de andre bandmedlemmene, slik at man kan få et helhetlig utrykk på hele bandet?

3. Er det lett å bytte om på hvem som spiller hva i et band, eller må man starte nytt band med nye personer som i RB?

4. Sist men ikke minst: Er Judy Nails fremdeles en utspjåka hore?

:)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
zip

 

Er dette tips på hvordan du skal laste og spille piratkopierte spill, eller er det jeg som leser feil ... :nei:

 

Nei, det var en forklaring til en som lurte på noe rundt det temaet.

Jeg liker å svare utfyllende istedenfor bare "ja" og "nei".

Jeg har ikke rukket å bli ferdig med rock band 2 engang.

 

Er en achievement som er å spille alle sangene i spillet på rad i èn playlist uten å pause eller faile en eneste gang. 86 sanger eller noe.

Sykt? Ja. Blir 4-5 timer i strekk det.

Lenke til kommentar

Tjohei .

 

Hmm har egentlig ikke lagt merke til publikum, mulig at jeg har spilt for mye rockband der publikum er mer fremtredende.

Du kan ikke customize de andre i bandet og judy er relativt lik som i 3'ern.

Multiplayer har jeg ikke testet noe særlig, kan gi litt tilbakemelding etter ikveld. Akkurat ferdig med solo drums på hard nå, unlocket 140 GS med achievements:P

Lenke til kommentar

Fy satan som jeg gleder meg! Jeg har aldri prøvd trommer tidligere verken ekte trommer eller RB-trommer, så dette skal bli GØY! :)

 

(håper ikke de som bor under meg i blokka hører godt at jeg slår på trommene, for det er noen sure gamle grinebitere!!) :p

Lenke til kommentar

Guitar Hero World Tour Review

Guitar Hero World Tour is a fun title, to be sure, but it's also a disappointment in a lot of respects. A number of things it tries to accomplish were already done better in Rock Band, which you might figure would have provided a simple blueprint to be followed and expanded up, but that's not the case. The music creation tools are a great idea in theory, but the end result isn't as robust as I would have hoped it would be, both in terms of abilities as well as the songs that come out the other end.

The game does have a good bit going for it and can serve to act as a stepping-off point for next year's game, whatever form that might take. Unfortunately, I thought the same of Guitar Hero III, and here we are.

 

7.9

Good (out of 10 / not an average)

 

Tippet rundt 9 fra de fleste men ;o

Lenke til kommentar

Er enig i anmelderen fra Ign. Spesielt menyene irriterer meg.

Der rockband er oversiktelig og minimal er guitar hero uoversiktelig og bråkete. Slitsomt å finne sangene du vil spille i career mode, det fungerer mye bedre i quickplay.

De skal ha ett stort pluss for å ha en "dynamisk career" der du kan starte på expert og gå nedover etterhvert som sangene blir vanskelige.

Sliter du feks med siste sangen og må ned på medium for å klare den vil medium achievement unlocke. Har du klart alle de andre sangene på minst hard vil du nå bare trenge å spille en sang for å unlocke hard achievement.

Ble litt rotete , er trøtt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anmeldelser:

 

PGNx - 9.7/10

VideoGamer - 9/10

Eurogamer - 9/10

TeamXbox - 8.9/10

Gamespy - 4.5/5

GamingTrend - 83/100

Blend Games - 5/5

1UP - A-/A+

 

Ser bra ut dette!

Eller?

Lenke til kommentar
Er det dyrt å importere spillet? Eventuelt noe linker til nettsteder jeg kan bestille det på? (PS3)

Rettelse: Er det dyrere å importere enn å kjøpe her?

 

Bryr meg egentlig ikke så mye om pris så lenge det ikke er rådyrt, men jeg lurer bare på hvor det er mulig å få kjøpt det fra. Altså til PlayStation 3. Hvor mye blir det i toll?

Endret av Læfsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...