Gå til innhold

Kritiske Windows-hull fikses


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Ærlig talt, hvor mange ganger ...

 

Populistisk. MicroSoft fixer ikke feil, de bare tetter "hull". Nymotens begrep for bugfixing er blitt hulltetting. "Funnet et hull" låter bedre i markedsavdelingens øyne enn "Oppdaget en feil". Verden elsker å bli lurt, så de pakker det inn i silkepapir.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
IE = ActiveX == Sikkerhetshull

akkuratt som M$ windows == bloatware.

Man kan slippe ActiveX problemer ved å bare bruke Firefox

...

eller hele den reboot-bulls**ten ved å bruke Ubuntu eller annen Linux..

Så hissige vi var i dag da...

Jeg foretrekker Windows fordi jeg kan bruke alle programmene jeg ønsker uten å måtte tulle med emulatorer eller forskjellige repositories o.l.

 

Either ways, on topic:

Må si meg enig i at Microsoft burde være litt mer spesifikke med changeloggene sine, men på den annen side gjør det å slippe for mye info bare skade for dem som ikke velger å sjekke for oppdateringer ofte, da "script kiddies" får mer info.

Oh well, så lenge det blir fiksa før jeg blir utsatt for noe som kommer seg forbi ruteren, Windows Firewall og Nod32, er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Kristiske Windows-Hull fikses

Jippi tenkte jeg, nå har endelig M$ sagt at Vista skal trekkes fra markedet. Bare synd at det bare var kritiske patcher til meget usikre operativsystemer. Gleder meg til Windows 7.0, det blir sikkert Vista med bloatcoat.

 

Støtter mofts post.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvor mange ganger ...

 

Populistisk. MicroSoft fixer ikke feil, de bare tetter "hull". Nymotens begrep for bugfixing er blitt hulltetting. "Funnet et hull" låter bedre i markedsavdelingens øyne enn "Oppdaget en feil". Verden elsker å bli lurt, så de pakker det inn i silkepapir.

Hull i hodet, hull i bildekk, hull i gulvet, hull i taket, hull i klær, hull i smultring.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...