Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en venn fikset dette i dag. Tenkte at dette var en fin mulighet til å begynne å spille litt casual igjen.

Kom oss til level 11 på rundt en time med warrior og priest. Går relativt mye fortere enn vanlig leveling det her.

 

Går enda litt raskere når Blizzard får fikset upgrade på accounten min så jeg faktisk har råd til alle abilities og noen bags, og en wand.

 

Moro å levle igjen sånn her. :woot:

Lenke til kommentar

Har allerede funnet svakheter vi kan utnytte.

2 alter på linked account , tar man masse quest er de questene grå før du er ferdig så det er en dårlig måte å få xp på.

 

Booster mine alts i stocade og det blir 130xp i bonus pr alt ala 150 xp pr kil = 1 lvl pr boost på begge.

 

lvl 16 + 16 ble etter 30min pga looting og 5 instanser senere lvl 22 og lvl 22 med 70 boost.

 

Fungerer nok i SM også levle en lvl pr pull

Endret av War
Lenke til kommentar
Har allerede funnet svakheter vi kan utnytte.

2 alter på linked account , tar man masse quest er de questene grå før du er ferdig så det er en dårlig måte å få xp på.

 

Booster mine alts i stocade og det blir 130xp i bonus pr alt ala 150 xp pr kil = 1 lvl pr boost på begge.

 

lvl 16 + 16 ble etter 30min pga looting og 5 instanser senere lvl 22 og lvl 22 med 70 boost.

 

Fungerer nok i SM også levle en lvl pr pull

 

Så å springe gjennom instancer er lurest? Men får jo nesten ikke noe xp når man bli boostet av en lvl 70..

 

Når kommer man inn i ,DM, stockade og SM osv ?

Lenke til kommentar

Jeg granta ihvertfall en level til vennen's character mens han var i kamp mot en random patruljerende Defias humanoid, og han kunne confirme mid-combat også.

Vil regne med at det da vil gå i duels også.

 

Var også rimelig moro å gi han ti levels midt i Stormwind. Folk stanset opp og skrek om hacks og spørsmål både til øst og vest.

Lenke til kommentar
Men får jo nesten ikke noe xp når man bli boostet av en lvl 70..

 

Jo linked account altene får 3x så mye som vanlig 150 pr kill osv 1 lvl pr pull.

 

Det jeg mente med quest var at plukker man opp 6-7 gule quest så er 5 av de grå når man er klar til å levere = ingen boost.

 

 

Ikke parer i en inn, hvile xp er 2x xp , du får da ikke 3x.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...