Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Hjelpsom tråd her Skugga!

 

 

uansett - har storkost meg med shaman + warrior, eneste jeg må bli litt flinkere til er å huske å plukke opp quest på begge chars/huske å share :D

 

Hehe:P Jeg bruker bare den derre grant a lvl på den ene characteren jeg:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke en dritt. Det frister meg å begyne med Wow igjen når jeg har sjangsen til å levle 3X fortere. Kan noen gi meg en step By step guide?

Eneste jeg vil, er at jeg vil starte en ny charter, og levle 3X fortere, er ikke intrissert i Sebra Hesten eller noe. Man må vell ikke spille med den acc jeg har recruita vell? For det vill bli veldig vanskelig for meg å spille på to chartere samtidig.

Blir veldig takknemlig vist noen gir meg en god forklaring uten mange ''WOW'' ord.

Lenke til kommentar

Legend:

Friend referred. No action has been taken.

Friend has paid for first full month of game time!

Your account has been credited with a free month of game time.

Friend signed up for free 10-day trial.

Friend has paid for 2 full months of game time!

You’ve earned an exclusive in-game mount.

Friend upgraded to a standard account.

Your account and your friend’s account are linked.

This person referred you.

 

Denne ruta(den ble litt rota til når jeg copy-paste :p) står på "Recruit a Friend" på account management.

Vil det si at vennen må betale 2 måneder og du få mount før accounts blir linka?

 

Jeg vil recruite meg selv og lage en account nummer 2, så jeg kan levle trippelt så fort på 2 chars. Er det da bare å sende dette til meg selv, lage trial-account-> oppgradere til fullversjon og slenge på en måned gametime? Eller må friend accounten ha fått inn 2 måneder gametime osv først? I hvilken rekkefølge skjer ting?

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Går an å lese FAQ?

 

For hver annen level rekrutten får, vil han kunne grante én level til en av characterne til veteranen som er lavere level. Disse stacker til level 58, så hvis rekrutten levler to level 58 vil de kunne booste en char til 58 vha grant level. Jeg suger til å forklare, men det er ikke så himla vanskelig.

Lenke til kommentar

Hmm.. Virker ikke dette for kontoer som allerede er opprettet? Altså, jeg rekrutterte en ny konto til meg selv i slutten av juni, altså under 90 dager siden, men når jeg startet opp to chars så fikk jeg ikke noe ekstra xp. Jeg kan heller ikke summone?

 

Hvis jeg logger meg inn på kontoene så står det jo at de er "linked"....

 

Noen som vet om det kun gjelder fra nå?

Lenke til kommentar

De to i gruppa må være i samme party , da ser du summon på navnet, må også være på friendslist.

Er ikke akkuratt 3x xp da, 36xp (+26 pga venn)

Skulle vert 108 men blir 62 og solo er det 50

 

Kan noen svare på dette.

 

På veterankontoen har jeg en shaman 15

 

Så kommer de to altene, ene er på veterankontoen andre er på ny linked account.

Vil min shaman som Quester helt alene kunne GI levles til den alten på linked account? Selv om den spiller med an annen alt på veterankontoen.

 

Vil shamanen kunne gi en lvl til begge? etter 4 lvl.

--------------

Og hvordan får jeg mounten, har rekrutert og kontoen har betalt for 2 mnd.

 

Friend has paid for 2 full months of game time! You’ve earned an exclusive in-game mount.

I mailen heller..?

This unique mount can be claimed through the website
Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...