Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay. Det er sånn at dersom jeg inviter en venn, og han betaler for to måneder, så får jeg en mount, en gratis måned, og BEGGE får 300%xp?

Fikset.

 

Edit:

Du får ikke mounten før betalingen for 2 mnd er trukket fra VISA / Gamecard er lagt til.

 

leste litt på wow-europe, og ut fra det jeg ser så får begge kontoene 300% xp bare trialn er aktivert, uavhengig om noen har kjøpt retail eller ikke?

 

Step 1

The Invitation

 

Just click the button below to e-mail an invitation to a friend. The e-mail contains everything they need to create an account and get started!

 

 

Step 2

Adventure Together and Level Faster

 

Meet your friend in Azeroth and enjoy special in-game benefits for a full 90 days:

Friend-to-friend summoning makes it easy to travel together.

Faster levelling with triple experience gained!

Your friend can even grant bonus levels to your own characters!

 

 

Step 3

Earn Rewards

 

If your friend purchases a full copy of World of Warcraft and pays for a month of subscription time, you'll get

30 days of subscription time FREE!

 

 

If your friend pays for two full months of subscription time, you’ll receive

an exclusive in-game zhevra mount!

Lenke til kommentar

Okok.

 

Søker en hordespiller på en PVP server, som f.eks. Al'Akir/Sylvanas/Frostwisper.

Alt du trenger å gjøre er å ha en level 70 og ha lyst til å spille på en ny character(bør ha gamecard i 1 mnd). Også noe som er veldig stor bonus, er at du har økonomi nok til å sponse rundt 500 g med en gang til min main.

Har planer om å finne en norskspiller som vil være med på dette. Håper på å lage en mage som main.

Er egentlig ikke nødvendig med å ha en level 70, bare man har økonomi nok til å sponse til diverse saker.

Er villig til å spille endel, kjøper 3mnd gametime så fort jeg ser at dette "partnerskapet" fungerer. Men merk at jeg begynner på skole på mandag, og jeg har aldri skulket en time i hele mitt liv. Så det blir ikke noe hardcore-gaming - men å spille på kveldene og helgene er seff.

 

Sier det bare viss noen er interessert. Kan alltids starte med 10-dagers trial.

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte at x3 xp fungerer like bra selv med 70 i gruppa.

Prøvde noe nytt nå etter lvl 30.

SM 2 alter og main inn, pull 50 mobs aoe, ut reset pull 50 mobs aoe ding , 2 min . = 1 min på hver alt på en lvl etter 30 er ikke dårlige saker.

 

 

Hvor kan jeg booste etter SM? mainen en holy pala så ikke uber dps.

Lenke til kommentar

Du må være i gruppe og han må også ha en på samme lvl +- 2-3 level.

Dere må være på samme sted og drepe samme mobs.

Han må levle med deg, blir han 1-2 lvl over deg eller motsatt kan man gi den andre 1 gratis lvl. klikke på han og trykke på grant a lvl.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har prøvd å fått til ReF med dual-boxing nå i noen dager men sliter litt. Slaven min vil ikke caste de samme spellene som jeg gjør! Har lest det meste av guides, fra wiki og dual-boxing.com. Men samme hvilke macroes jeg bruker og alt, så vil bare ikke klonen angripe! Han gjør alt annet, hopper/danser etc. Og ja, jeg har bindet de samme spellsene til de samme knappene... har også konfigurert keyclone riktig...

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvordan jeg mottar denna ekstra levelen, for hver andre level vennen min dinger?

Rekrutten kan gi et gratis level ved å høyreklikke på characteren til accounten som rekrutterte han eller hun, så trykke "Grant a Level".

Characteren til main-accounten kan ikke være samme level eller høyere enn rekrutten.

Characterne må være innenfor en viss avstand fra hverandre også.

 

 

Main-accounten kan forøvrig ikke gi gratis levels, noe noen tidligere i tråden påstod.

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...