Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jei, der fant jeg TG09 tråden.

Gleder meg som en unge :D

Allerede begynt å skaffe litt nødvendig ekstra disk plass til anledningen om det ikke blir brukt opp før, spandert på meg selv en 640GB disk :)

Skrevet
hm? Jente å gutte dusj da? Men ser ikke hvorfor damene skal ha like mange dusjer som menna, iom at sikkert 80% av de som er der er menn..

Sist gang jeg var på TG var det sammens med samboeren. Da hadde jentene en eller to garderober, utfra hva hun fortalte meg. jeg ser heller ikke poenget med at jentene har tre garderober om det ikke har blitt en kraftig økning i antall jenter som deltar.

Skrevet (endret)
Mener å ha lest et eller annet sted at det ble brukt mer såpe i jentegarderobene enn det ble i guttegarderobene ... :roll:

Og hvordan skal de få sjekka noe sånt, da?

Sett bort fra håndsåpa ved vasken, selvfølgelig.

Endret av basskuk
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Husker når jeg skulle på do så var det avføring på veggen og piss på gulvet :sick:

Skrevet (endret)

Det største problemet med TG, er at vikingskipet ikke egentlig har toalettkapasitet for 5000 personer, det blir tidvis for mye kø.

Nå skal det nevnes at det finnes et par dasser som ikke alle vet om, men de synes jeg vi som vet om dem skal fortsette å holde for oss selv.

Endret av Iceman™
Skrevet

Med tanke på hvor mange som sitter på dass med diare pga utelukkende cola og mammas-kalde-vafler spising i 3-4 dager, ville jeg fint klart å holde meg til jeg kom hjem. Hvertfall med nr. 2.

Skrevet

morsomt å lese, kom til side 17 før jeg kom på at det var 73 sider..

Jaja, gleder meg hvertfall :)

Noen som vet om en bra hdd? Har 500+250 nå... Planer om en 750gb disk :)

Har tenkt på denne

Noen som har noen andre forslag? :)

Skrevet
Husker når jeg skulle på do så var det avføring på veggen og piss på gulvet :sick:

Og til tider fulle søppeldunker og tomt for papir.

Fy så ekkelt, stakkars de som vaser der :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...