Gå til innhold

Frakt fra asos.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første man bør gjøre når man lurer på noe er å sjekke nettbutikkens help/FAQ for å se om svaret står der. Mye raskere enn å vente på svar fra et forum :)

Og i disse tilfellene gjør det nettopp det.

 

Noen som har peiling på ca. hvor mye det er å betale i frakt for sending til Norge fra nettbutikken asos.com? [...]

«The cost of delivery within Europe varies according to the weight of your parcel. Shipping will be automatically calculated on the Checkout page when the delivery destination is confirmed, so you know how much it will cost before you complete your order.»

 

Det kommer helt an på hvor mye du skal ha derfra.

Prøv å legg det du har tenkt å kjøpe i handlekurven og sjekk hva frakta blir.

 

Og er prisene som er oppgitt der (etter du har byttet valuta til NOK), oppgitt inkl. mva?

«Do I have to pay customs and import charges?

Any customs or import duties are charged once the parcel reaches its destination country. These charges must be paid by the recipient of the parcel.

Unfortunately, we have no control over these charges, and cannot tell you what the cost would be, as customs policies and import duties vary widely from country to country. It might be a good idea to contact your local customs office for current charges before you order, so you are not surprised by charges you were not expecting.»

 

M.a.o. nei, de oppgir nok ikke prisen inkl. mva. Prisene blir nok bare regnet ut automatisk i forhold til dagens kurs.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Det jeg har hørt om asos er at de av en eller annen grunn sender pakkene sine via Danmark. Dermed koster det mer når du henter pakken på Posten, i toll. Venter selv på en pakke derfra nå, og er spent på hvor dyrt det blir... Lang tid tar det også!

 

Posten bruker nesten lengre tid enn Asos. Husker det gikk noen dager før Posten fikk levert pakken.

Lenke til kommentar

Siden det allerede er opprettet en tråd:

 

Er det noen som har fått tilsendt lodd fra ASOS?

 

Tre like tegn, og cash winner: You have won up to 10,000 in cash. To claim text, osv..

 

Bak på loddet står det bl.a. dette: Open to UK residents aged 16 or over only.

 

Mulig det er fullstendig ukritisk av ASOS. Normalt sett ville jeg kastet slikt umiddelbart, men jeg blir usikker når det kommer fra ASOS, som vel er kjent som både redelige og profesjonelle?

post-135676-1228607545_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det jeg har hørt om asos er at de av en eller annen grunn sender pakkene sine via Danmark. Dermed koster det mer når du henter pakken på Posten, i toll. Venter selv på en pakke derfra nå, og er spent på hvor dyrt det blir... Lang tid tar det også!

 

Posten bruker nesten lengre tid enn Asos. Husker det gikk noen dager før Posten fikk levert pakken.

 

Ja, det er godt mulig. Nå begynner det virkelig å ta lang tid. Snart tre uker siden jeg fikk mail om at pakken ble sendt fra England...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...