Gå til innhold

Fable 2 får dato (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Woho jeg gleder meg! Fable 1 var jo bare konge! Kommer på bursdagen min også:D

Endret av Bruker-127711
Skrevet
Håper og tror at en PC-utgave kommer i ettertid.

Det må da være utrolig knotete?

Hva må være knotete? Konvertere spillet? Spille spillet på PC? At utgavene kommer på forskjellige tidspunkt?

AtW

Skrevet

Fable 1 var skuffende, mest sannsynlig pga. overopphypinga som ble gjordt i forkant av den. Har mindre forventninger denne gang, så slår muligens bedre ut. Men ser vel mere frem til Fallout 3.

Skrevet

Er hoppe over gjerder det eneste man kan gjøre i Fable 2? Jeg vet de fikk kritikk for at det ikke var mulig i nr 1, men er det flere enn meg som er lei av at "alle" bildene og "alle" filmene fra spillet viser 110 m hekk?

Skrevet

Endelig dato. Glede-Seg-Til :w00t:

Får se hva jeg har av penger. Blir sluppet rett etter fruens bursdag. Men håper jeg får kjøpt CE. Veldig lyst på den figuren.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)
Det passer bra, rekker akkurat å spille gjennom det før Gears 2 kommer da :)

trodde gears 2 kom ut i november jeg.?

EDIT: Leste litt feil..

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Og da skal jeg vurdere å skaffe meg en 360. Husker jeg spilte fable når det kom ut på pc, hadde ingen forventninger i det hele tatt. Kanskje ikke så fritt osv som mange gnåler om, men jeg koste meg da gjennom hele spillet. Var noe eget ved det.

:)

Skrevet

aaaaah! utrulig digg og høre det kommer en Collectors Edition denne gangen! med Hobbe figur :D må kjøpes ^^

har starta samlingen med Bioshock og Alone in the dark figur ^^

Skrevet

Ahh. Herlig!

Spilte Fable i overkant av ett år etter utgivelsen. Var ikke så hypet og hadde middels forventninger. Ble positivt overasket!

• Opprett ny...