Gå til innhold

Prøv det nye bruktmarkedet vårt!


SiR0

Anbefalte innlegg

et par ting jeg ikke liker:

 

- Endrer man prisen i forhåndsvisning før artikkelen publiseres så utheves det at man har endret pris. Dette er bare tull!

 

- Man har ikke mulighet til å endre skrivefeil eller legge til informasjon etter artikkelen er publisert. Dette er også unødvendig. Gi hvertfall da muligheten for selger til å legge til ekstra kommentarer til annonsen.

 

- Man kan ikke merke annonsen som solgt uten å ha en registrer kjøper, man må trekke den tilbake. Gjør det mulig å også bare merke den som solgt og ferdig med det.

 

1. Det er for å vise at du begynner å bli desperat etter kjøpere :D

 

2. Joda. Trekk tilbake annonsen så kan du redigere den akkurat som du vil.

 

3. Joda. Du kan "markere annonsen som avsluttet"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vondt ment ;)

Nei, det jeg mener er at det viser at personen kanskje vil selge det litt raskere, at han/hun satte ned prisen av en eller annen grunn. Fikk ikke med meg den biten om at du ikke hadde publisert enda, ja, da var det jo litt merkelig. Uansett så spiller det ikke så stor rolle for min del, men kan skjønne at du mener det er unødvendlig å ha det der. Hadde jo vært fint å vite hva tanken bak var slik at vi vet hva som faktisk er hensikten med å vise det.

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Det man gjør er at man gir beskjed til kjøperne hvor lenge man har tenkt til å ha produktet til salg for bud om man ikke er fornøyd med budet man har fått.

 

Personlig skulle jeg ønske at bruktmarkedet, og foreslo det, ga mulighet for at registrerte brukere ga bud rett i annonsen. Da slipper man mye administrasjon rundt salgene med mange interessenter.

 

Så kan man velge på annonsen om det er fastpris eller auksjon med en startpris og evt. utkjøpspris samt sluttdato.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har flere ganger hatt feil i forbindelse med den CAPTCHA-teksten man skal skrive inn når man tar kontakt med annonsører. Jeg skriver teksten helt korrekt (er teksten case-sensitiv btw?) opptil flere ganger, får til og med koden lest opp for å være sikker, men neida; "Feil: Kunne ikke kontakte eieren av annonsen. Captcha teksten du skrev inn var ikke lik teksten på bildet."

 

Noen som har opplevd det samme, evnt. har noe løsning?

 

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Okey, har prøvd å være tolmodig, men dette her er rett og slett for dårlig av utviklerne av denne siden (Bruktmarkedet).

 

* Hvor mange ganger skal jeg få en slik melding, etter at jeg sender en forespørsel rundt en annonse: "Feil: Kunne ikke kontakte eieren av annonsen. Captcha teksten du skrev inn var ikke lik teksten på bildet."

* Og hvorfor i all verden (!) får man ikke førstesiden når man lager en ny annonse, det er rett og slett rein flaks om du havner på førstesiden.

 

Sry, men dette er for dårlig!

Lenke til kommentar
Jeg lurer også på hvorfor ikke siste annonse som er lagt inn havner øverst på førstesiden.. det stusset jeg veldig på. Annonser som var der fra før havnet over og man havnet ofte på side 2 osv.

 

Dette irriterer meg og, det blir veldig vanskelig å følge med på hva som er kommet siden sist osv.

 

Dessuten er det et evig rot med å navigere rundt. Seriøsiteten og sikkerheten er klart bedre, men brukervennligheten og listinga er ubrukelig. Så dette er dessverre blitt nesten ubrukelig. Det ser også dessverre ut som kapasiteten til å fikse og veldikeholde bruktmarkedet også er på et minimum.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Tror ikke bruktmarkedet blir så ille om de irriterende, nye feilene (f.eks. det med nye annonser som havner langt nede i syetemet) blir luket bort. Det med å vise gammel pris når man endrer den burde også være mulig å velge bort, hvis du setter OPP prisen ser det nemlig litt snodig ut. Tror ikke det bidrar til å øke interessen rundt produktet, hvertfall...

 

Burde også være en boks hvor man kan krysse av for om prisen er inkludert frakt. Mange som foretrekker å selge på den måten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...