Gå til innhold

Fable 2 får dato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
aaaaah! utrulig digg og høre det kommer en Collectors Edition denne gangen! med Hobbe figur :D må kjøpes ^^

 

har starta samlingen med Bioshock og Alone in the dark figur ^^

 

Off topic: Hvordan var Alone In The Dark?

Lenke til kommentar
aaaaah! utrulig digg og høre det kommer en Collectors Edition denne gangen! med Hobbe figur :D må kjøpes ^^

 

har starta samlingen med Bioshock og Alone in the dark figur ^^

 

Off topic: Hvordan var Alone In The Dark?

 

 

hmm, for og være helt ærlig så syns jeg det er herlig spill. veldig bra acting osv, digger følelsen i spillet. men som mange sier veldig irritabelt noen steder i spillet (slik som bugs her og der). syns folk har vært litt for slem mot Alone in the dark, gi det en sjangs. det gjorde jeg og jeg er fornøyd. spillet selges til pc for 299,- så er ikke værst pris til den som er skeptisk. jeg kjøpte da CE for 699 :p for og få med litt stasj. jeg er fornøyd :!:

Lenke til kommentar

Problemet med Fable 1 er at det fikk altfor mye skryt og svære løfter før det ble gitt ut. Men det var likevel et bra spill med morsomme muligheter. Gleder meg til Fable 2

 

En ting til...Om noen føler seg teite fordi de vurderer å kjøpe en xbox kun for å spille fable. Dette er mannen som kjøpte Xbox 360 Elite for Mass Effect :p

Endret av Mossfoot
Lenke til kommentar
3000,- for en 360 bare for å få seg dette spille er en del, men må si at jeg virkelig vurderer det.... CE frister=P

 

 

 

w00t? 3000,-? koster ikke en Arcade 360 bare 1400kr nå da? syns jeg så det på expert for en stund siden :hmm: trenger jo ikke den dyreste 360'n eller ;p

Ska jeg ha en 360 så ska den være svart =P og ska den være svart så er den dyr!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...