Gå til innhold

Prøv det nye bruktmarkedet vårt!


SiR0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
fremdeles feil i link som man får tilsendt ved e-post nor noen kontakter deg angående en annonse...

Ja, og det er over en måned siden jeg meldte om dette. Slikt er helt unødvendig å somle med og irriterer dem som er flinke med å gi tilbakemeldinger. Jeg gir nesten ALLTID tilbakemeldinger på feil jeg finner, men når det ikke skjer noe gir jeg ALDRI flere til samme adressat. Livet er for kort til å drive med nytteløst arbeid. :)

Lenke til kommentar
fremdeles feil i link som man får tilsendt ved e-post nor noen kontakter deg angående en annonse...

Ja, og det er over en måned siden jeg meldte om dette. Slikt er helt unødvendig å somle med og irriterer dem som er flinke med å gi tilbakemeldinger. Jeg gir nesten ALLTID tilbakemeldinger på feil jeg finner, men når det ikke skjer noe gir jeg ALDRI flere til samme adressat. Livet er for kort til å drive med nytteløst arbeid. :)

Hei,

 

Vi beklager at du føler at vi ikke setter pris på tilbakemeldingene fra deg. De er svært viktige for oss.

Denne feilen har dessverre kommet i glemmeboken fordi vi har hatt et svært høyt trykk i det siste. Men nå er det endelig fikset.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det er slik nå, men om man ikke trenger å være registrert for å sende melding til noen angående en av deres annonser så bør dere legge til dette. Grunnen til det er fordi da har man mulighet til å rapportere irriterende meldinger. Fikk melding fra en person tidligere som mildt sagt var jævli irriterende, han klagde på en av mine annonser og var så usaklig og frekk at jeg har ikke sett maken. Trodde vi skulle bli kvitt slikt nå som det nye bruktmarkedet kom, men desverre ikke ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en mistanke om at tilbakemeldingssystemet ikke fungerer helt. Flere kjøpere har meldt fra om problemer med å gi tilbakemeldinger, at de blant annet får beskjed om at siden ikke finnes osv. Bør sees nærmere på. Når det er nevnt så klarer jeg å gi tilbakemelding til kjøperen, men som sagt så gåt det ikke den andre veien.

Lenke til kommentar

et par ting jeg ikke liker:

 

- Endrer man prisen i forhåndsvisning før artikkelen publiseres så utheves det at man har endret pris. Dette er bare tull!

 

- Man har ikke mulighet til å endre skrivefeil eller legge til informasjon etter artikkelen er publisert. Dette er også unødvendig. Gi hvertfall da muligheten for selger til å legge til ekstra kommentarer til annonsen.

 

- Man kan ikke merke annonsen som solgt uten å ha en registrer kjøper, man må trekke den tilbake. Gjør det mulig å også bare merke den som solgt og ferdig med det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...