Gå til innhold

Prøv det nye bruktmarkedet vårt!


SiR0

Anbefalte innlegg

@hw.no

kan dere legge på krav at de som "Kontakt(er) annonsør" må skrive in epost og navn? :closedeyes:

ellers er det ingen måte å kontakte vedkomende som vil kjøpe bannanene i lange banene mine :innocent:

 

og mulighet for tlf nr hadde vert greit å få oppført på "Kontaktinformasjon" med mulighet å sjule den og :)

 

ellers linker eposten man får til hardware.no/[AnnonseNummerHER] isteden for hardware.no/bruktmarked/[AnnonseNummerHER]

Hei og takk for tilbakemeldingen.

Alle feilene som hadde med "kontakt annonsør" å gjøre skal nå være fikset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplysningsboksene i "profil" kommer etterhverandre istendenfor å legge seg på en kolonne.

Hei,

 

Jeg klarer ikke å gjenskape problemet. Kunne du ha lastet opp et skjermskudd som viser feilen? :)

 

Jeg satt bak en citrixløsning da det skjedde. Får vente til imorgen med å prøve igjen.

 

 

Profilproblemene:

post-65749-1221209221_thumb.png

 

Ellers skulle jeg gjerne sett noen flere kategorier under datadelen. Hvor har feks "Prosessor", "strømforsyning", "kjøling" osv blitt av?

 

 

Har akkurat samme problem.

Endret av Cubicle Dude
Lenke til kommentar
Det hadde jo vært ekstremt kult om dere kunne binde produktene opp mot produktene i prisguiden. Det tror er hva som må til for at bruktmarkedet skal kunne vokse og bli stort. Når man ser prisene på produkter i prisguiden kan man samtidig se prisen for det samme produktet, bare brukt.

 

Støtter den ideen!

 

Da hadde vi unngått slike ting som:

 

Brukt Nikon D40 - 4999! KJEMPEBILLIG : Ny Nikon D40 - 2990,- Japanfoto.

Lenke til kommentar

Man har forsåvidt det valget fra før av (importere tekst fra Prisguide.no med tilhørende lenke) men jeg vil ikke at det skal bli obligatorisk pga det finnes tilfeller hvor nypris og bruktpris ikke er reelt sammenlignbar (f.eks. Fantomet fra 1974, utgave 16) og Prisguiden har ikke alle produktene tilgjengelig (sofa fra IKEA?). Etterspørsel er også en faktor man tar med i pris. Du selger et kjempepopulært produkt som ikke er å få tak i siden det er utsolgt overalt (eks. ny konsoll).

 

Om kjøper ønsker å finne nypris, er det ikke noe i veien å gjøre det selv.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Man har forsåvidt det valget fra før av (importere tekst fra Prisguide.no med tilhørende lenke) men jeg vil ikke at det skal bli obligatorisk pga det finnes tilfeller hvor nypris og bruktpris ikke er reelt sammenlignbar (f.eks. Fantomet fra 1974, utgave 16) og Prisguiden har ikke alle produktene tilgjengelig (sofa fra IKEA?). Etterspørsel er også en faktor man tar med i pris. Du selger et kjempepopulært produkt som ikke er å få tak i siden det er utsolgt overalt (eks. ny konsoll).

 

Om kjøper ønsker å finne nypris, er det ikke noe i veien å gjøre det selv.

Ser du ikke mulighetene i det? Det må selvfølgelig ikke være obligatorisk, men tenk så mye lettere.. Da kan det jo automatisk komme opp tester, bilder, linker o.l. på bruktmarkedannonser.. Samtidig som det blir mer detaljerte spesifikasjoner tilgjengelig fra bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
"Sorter etter: Tittel(lav-høy)" Hva er en lav, og hva er en høy tittel? :p

 

Hehe, har fiksa det nå.

Fint, men det skal vel stå (Å-A) på den ene, slik det er nå står det "Sorter etter: Tittel(A-Å)" på begge :)

 

En annen ting, mulig jeg tar feil men jeg ikke finne en egen kategori for hovedkort, under "Data og datautstyr", og det burde det vel være...? :hmm:

 

EDIT. Ser nå at noen allerede har nevnt at kategoriene "hovedkort" og "minne" mangler... :blush:

 

Retta noen skrivefeil...

Endret av X-Fiesta
Lenke til kommentar
Fint, men det skal vel stå (Å-A) på den ene, slik det er nå står det "Sorter etter: Tittel(A-Å)" på begge :)

 

En annen ting, mulig jeg tar feil men jeg ikke finne en egen kategori for hovedkort, under "Data og datautstyr", og det burdedet vel være...? :hmm:

 

EDIT. Ser nå at noen allerede har nevnt at kategoriene "hovedkort" og "minne" mangler... :blush:

 

Hei,

 

Jeg har nå endret til Å-A på den ene.

Jeg har også lagt til kategoriene hovedkort og minne under "Data og datautstyr".

Lenke til kommentar
Fint, men det skal vel stå (Å-A) på den ene, slik det er nå står det "Sorter etter: Tittel(A-Å)" på begge :)

 

En annen ting, mulig jeg tar feil men jeg ikke finne en egen kategori for hovedkort, under "Data og datautstyr", og det burde det vel være...? :hmm:

 

EDIT. Ser nå at noen allerede har nevnt at kategoriene "hovedkort" og "minne" mangler... :blush:

 

Hei,

 

Jeg har nå endret til Å-A på den ene.

Jeg har også lagt til kategoriene hovedkort og minne under "Data og datautstyr".

 

Strålende! :thumbup:

 

Får mase litt til da, "prosessor", "strømforsyning" og "kjøling" mangler også, noe aspstein påpekte i en tidligere post.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...